Katonai Szemle 1952

Szám­ú vonatanyag és a fogatolt szállító­szolgálat a táborban — — — — 10. Harcászati kiképzés megszervezése a nyári kiképzési időszak (zászlóalj) kiképzési ütemében — — — — 11—12. Megerősített lövészszázad helység el­leni támadása — — — — — 11—12. Belövés repülőmegfigyelővel — — 11—12. A közepes légvédelmi ágyús üteg lő­gyakorlat előtti ellenőrzése — — 11—12. 5. számú figyelés és távbecslési gya­korlat _____ — — — — 11—12. Figyelés és távbecslés vizsgagyakor­lata — — — — — — — — 11—12. Irányverésről, irányrepülésről általá­ban — — — — — — — — 11—12. Irányelvek a tábori gépjármű telep­hely berendezésére — — — — 11—12. A századkötelékben éles lőszerrel végrehajtandó harcászati gyakorlat 13—14. Aknavetőszázad támadásban — — 13—14. Vegyivédelmi feladatok végrehajtása harcászati gyakorlatok keretén belül ------- — — — — — — 13—14. Rádiógyakorlatok ellenőrzése — — 13—14. Az élelmezés kiosztása és a harcban az összeköttetés megszervezése — 13—14. Küzdj a balesetmentes gépkocsiveze­tésért ________ 13—14. A harcbiztosításról — — — — — 15—16. A döntnöki szolgálatról — — — 15—16. Az állandó vezetékes vonal vizsgáló járőr kötelme és feladata a harcban 15—16. Lőszerpótlás harcban — — — 15—16. Könnyű légvédelmi tüzérségi felada­tok az osztá­skiképzés időszakában 15—16 Élelmezés kiosztása harcban. Zászlóalj hadtáp munkájának megszervezése csapatgyakorlatokon harcszerű vi­szonyok között — — — — — 15—16 Az idő kihasználása a 82 mm-es aknavető tűzvezetésének gyakorlá­sára — — — — — — — — 17—18. Egyszerű harcvázlatok — — — — 17—18. A gyalogság és a harckocsik közötti együttműködés megszervezése — 17—18. Élelmezés megszervezése terepgyakor­latokon — — — — — — — 17—18. Gyógyító-kiürítő munka és megszerve­zése lövészzászlóaljnál és alegysé­geinél — — — — — — — — 17—18. Néhány szó a gépjárművezetők fel­adatairól — — — — — — — 17—18. Feladatok a fiatal tisztek bevonulá­sával kapcsolatban — — — — 19—20. Az egyes harcos és kis csoportok kiképzésének módszerei — — — 19—20. Oktatómódszertani összevonások — 19—20. A katonai rend alapkövetelményei, a belrend — — — — — — — 19—20. Parknap levezetése — — — — — 19—20. R.20 rádiókészülék ismertetése — 19—20. Használjuk helyesen lovainkat — — 19—20. A gépjármű szakszolgálat fontosabb kérdéseiről — — — — — — 19—20. Kiképzési anyagok kezelése és elő­készítése — _ — — — — — 19—20. Tisztek felkészülése a parancsnoki foglalkozásra — — —­ — — — 21—22. Az egyes harcos harcászati kiképzé­sének módszere támadásban — — 21—22. Ki- és bevonulási idő felhasználása 21—22. Kezelők kiválasztása és kiképzésének módszertana — — — — — — 21—22. A kiképzés beindítása lovassági csa­patoknál _ _ _ — — — — 21—22. Vegyivédelmi parancsnok gyakorlati munkája — — — — — — — 21—22. A parancsnoki felderítésről — — — 23—24. Egyes harcos védelemben, terepkutató és hírvivő szolgálatban való kikép­zése —­­ —­­ — — 23—24 Szám Figyelés és távolságmeghatározás ok­tatásának módszere — — — — 23—24. Menetgyakorlatok télen — — —­­ — 23—24. A szabályzatok oktatásának módszer­tana — — — — — 23—24. Az 1 méteres alapú távmérő kezelői­nek kiképzése — — — — — — 23—24. Egyszerű géptermi berendezés a rádió­távirászok kiképzéséhez — — — 23—24. Az „Adrianov-rendszer­ű” kartároló használata és leírása — — — _ 23—24. Néhány javaslat gépkocsivezetőink technikai neveléséhez — — _ — 23—24 PÁRTPOLITIKAI MUNKA Hogyan segítsék a párt- és DISz-szer­­vezetek a politikai foglalkozások vezetőit — — — — — — _ 1 A parancsnok egyik legfontosabb fel­adata beosztottjainak politikai neve­lése ________ 5 Pártpolitikai munka a nyári kihelyezés időszakában — — — — — — 8. Pártpolitikai munka menet alatt — — 8. Tiszthelyetteseink szerepe a kiképzés­ben és a harcosok nevelésében — 9. Szeressük fegyverünket — — — — Ю. Hogyan végezzük a pártpolitikai mun­kát a nyári csapatgyakorlatokon — 13—14. A leszereléssel kapcsolatos pártpoliti­kai munka alapvető feladatai — — 17—18. Tegyük emlékezetessé a fiatal harco­sok első napját néphadseregünkben 19—20 Hogyan érte el Szél tiszt elvtárs ütege politikai kiképzésben a kiváó ered­ményt — — — 21—22. Az 1. sz. iskola lőgyakorlat előkészí­tésének politikai munkája — — — 23—24 TŰZ ÉS FEGYVER A lőkiképzési segédeszközök alkalma­zása — — — — — —­­ Tüzelési fogások golyószóróval — — 2. Lőkiképzési foglalkozások _ _ _ 3] Harcszeri egyes lövés puskával — — 3. Hogyan szervezzük meg a célratartási gyakorlatokat — — 3 A lövegkiképzés feladata és módszer­tana — — — _ _ _ __ A tü­zelési fogások puskával — — — Lövészfegyverek belövése _ _ _ Az új rendszerű belövőásvány ismerte­tése és alkalmazása — — _ _ A páncélosok DSK légvédelmi géppus­kájának oktatása — — — — — Tüzelési fogások géppisztollyal — — Készüljünk fel a lóversenyekre — — Tüzelési fogások pisztollyal — _ _ A 3. sz. puska iskola-lőgyakorlat meg­szervezése, előkészítése és levezetése Kiképzés puskával — — — — — Normák jelentősége a lőkiképzésben Ellenőrző lövészetek megszervezése és előkészítése — — — — — A páncélos tiszt tevékenysége korszerű lövészetek vezetésével kapcsolatban Lőterek berendezése — — — — Tüzelési fogások géppuskával — — Rajkötelékben végrehajtandó harcsze­rű lövés — _ — — — — — Tüzelési fogások 82 mm-es aknavetővel A lövészfegyverek technikai állapo­tának megvizsgálása — — — — 9 Az ütegparancsnok lésze­k számvetése és az egyes célok lövése az osztály­­parancsnok vezényszava alapján . Az első hadsereglőverseny eredménye és tanulsága — — — — — — 9 A kézigránátdobás módeze»"# —­­ * ® ed 4 * * v t­ m C­­O ic 6 IS rs 00 cd 0»

Next