Autó-Motor, 1970. január-június (23. évfolyam 1-12. szám)

1970-05-06 / 9. szám

A három Martin nem volt babonás, amikor a 13-as rajtszámú, „Ezüst Felhő” típusú Rolls Royce­­szal nekivágott a világ leghosszabb versenyének. Vajon meddig jutnak majd el ezzel az anti­­rallye csodaautóval? Ugyanezt kérdezhetnék attól a három angol fiatalembertől is, akik arra vállalkoztak, hogy ezzel a nagyon szellős VW Baggy-val (ejtsd: Baggi) eljutnak Mexikóig. A szél­védőtől jobbra az olajhűtőt látjuk ÚTBAN MEXIKÓ FELÉ... Gondterhelt Zasada barátunk éppen az országjelző „Poland” feliratot ragasztja fehér Escortjá­­nak tetejére. A szélvédő széleihez vezető két ferde acélcső a kocsi elé kerülő és elgázolt állat­tól védi a szélvédőt. A másik képen Iván Asztafjev Moszkvicsot látjuk. Rácsszerkezet védi alul a motort, kemény gumilapok „boronálják” a sár sűrűjét és fémhálók óvják a fényszórókat Indul az egyik favorit: a BLMC és az Angol Labdarúgó Szövetség által nevezett híres rallye­­versenyző, Paddy Hopkirk a 2,5 literes Triumph-fal. A második kép: a fehér Austin tetején a ,,Royal Hussars” felírás, az ajtókivágásban pedig a „Királyi Huszárezred” kiszolgált kapitánya, Michail, a kenti herceg látható, mint a Maxi másodpilótája (RÓZSA GYÖRGY felvételei)

Next