Autó-Motor, 1966. január-június (19. évfolyam 1-12. szám)
1966-03-21 / 6. szám
ELROMLOTT BZ BUTYIB? KARAMBOLOZOTT? VEGYE IGÉNYBE A KPM AUTÓFENNTARTÓ IPARI TRÖSZT GÉPJÁRMŰ MENTŐSZOLGÁLATÁT! BUDAPEST, XIII., Petneházy u. 72. Telefon: 208- 208, 207-119, éjjel-nappal BÉKÉSCSABA: Szarvasi út, telefon: 21-22, 6-22 óráig DEBRECEN: Szabadság út 27., telefon: 21-20, 35-75 és 51-67, éjjel-nappal GYÖNGYÖS: Gorkij u. 3., telefon: 13-73, 7—16 óráig GYŐR: Wilhelm Pieck u. 6., telefon: 22-30, éjjelnappal, vagy 28-47, 22—reggel 6 óráig KAPOSVÁR: Ady E. u. 26., telefon: 13-68, 7,30— 16,30 óráig MISKOLC: Zsolcai kapu 9-11., telefon: 14-214 és 26- 372, éjjel-nappal ■ NAGYKANIZSA: Budapesti út, telefon: 22-20, 7— 16 óráig PÉCS: Munkácsy M. u. 35., telefon: 26-72 és 26-75, éjjel-nappal SZEGED: Tolbuhin sugárút 11., telefon: 50-61, 6— 22 óráig SZÉKESFEHÉRVÁR: Balatoni út, telefon: 23-88, 7—16 óráig SZOMBATHELY: Zanati u. 4., telefon: 13-40, 13-41 és 13-43, 6—22 óráig VESZPRÉM: Partizán út, telefon: 11-546, 7—16 óráig A Mentőszolgálat a hibát vagy a helyszínen javítja meg, vagy — ha a hiba a helyszínen nem javítható — a gépjárművet a legközelebbi javítóállomásra, illetve a kívánt helyre vontatja 10 KOCSIÁTVÉTELI SORSZÁMOK LAPZÁRTAKOR, MÁRCIUS 15-ÉN: TRABANT ...................... 3111 WARTBURG Limousine 1955 WARTBURG de Luxe ... 879 SKODA .............................. 528 MOSZKVICS .................. 4727 VOLGA .... ....................... 345 (A legutóbbi közlés óta a sorszámok nem változtak.) Beszélgetés az autókról A fenti címen a jövőben rendszeresen adunk tanácsokat időszerű műszaki kérdésekre, különböző típusú kocsik gazdáinak. A válaszokat a KPM Autófenntartó Ipari Tröszt Termelési és Vevőszolgálati Osztályának szakembereitől kérjük, akik speciálisan az egyes márkák, illetve típusok gyári előírásai, valamint a gyakorlati tapasztalatok alapján közlik a tudni- és tennivalókat. Simon László, Sulyok István vagy Sztoics József neve nem ismeretlen a vevőszolgálati szervizekhez járó Skoda, Trabant, Wartburg, illetve Moszkvics gépkocsik tulajdonosainak körében. Nos, akiknek nem áll módjukban, hogy élőszóval intézzék hozzájuk kérdéseiket, most induló rovatunk segítségével velük folytathatnak beszélgetést autóikról. És már át is adjuk a szót —, első alkalommal a kétütemű motorokkal épített kocsik szakértőjének. SULYOK ISTVÁN: TRABANTOK, WARTBURGOK Igen kedveltek hazánkban az NDK-ban gyártott kétütemű autók. A megbízhatóság és igénytelenség a jellemzőjük, de a kedvező futási teljesítmények és a zavartalan közlekedés eléréséhez a helyes üzembentartás és gondozás feltétlen szükséges. Sokan most veszik át az új Trabant-601-es és Wartburg-312-es típusú gépkocsikat, és újból kapjuk a kérdést: milyen arányokban kell használni az üzemanyagot? A tapasztalatok szerint az 50— 50% normál és szuperbenzinből készült AROL 2T olaj hozzáadásával megkevert 1:33 arányú üzem.