Irodalmi Szemle, 2017

2017/1

GERMAN FATIME (1975, GYOR) TANULMANYAIT A MAGYAR KEP­­ZOMUVESZETI EGYETEM KEPGRAFI­­KA ÉS VIZUALIS NEVELÉS SZAKÁN VÉGEZTE 1999-BEN, MESTEREI ESZIK ALAJOS ÉS BARANYAY AND­RÁS VOLTAK. MUNKASSAGÁT SZA­MOS DI­J­JAL ISMERTÉK EL: A MA­GYAR GRAFIKAERT ALAPITVANYTÓL AZ EV GRAFIKAJA DI J (2010); MISSIONART GALERIA DIJ (2008) ES KONDOR BÉLA-EMLÉKPLAKETT (2002) A MISKOLCI XXIV. ORSZÁ­­GOS GRAFIKAI TRIENNALEN. TAGJA A MAGYAR ALKOTÓMUVESZEK OR­­SZÁGOS EGYESÜLETENEK, A MAGYAR GRAF­IKUSMUVESZEK SZÖVETSEGENEK ÉS A MAGYAR KÉPZŐMUVESZEK ES IPARMUVESZEK SZÖVETSEGENEK. MUNKASSAGÁT A BRAVÚROS RAJZTU­­DÁS, A SPONTANEITAS ÉS A GRAFI­KAI TECHNIKÁK MELY ISMERETE JELLEMZI. GERMAN FATIME A DUCOT IS MŰALKOTÁSOKKÉNT ÉRTELMEZI, MELYEK KIÁLLITVA TÉRBELI OBJEK­­TUMKÉNT, INSTALLACIOKÉNT SZE­­REPELNEK. GYAKRAN FOGLALKOZIK A NOISEG TEMÁJAVAL, MELYET HU­­MORRAL, FINOM IRONIÁVAL HANGOL. AGNES ASSZONY, HIDEGTŰ, HENGEREK FOLIAN, 2002, 60x60 CM

Next