Autó-Motor, 1970. január-június (23. évfolyam 1-12. szám)
1970-05-06 / 9. szám
A három Martin nem volt babonás, amikor a 13-as rajtszámú, „Ezüst Felhő” típusú Rolls Royceszal nekivágott a világ leghosszabb versenyének. Vajon meddig jutnak majd el ezzel az antirallye csodaautóval? Ugyanezt kérdezhetnék attól a három angol fiatalembertől is, akik arra vállalkoztak, hogy ezzel a nagyon szellős VW Baggy-val (ejtsd: Baggi) eljutnak Mexikóig. A szélvédőtől jobbra az olajhűtőt látjuk ÚTBAN MEXIKÓ FELÉ... Gondterhelt Zasada barátunk éppen az országjelző „Poland” feliratot ragasztja fehér Escortjának tetejére. A szélvédő széleihez vezető két ferde acélcső a kocsi elé kerülő és elgázolt állattól védi a szélvédőt. A másik képen Iván Asztafjev Moszkvicsot látjuk. Rácsszerkezet védi alul a motort, kemény gumilapok „boronálják” a sár sűrűjét és fémhálók óvják a fényszórókat Indul az egyik favorit: a BLMC és az Angol Labdarúgó Szövetség által nevezett híres rallyeversenyző, Paddy Hopkirk a 2,5 literes Triumph-fal. A második kép: a fehér Austin tetején a ,,Royal Hussars” felírás, az ajtókivágásban pedig a „Királyi Huszárezred” kiszolgált kapitánya, Michail, a kenti herceg látható, mint a Maxi másodpilótája (RÓZSA GYÖRGY felvételei)