Autó-Motor, 1966. január-június (19. évfolyam 1-12. szám)

1966-03-21 / 6. szám

ELROMLOTT BZ BUTYIB? KARAMBOLOZOTT? VEGYE IGÉNYBE A KPM AUTÓFENNTARTÓ IPARI TRÖSZT GÉPJÁRMŰ MENTŐSZOLGÁLATÁT! BUDAPEST, XIII., Petneházy u. 72. Telefon: 208- 208, 207-119, éjjel-nappal BÉKÉSCSABA: Szarvasi út, telefon: 21-22, 6-22 óráig DEBRECEN: Szabadság út 27., telefon: 21-20, 35-75 és 51-67, éjjel-nappal GYÖNGYÖS: Gorkij u. 3., telefon: 13-73, 7—16 óráig GYŐR: Wilhelm Pieck u. 6., telefon: 22-30, éjjel­nappal, vagy 28-47, 22—reggel 6 óráig KAPOSVÁR: Ady E. u. 26., telefon: 13-68, 7,30— 16,30 óráig MISKOLC: Zsolcai kapu 9-11., telefon: 14-214 és 26- 372, éjjel-nappal ■ NAGYKANIZSA: Budapesti út, telefon: 22-20, 7— 16 óráig PÉCS: Munkácsy M. u. 35., telefon: 26-72 és 26-75, éjjel-nappal SZEGED: Tolbuhin sugárút 11., telefon: 50-61, 6— 22 óráig SZÉKESFEHÉRVÁR: Balatoni út, telefon: 23-88, 7—16 óráig SZOMBATHELY: Zanati u. 4., telefon: 13-40, 13-41 és 13-43, 6—22 óráig VESZPRÉM: Partizán út, telefon: 11-546, 7—16 óráig A Mentőszolgálat a hibát vagy a helyszínen javítja meg, vagy — ha a hiba a helyszínen nem javítható — a gépjárművet a legközelebbi javítóállomásra, illetve a kívánt helyre vontatja 10 KOCSIÁTVÉTELI SORSZÁMOK LAPZÁRTAKOR, MÁRCIUS 15-ÉN: TRABANT ...................... 3111 WARTBURG Limousine 1955 WARTBURG de Luxe ... 879 SKODA .............................. 528 MOSZKVICS .................. 4727 VOLGA .... ....................... 345 (A legutóbbi közlés óta a sorszá­mok nem változtak.) Beszélgetés az autókról A fenti címen a jövőben rendszeresen adunk tanácso­kat időszerű műszaki kérdésekre, különböző típusú ko­csik gazdáinak. A válaszokat a KPM Autófenntartó Ipari Tröszt Termelési és Vevőszolgálati Osztályának szakembereitől kérjük, akik speciálisan az egyes már­kák, illetve típusok gyári előírásai, valamint a gya­korlati tapasztalatok alapján közlik a tudni- és tenni­valókat. Simon László, Sulyok István vagy Sztoics József neve nem ismeretlen a vevőszolgálati szervizekhez járó Skoda, Trabant, Wartburg, illetve Moszkvics gépkocsik tulajdonosainak körében. Nos, akiknek nem áll módjukban, hogy élőszóval intézzék hozzájuk kér­déseiket, most induló rovatunk segítségével velük foly­tathatnak beszélgetést autóikról. És már át is adjuk a szót —, első alkalommal a kétütemű motorokkal épí­tett kocsik szakértőjének. SULYOK ISTVÁN: TRABANTOK, WARTBURGOK Igen kedveltek hazánkban az NDK-ban gyártott kétütemű autók. A megbízhatóság és igénytelenség a jellemzőjük, de a kedvező futási tel­jesítmények és a zavartalan közleke­dés eléréséhez a helyes üzemben­­tartás és gondozás feltétlen szüksé­ges. Sokan most veszik át az új Tra­­bant-601-es és Wartburg-312-es tí­pusú gépkocsikat, és újból kapjuk a kérdést: milyen arányokban kell használni az üzemanyagot?­­ A tapasztalatok szerint az 50— 50% normál és szuperbenzin­ből készült AROL 2T olaj hozzáadá­sával megkevert 1:33 arányú üzem.

Next