Ipargazdaság, 1972 (24. évfolyam, 1-12. szám)

1972-01-01 / 1. szám

IPARGAZDASÁG---------------­A MŰSZAKI ÉS TERMÉSZETTUDOMÁNYI Felelős szerkesztő: dr. HARSÁNYI ISTVÁN Szerkesztő: dr. ANTONIEWICZ FLÓRIÁN A szerkesztő bizottság: dr. ANTAL IVÁN, BALASSA JÁNOS, BÁLINT RÓBERT, BÉCS LÁSZLÓ, dr. BOROSS ZOLTÁN, FISCHER GYÖRGY, FRANK TIBOR, dr. GADÓ OTTÓ, GERŐ GYÖRGY, dr. LAKATOS BÉLA, dr. Lazar Péter, dr. Marosi Miklós, dr. PARÁNYI GYÖRGY, POROS TAMÁS, dr. ROMÁN ZOLTÁN, SÍK GYÖRGY, SPIRÓ MIKLÓS, dr. SVÉD ANDRÁS, dr. SZAKASITS-DOROSZLÓI GYÖRGY, dr. SZIGETI GUSZTÁV, SZÖNYI PÉTER, TAKÁCS PÁL, VÁLYI PÉTER, ZENT­AI BÉLA Szerkesztőség: Budapest VI., Anker köz 1. Telefon: 410-490, 229-870. Kiadja: a Lapkiadó Vállalat Budapest VII., Lenin körút 9—11. Telefon: 221-293. Felelős kiadó: Sala Sándor igazgató Terjeszti a Magyar Posta. Előfizethető bármely postahivatalnál, a kézbesí­tőknél, a Posta hírlapüzleteiben és a Posta Központi Hírlap Irodánál (KHT, Budapest V., József nádor tér 1.) közvetlenül vagy postautalványon, valamint átutalással a KHI 215—96 162 pénzforgalmi jelzőszámára. Előfizetési díj: fél évre 60,— Ft. Példányonkénti ára: 10,— Ft. 72.1., 16227 - Révai Nyomda, Budapest. F. v.: Povárny Jenő. TARTALOM Dr. Vándorffy József: A vállalati középtávú tervezés ágazati vonat­kozásai .....................................................................................................­­ Dr. Gálik László: A társadalmi elvárások szerepe a vállalati terve­zésekben és kapcsolatok a közgazdasági szabályozókkal .. .. 6 Dr. Fülöp Sándor: A prognózisok szerepe a vállalati tervezésben .. 13 Dr. Csath Magdolna—Racskó Péter: Vállalati tervezés dinamizált lineáris programozási modell alapján.................................................... 20 Marosi János: Piac — vállalat — marketing ........................................... 23 Nagy Dénes: Munkaszervezés eszközei és lehetőségei egy beruházási vállalatnál ..................................................................................................... 26 Kiss Ernő: Rendszerek a gazdaságban .................................................... 32 Dr. Führinger Antal: A reklámhatékonyság mérési módszereiről .. 36 Vállalatok életéből A Csepeli Szerszámgépgyár gyártmányfejlesztési koncepciói a IV. ötéves tervben ............................................................... 40 Team-munka a Győri Célgépgyárban.................................................... 41 A vezetési munka fejlesztése a Csepel Vas- és Fémművekben 41 Statisztika Lacfalvi József: Az ipar 1971. évi fejlődése a néhány fontosabb számadat tükrében ............................................................... 43 Index: 25 396

Next