Vasuti és Közlekedési Közlöny, 11. évf. (1880)

1880-01-02 / 1. szám

K­im­utat­á­s a cs. kir. szab. déli vaspályatársaság által 1879. évi április 1. előtt engedélyezett és 1880. évi január 1-én túl még érvényben maradó s a » Vasut és közlekedési közlönyé­ben közhírré még nem tett ártéritések és egyéb kedvezményekről az áruforgalomban. 'Folytatt--) £ c •S­a­n Nir­­o Ol o S) -í­­* Viszonylat honnan hová Útirány via Azon díj­szabások megjelölése, melyek ez­által érin­tettek A kedvezmény minősége Netáni kü­lönös feltételek 38 Laase Déli vasúti állomások Idegen vasút által megsza­kítás nélkül helyi ilijszahils XIII. sorozat díjtétele. Rovatolás útján. A XIII. díjszabási sorozat határoz­mányai. 39 Déli vasuti magyar állomásokról Déli vasuti m­­agyar­állomásokra Déli vasút helyi.. díjszabás XIII. sorozat díjtétele, ha a fuvardíj legalább 8000 kilogrammért fizette­tik kocsinként. Rovatolás útján. Csakis vonatonként legalább 25 ko­csiból álló kü­lön­ kavicsvonatoknál, és a küldővel előleges megállapodás után alkalmaztatik. Fel- és lerakás az előírt határidőn belü­l a fél által végzendő. 40 Grácz Nagy­ Márton Sopron Nagy-Czenk Lövő Bükk Déli vasut helyi díjszabás 29 kr. bj. 31 » » 33 » » 35 » » 37 » » ti «« . suo:=‹ ta • O -o rt 5 rs — K :3L a‡ -'rSj-SB­ O © N 2 SSs 05 rt ;0 .a5 :=>-o M -3 -M -05 Ezen díjtételek csakis akkor érvé­nyesek, ha egy küldő által 1 millió méter mázsa szén szállíttatik évenként a grácz-köflachi vasút állomásairól Gráczon túlra. Ezen mennyiségből legalább 800,00­1 métermázsának déli vasúti állomások részére kell rendeltve lenni. A fuvardíj legalább 10,000 kilogra­ért fizetendő. A fél a XIII. díjszabási sorozat ha­tározmányai értelmében a fel- és le­rakásról gondoskodni köteles. Vissztérítés a vételt kötő c­égre, mint feladóra szóló feladási vevény­ek beterjesztése mellett. 41 Bécs-Matz­leinsdorf Fiume Steinbrück helyi díjszabás 82 kr. br. díjtétel 100 kilogrammként, a kezelési díjat kizárólag. Kovatolás útján. A fuvardíj legalább 10,000 kilo­grammért fizetendő kocsiként. A fél a fel-és 1­ rakást végezni vagy 2 forint kezelési dijat kocsiként fizetni tartozik. Barcs 42 a) Bécs-Matz­leins­dorf b) Triest c) Fiume d) Görz és Cormons e) Sziszek és Kár­oly város Pragerhof Steinbruck helyi díjszabás a) 44 kr. bj. díjtétel 100 kgr.-ként, az adót kizár. Kovatok's alján. b) 60 k w * díjtétel 100 kgr.­ként, a kezelési dijat és adót kizárólag. Ártérités utján. c) 63 d) 67.84 e) I frt 10 kr. dijtétel kocsi és 7.586 kilométerként a kezelési dijat és adót kizárólag, ártérités utján ad a) A szénnek Bányából, Szabolcs­ból vagy Üszögből kell származni és Bécs-Dunapartra (Donaullinde) rendel­tetve lenni. Az évenkénti 11,000 tonnát esetleg meghaladó mennyiségnél 4 kr­bj. ártérités adatik 100 klgr.-ként ad b) A Triestbe rendeltetett külde­ményeknek a Lloydra kell címezve lenni. A fel- és lerakást a félvégezni s évenként 15,000 tonnát Triestbe szál­lítani köteles. ad a)—e) A fuvardíj legalább 10,000 klgr.-ért fizetendő kocsiként. Vissztérités a vételt, kötő czégre, mint feladóra szóló feladási vevények beterjesztése mellett. Fel- és lerakás a fél által végzendő. Cilii Cilii Cilii Boglár-Lepsény vonalszakasz állomásaira, továbbá Dinnyés Nyék Marton vásár Tétény Szabad-Batth­yán (Csikvári Sz.- Fehérvár Tárnok Buda Promontor Kanizsa helyi dijazaulis 4 forint \ 5" •• I­I­I., k­árté­rités kocsinként a szabványos díjszabás XIII. sorozatából (Folyt Legalább 200 kocsirakomány szálli­tásánál évenként egy küldő által Cil­s­ből a mellékoldalann állomásokra. Ártérités a vételt kötő c­­égre, mint feladóra szól'ó feladási vevények be­terjesztése mellett. c © H r o tó t¡ «( tó a © N t*. B •rt u ©1 a © M rt a­­rt m •o rt 60 © a © N 01 © a © N rt t» a •rt 1» n c © N a © ós a o 3 ca N g TO rt ›! tói I ig «.SP x co .2 c · s Vissza­vonásig Visszavonásig Vissza­vonásig Visszavonásig I Visszavonásig. legkésőbb 1880. évi augusztus 15. 5 g^ BfSSß 5 -ä a > X sä :c a~ Si" •SSM u 5 > 3 to rt t> © Q tó ao rt • .p* •o Q 3 « P •x © P rt > •h •a» Q tó a co rt > p 3 1 rt t» .x © p Cm. Ulr. Mznl». «színik n lleini iiMiil-liirMtiMug. Közv­et­len forgalom Bécs-Budapest és Konstanti­nápoly közt. A vonatforgalomnak a rustsnk-várnai vasúton való változása következtében folyó hó 25 éves a Bécs-Budapest és Konstantinápoly közti közvetlen összeköttetésben annyiban történt változás, a­mennyi­ben említett naptól kezdve a konstantinápolyak­ közvetlen forgalmat nem a hétfőn és csütörtökön, hanem vasárnap és szerdán Bécsből és Budapestről elinduló futárvonatok fogják közvetíteni. Az ellenkező irányban az elindulás Várnáról egy nappal később történik mint eddig, olyként, hogy az utasok Konstantinápolyból Budapestre és Bécsbe péntek és hétfő helyett szombaton és kedden érkeznek. Bécs, 1879. deczember 22 én. Cm. k. szab. Wsztriia állami­atil-f­orsu­lat. Gabonának Ausztria-Magyarországból Elszász-Lothringiába via Bécs-Lindau-Basel való közvetlen szállítására vonatkozó, 1877. októ­ber 1-seje óta érvényes kivételes díjszabás a folyó év végével szinte hatályon kivü­l lép. — Bécs, 1879. deczember 24-én. Kiadó tulajdonos és felelős szerkesztő: György Endre. Főmunkatárs: Vörös László.

Next