Katonai Szemle 1952
Számú vonatanyag és a fogatolt szállítószolgálat a táborban — — — — 10. Harcászati kiképzés megszervezése a nyári kiképzési időszak (zászlóalj) kiképzési ütemében — — — — 11—12. Megerősített lövészszázad helység elleni támadása — — — — — 11—12. Belövés repülőmegfigyelővel — — 11—12. A közepes légvédelmi ágyús üteg lőgyakorlat előtti ellenőrzése — — 11—12. 5. számú figyelés és távbecslési gyakorlat _____ — — — — 11—12. Figyelés és távbecslés vizsgagyakorlata — — — — — — — — 11—12. Irányverésről, irányrepülésről általában — — — — — — — — 11—12. Irányelvek a tábori gépjármű telephely berendezésére — — — — 11—12. A századkötelékben éles lőszerrel végrehajtandó harcászati gyakorlat 13—14. Aknavetőszázad támadásban — — 13—14. Vegyivédelmi feladatok végrehajtása harcászati gyakorlatok keretén belül ------- — — — — — — 13—14. Rádiógyakorlatok ellenőrzése — — 13—14. Az élelmezés kiosztása és a harcban az összeköttetés megszervezése — 13—14. Küzdj a balesetmentes gépkocsivezetésért ________ 13—14. A harcbiztosításról — — — — — 15—16. A döntnöki szolgálatról — — — 15—16. Az állandó vezetékes vonal vizsgáló járőr kötelme és feladata a harcban 15—16. Lőszerpótlás harcban — — — 15—16. Könnyű légvédelmi tüzérségi feladatok az osztáskiképzés időszakában 15—16 Élelmezés kiosztása harcban. Zászlóalj hadtáp munkájának megszervezése csapatgyakorlatokon harcszerű viszonyok között — — — — — 15—16 Az idő kihasználása a 82 mm-es aknavető tűzvezetésének gyakorlására — — — — — — — — 17—18. Egyszerű harcvázlatok — — — — 17—18. A gyalogság és a harckocsik közötti együttműködés megszervezése — 17—18. Élelmezés megszervezése terepgyakorlatokon — — — — — — — 17—18. Gyógyító-kiürítő munka és megszervezése lövészzászlóaljnál és alegységeinél — — — — — — — — 17—18. Néhány szó a gépjárművezetők feladatairól — — — — — — — 17—18. Feladatok a fiatal tisztek bevonulásával kapcsolatban — — — — 19—20. Az egyes harcos és kis csoportok kiképzésének módszerei — — — 19—20. Oktatómódszertani összevonások — 19—20. A katonai rend alapkövetelményei, a belrend — — — — — — — 19—20. Parknap levezetése — — — — — 19—20. R.20 rádiókészülék ismertetése — 19—20. Használjuk helyesen lovainkat — — 19—20. A gépjármű szakszolgálat fontosabb kérdéseiről — — — — — — 19—20. Kiképzési anyagok kezelése és előkészítése — _ — — — — — 19—20. Tisztek felkészülése a parancsnoki foglalkozásra — — — — — — 21—22. Az egyes harcos harcászati kiképzésének módszere támadásban — — 21—22. Ki- és bevonulási idő felhasználása 21—22. Kezelők kiválasztása és kiképzésének módszertana — — — — — — 21—22. A kiképzés beindítása lovassági csapatoknál _ _ _ — — — — 21—22. Vegyivédelmi parancsnok gyakorlati munkája — — — — — — — 21—22. A parancsnoki felderítésről — — — 23—24. Egyes harcos védelemben, terepkutató és hírvivő szolgálatban való kiképzése — — — — 23—24 Szám Figyelés és távolságmeghatározás oktatásának módszere — — — — 23—24. Menetgyakorlatok télen — — — — 23—24. A szabályzatok oktatásának módszertana — — — — — 23—24. Az 1 méteres alapú távmérő kezelőinek kiképzése — — — — — — 23—24. Egyszerű géptermi berendezés a rádiótávirászok kiképzéséhez — — — 23—24. Az „Adrianov-rendszerű” kartároló használata és leírása — — — _ 23—24. Néhány javaslat gépkocsivezetőink technikai neveléséhez — — _ — 23—24 PÁRTPOLITIKAI MUNKA Hogyan segítsék a párt- és DISz-szervezetek a politikai foglalkozások vezetőit — — — — — — _ 1 A parancsnok egyik legfontosabb feladata beosztottjainak politikai nevelése ________ 5 Pártpolitikai munka a nyári kihelyezés időszakában — — — — — — 8. Pártpolitikai munka menet alatt — — 8. Tiszthelyetteseink szerepe a kiképzésben és a harcosok nevelésében — 9. Szeressük fegyverünket — — — — Ю. Hogyan végezzük a pártpolitikai munkát a nyári csapatgyakorlatokon — 13—14. A leszereléssel kapcsolatos pártpolitikai munka alapvető feladatai — — 17—18. Tegyük emlékezetessé a fiatal harcosok első napját néphadseregünkben 19—20 Hogyan érte el Szél tiszt elvtárs ütege politikai kiképzésben a kiváó eredményt — — — 21—22. Az 1. sz. iskola lőgyakorlat előkészítésének politikai munkája — — — 23—24 TŰZ ÉS FEGYVER A lőkiképzési segédeszközök alkalmazása — — — — — — Tüzelési fogások golyószóróval — — 2. Lőkiképzési foglalkozások _ _ _ 3] Harcszeri egyes lövés puskával — — 3. Hogyan szervezzük meg a célratartási gyakorlatokat — — 3 A lövegkiképzés feladata és módszertana — — — _ _ _ __ A tüzelési fogások puskával — — — Lövészfegyverek belövése _ _ _ Az új rendszerű belövőásvány ismertetése és alkalmazása — — _ _ A páncélosok DSK légvédelmi géppuskájának oktatása — — — — — Tüzelési fogások géppisztollyal — — Készüljünk fel a lóversenyekre — — Tüzelési fogások pisztollyal — _ _ A 3. sz. puska iskola-lőgyakorlat megszervezése, előkészítése és levezetése Kiképzés puskával — — — — — Normák jelentősége a lőkiképzésben Ellenőrző lövészetek megszervezése és előkészítése — — — — — A páncélos tiszt tevékenysége korszerű lövészetek vezetésével kapcsolatban Lőterek berendezése — — — — Tüzelési fogások géppuskával — — Rajkötelékben végrehajtandó harcszerű lövés — _ — — — — — Tüzelési fogások 82 mm-es aknavetővel A lövészfegyverek technikai állapotának megvizsgálása — — — — 9 Az ütegparancsnok lészek számvetése és az egyes célok lövése az osztályparancsnok vezényszava alapján . Az első hadsereglőverseny eredménye és tanulsága — — — — — — 9 A kézigránátdobás módeze»"# — * ® ed 4 * * v t m CO ic 6 IS rs 00 cd 0»