Vasuti és Közlekedési Közlöny, 50. évf. (1919)

1919-01-01 / 1. szám

VASÚTI ÉS KÖZLEKEDÉSI KÖZLÖNY. Magyar államvasutak pécsi üzletvezetősége. V. és K. K. 1919. 1/1. 1. sz. M. Á. V. 37,201 1918. szám. Hirdetmény. Kaposvár állomáson a megérkező fedett helyen tárolandó , áruszál­litmányok elfuvarozása nem tart lépést a befutással ugy, hogy az állomás tároló helyein már torlódás állott be, miért is Kaposvár ál­lomásra érkező, valamint a már ott raktározó a helyi árudijszabás I. rész B) szakasz D. 10. fejezet b) (3.) B) E. frontjában megnevezett egyéb teh­eráruk fekbérilletékét 1918. évi deczember 22-től ke­dődőleg 100 kilogr­ammonként és naponként 60 (hatvan) fillérre felemeljük. • Pécs, 1918. évi deczember hó 17-én. Az üzletvezetőség. Magyar királyi államvasutak temesvári üzletvezetősége. V. és K. K. 1919. 1/1. 1. sz. M. A. V. 29,325 1918. III. szám. Hirdetmény. Értesítjük a t. szállító közönséget, hogy a Temesvár-Józsefváros állomáson folyó évi szeptember hó 28-án 23.601/1918. számú hirdet­ményünkkel a kocsirakománya áruküldemények kocsiálláspénzének fel­emelésére kihirdetett külön intézkedésünket, folyó évi deczember hó 20-ától kezdődő érvénynyel hatályon kivül helyezzük. Temesvár, 1918 deczember hóban. Az üzletvezetőség. 1. számíi. HIRDETMÉNY. DÍJKEDVEZMÉNYEK A VASÚTI ÁRUFORGALOMBAN. (Hirdetmény a kereskedelemügyi magyar kir. minister 1895. évi november hó 20-án 79,740. szám alatt kelt szabályrendelete alapján.) Az alábbi díjkedvezmények, amennyiben a hirdetményben más határidő meg nem állapíttatik, a kihirdetés napjától számított harmadik napon lépnek hatályba. Esetleg előforduló sajtóhibák „A vasúti áruforgalomban engedélyezett díjkedvezmények helyesbítése" feliratú rovatban , 8 nap alatt helyreigazíttatnak. Minden "visszatértési számla folyósításánál, mely az alábbi engedmények valamelyike alapján beterjesztetik, a hirdetési és folyósítási költségek fedezete fejében a visszatérített összeg két százaléka, számlánkint azonban legfölebb 50 korona levonatik. Egy és ugyanazon engedményre vonatkozó rész-számlák beterjesztése esetén legfölebb 50 korona szedetik be. A hirdetés eszközöltetik £›3 E* › S ‡,X Az engedménynek helye van X 3 X-d X tx N-D a következő szállítási vonalon, illetőleg útirányon honnan hová a következő feltételek teljesítése mellett C.V L ·­ SU aj 8 9 Azon díjsza­bás,melyre az engedmény vonatkozik '52 E •2 c 73 x i§ T­ 10 ts X "TI S3 C-« W " 11 O -1:1 -«J-O a •NJC u C _ TTCS C452 W 100 kg.-kint 12 CD E « X 73 « C'O MU e S •a x <U D CCC C-aJ V tx N '5 < N 13 3-Ä t* -ES'JS® —. T- —J tx XX D O-^-X 43 f 2 S? •S3 S E •v o % 8-* - S > O-O-J? TJ W »O 14 M 52 1> '52 1 A3 ü X X •d.-H S.k fillér fillér fillér V. és K. K. 1919. I/l. 1. sz. Déli vaspálya-társaság 1918. évi 2454/T. sz. Barcs—pakraci vasut A3 0 S 01 .y A3 •y "y s u TS c8 ' s js =0 M Sirac Koncanica- A többi rovatban foglalt feltétel betartása mellett. A fuvardíjnak legalább a haszn kocsi raksúlyáért való fizetése melle A berakás a feladó, a kirakás az vevő által végzendő. 1919. évi január hó 1-től visszave­sig, legtovább azonban 1919.­­ deczember hó végéig Helyi árúdíjszabás 78 • * 63 15 a •a . 3 00 3 o­­M — — és K. K. 1919. I/1. 1. sz. tv . Déli vaspálya-társaság 1918. évi 2454/T. szám. Barcs—pakraci vasut Kövek, é. p.: terméskövek, burko­lat és járdakövek, továbbá kavics Bastaji Sirac Barcs A többi rovatban foglalt feltételek betartása mellett. A fuvardíjnak legalább a használt kocsi raksúlyáért való fizetése esetén. A berakás a feladó, a kirakás az átvevő által végzendő. évi január hó 1-től visszavonó­legtovább azonban 1911­. évi deczember hó végéig Helyi árúdíjszabás Különböző V fillér 66 Különböző rovatolás utján — ." A köldeményeknek a Dráva menti partvédelmi munkálatokra kell ren­delve lenniök.­­ KÖvek, é. p.: terméskövek, burko­lat és járdakövek, továbbá kavics A többi rovatban foglalt feltételek betartása mellett. A fuvardíjnak legalább a használt kocsi raksúlyáért való fizetése esetén. A berakás a feladó, a kirakás az átvevő által végzendő. 03 _ " bo 2'55 A köldeményeknek a Dráva menti partvédelmi munkálatokra kell ren­delve lenniök. és K. K. 1919. I/1. 1. sz. CO Déli vaspálya-társaság 1918. évi 2450/T. sz. Barcs—pakraci vasut ca 1M A barcs-pakraci vasut állomásai Barcs 1919. évi január hó 1-től visszavonásig, de legtovább 1919. évi deczember hó végéig a Barcs állomásnak a déli vasut kizárólagos használatára fentartott drávaparti pályaudvarrészén fekvő és az állomással vágány által összekötött fürésztelepen ottan való földolgozás végett kirakott, vagy a fűrésztelepen földolgozott és az ott berakott faküldemények után a barcs-pakráci vasút helyi árudíjszabásának II. részében, a Barcs állomásnak a déli vasút kizárólagos használatára fentartott drávaparti részén történő kezelésért megállapított 100 kg.­kinti 19 fillér külön kezelési illeték nem szedetik be. Ugyanez a kedvezmény érvényes azon fa­küldeményekre is, melyek a barcs­pakráci vasútról érkeznek Barcsra, a nevezett fűrésztelepen kirakatnak és tárolás vagy kezelés után vasúttal való továbbításra vannak rendelve. Ha a szállítmá­nyok vízen küldetnek tovább, ak­­or az említett kezelési illeték beszedetik. ' . — ' , és viszont

Next