Autó-Motor, 1988. január-június (41. évfolyam 1-12. szám)

1988-05-06 / 9. szám

KERES:­­ Skoda Felicia, nyitható bőrtetős gépkocsit, üzemképesen vagy kisebb hibával is, Skoda sportkupét, üzemképest vagy üzem­­képtelent is. Szakácsi Balázs (4095 Polgár-Fo­lyás, Felszabadulás út 2.) - Használt Lada 1300 Specialt, rossz műszaki állapotban, vagy karambolosan is, ifj. Molnár László (3532 Mis­kolc, Győri kapu 67.) - Jawa 634-eshez áram­­vonalidomot és tuningolási leírást. Gyön­­gyössy András (1163 Bp., Janovecz Margit u. 41.) - BSA B33-as motorkerékpárhoz alkatré­szeket, LTD-váltóhoz racsnis berúgó fogaske­reket, Lucas magdinamót, kormányt, BSA Gold Star blokkot, Kovács Zoltán (2030 Érd, Balatoni út 103/C) - 1950-60-as évekből gyor­sasági versenymotorokat, Gilera, AJS 7, Nor­ton, Velocette, Bustaco, NSU, Aermacchi típu­sokat, Mészáros István (1201 Bp., Külső Vö­rösmarty u. 241.) - Lada, Skoda, Wartburg motor és futómű tuningleírást, Nagy Csaba (8335 Bükkszék, Egri út 27.) - Autófényezés­sel foglalkozó szakkönyveket, Gyursánszki Já­nos (6900 Makó, Vasvári Pál u. 8.) - 1960 kö­rüli kiadású 700 cm­-es BMW kisautót, hiá­nyosan is, Lőrincz József (1039 Bp., Mátyás kir. út 76. Tel.: 871-868) - 150 cm­ feletti, fel­újításra szoruló, esetleg alkatrészhiányos, márkás robogót, Dankó József (5600 Békés­csaba, Berzsenyi u. 161.) - 1500 S Ladához jobb oldali díszrácsot, Bucsi János (DDR 4350, Rosslau Hohenfeldweg 66.) - Fiat 128-ashoz két hátsó, használt lengéscsillapítót, Zastava karosszériát, sérültet is, Zastavához 6 pontos bukócsövet, négy darab vagy két pár 165/50 x 13, vagy 165/60 x 13-as gumit, Szver­­csek Zsolt (8960 Lenti, Pf. 36/TV) - Lada kom­bihoz hátsó ajtóba szélvédőüveget, komplett zárszerkezetet, külső nyitógombot, Káló Bar­nabás (3458 Tiszakeszi, Jókai u. 8.)­­ Jawa 350-es OHV-hez Amal porlasztót, C 24 torok, Jawa feliratú légszűrőt, Bosch vagy Miller magdinamót, komplett kormányt a kezelőszer­vekkel (fék, tengelyk, kar, gázmarkolat), köz­ponti első villarugót, komplett lámpafejet fon­­csorral, lábfékpedált, lábtartókat és mindenfé­le képet, gépkönyvet, kezelési utasítást, Jawa 175-ös Villere-hez Albion sebességváltót, kompletten, BMW R25/3-ashoz kezelési kar­bantartási kézikönyvet, Denfield nyeregülést, lábvédő tankgumikat, kormányra kezelőkaro­kat és gázmarkolatot, Licska Tibor (5600 Bé­késcsaba, Fövenyes u. 38.) - BMW motorke­rékpárt, 250 cm3-est, üzemképtelent is, Paksi Béla (6854 Madaras, Kassa u. 1.) - Működőké­pes, de felújításra szoruló 250-es Simsont, vagy háború előtti BMW-t, Kovács László (9400 Sopron, Remete u. 2/A) - Lada tuningo­lási leírást, Vámos Kálmán (9701 Szombat­hely, Pf. 181/Y) -KÍNÁL: - AUDI 100-asra 4 db Continental 185 x 14-es, 70 százalékos gumit felnire szerel­ve, Földi Attila (1143 Budapest, Hungária kör­út 72.) - Audi 80 és VW típusokhoz 1460 cm-­­es komplett motort, két első felfüggesztést és elsőkerék csapágyat, Tógyer György (4200 Hajdúszoboszló, Szamuely T. u. 2.) - Skoda 120 L 6 éves karosszériavázat, karambolos or­ral, Orsó Imre (Tel.: 270-039, 6-14 óráig) - 14 éves Ford Granadát, forgalmi nélkül, orr-ré­szen sérült, alkatrésznek, Király József (2200 Monor, Schönmann L. u. 21.) - Velorexet, sok alkatrésszel, Főnyedi (1142 Kassai tér 11. Tel: 642-159) - DB 1-3 helyezést elért Kreidler 50 cm3-es, CZ 250 Szoc. Forma versenymotoro­kat, valamint 80 cm3-es, 27 LE hengert, és egy CZ 125 G sebességes versenygépet, Gál László (2660 Balassagyarmat, Honti u. 13/A) - 125 cm3-es gyorsasági Rotax versenymotort, kü­lön motorblokkot és vázat is, R40-es Castrol versenyolajat, Sárkány István (1134 Bp. Csán­gó u. 4/A) - ETZ 250-es motorkerékpárhoz magyar nyelvű javítási, karbantartási kézi­könyvet, 1938-as kiadású Jawa-Villiers 250-es motorkerékpárt (hiányos), 100 cm3-es betolós Mátra motorkerékpárhoz alkatrészeket, Lics­ka Tibor (5600 Békéscsaba, Fövenyes u. 38.) - Felújított Puch 250­4-es motorkerékpárt és alkatrészeket, Kovács Zoltán (2030 Érd, Bala­toni út 104/C) - Peugeot 104 motorblokkot kompletten, tartalék alkatrészeket és Motor­rad magazinokat, továbbá két 750-es Honda hátsó teleszkópokat. Bak András (2015 Sziget­­monostor, Bem út 3.) - Robur tehergépkocsi­hoz önindítót, porlasztót, gyújtáselosztót, komplett váltót, kardántengelyt, hengerfeje­ket, hengerblokkot, Schmidt Péter (1156 Bp., Páskomliget u. 8.) - Simson S­ 50B-S 4 sebes­séges motorblokkot és egy új S51-es blokkot 70 cm3-re átalakítva, tirisztoros gyújtással, Laurinyecz János (5920 Csorvás, Kinizsi u. 9.) - Lada-motoros krosszautót, tartalék alkatré­szekkel, és Solex 50 cm3-es kismotort. Varga József (3526 Miskolc, Katowice u. 5.) - Fiat 132-est, 1600-as Lada-motorral szerelve. Ki­rály Mihály (2400 Dunaújváros, Bocskai út 3/A) - Simson S51-est (házi festésű, piros) „ut­cai versenymotorrá” alakítva, plusz apróbb al­katrészeket és idomokat, valamint P20-as al­katrészeket, Bori Attila (2013 Pomáz, Bacsó B. u. 11. T.: 26/25-527) - 750-es Zastava alkatré­szeket, öt 135x12-es Viktória gumit, felnivel, Tokaji Zsolt (3526 Miskolc I., Pozsonyi út 52.) - Trabant tuningleírást, motorhoz és futómű­höz, új komplett Renault kuplungszerkezetet, állólámpás Mercedeshez első oldalablakot, kormánykereket, használt féltengelyt, szi­­lentblokkot, hátsó lámpakereteket. Ka­­nyurszky András (1025 Bp., Búzavirág u. 2. Tel: 363-470) - MZ-hez elektronikus gyújtást, 6 vagy 12 voltosat, Fontos János (3515 Mis­­kolc-Egyetemváros, E/4.) - Átalakított 350-es Jawa motorkerékpárt, Hegyi István (7200 Dombóvár, Vörössugár út 29.) - Skoda 1100 kupét, érvényes műszakival, tartozékokkal, Bencsik Zoltán (7936 Szentlászló, Kossuth út 56.) - Volga GAZ 24-eshez önindítót, négy lö­késgátlót, komplett első-hátsó lámpákat, gyúj­táselosztót, hűtőt, négy Barum 185 x 14-es gu­mit, Gál Zoltán (1123 Bp., Kékgolyó u. 15/A Tel.: 552-623) - Volkswagen 1300-as sebesség­­váltót, Németh Mihályné (9700 Szombathely, Bem J. u. 8.) - VW Karmann Ghia kupét fel­újított motorral, 1961-es műszakival, VW 1300- ast, 1968-as rendszámos, Skoda Feliciát 1961- es, teljesen felújított, Kállai Zoltán (8900 Zala­egerszeg, Fürst S. u. 21.) - Krossz 125 MZ ver­senymotort, tartalék alkatrészekkel, Kocsák Sándor (6000 Kecskemét, Munkásőr u. 1.) — Vadonatúj, Simson 50SR Elektronic robogót, Nagy József (2475 Kápolnásnyék, Gárdonyi u. 11.) - Römer-Peggi gyermekülést, valamint 1200-as Ladába új műszőrme üléshuzatot, Sza­­bóné Karaba Margit, 1055 Stollár B. u. 4. Tel: 314-176)­­ B. csoportos Ladához DCOE 45-ös Weber-porlasztót, szívócsővel, fordulatszám­­mérőt, egy garnitúra Bilstein lengéscsillapítót, négyleömlős kipufogót, erősített hátsó hidat, két, 7-es és 8-as hengerfejet szeleppel, bukó­csövet, Faris József (8800 Nagykanizsa, Nép­hadsereg u. 104. Tel: 92/11-472) - 1945-ös kia­dású 175 cm 3-es Jawa motorkerékpárt, Paltesz Imre (8248 Nemesvámos, Pap István u. 25.) - Veterán, 98 cm*-es, 3 sebességes WM Csepelt, kifogástalan állapotban, P 126 Fiathoz új tá­nyér- és kúpkereket a differenciálműbe, Bog­nár György (6800 Hódmezővásárhely, Zrínyi u. 15.) - VW 1200-as tolótetős, elsőszériás gép­kocsit, érvényes műszakival, megkímélt álla­potban, Kovács László (7381 Tékes, Petőfi u. 55.) - 29 éves Danuvia 125-ös motorkerékpárt, jó állapotban, lejárt műszakival, Kundra Zsolt (7400 Kaposvár, Kecelhegyalja u. 15/A) - P21- es motorkerékpárt, sok tartalék alkatrésszel, P10-es motorkerékpárt, 511-es krossz CZ-t, CS-344-es motort, adagoló, dinamó nélkül, Nyitrai Lajos (5310 Kisújszállás, Hizlaló telep I. ) - Kawasaki Mach 350-es 50 LE-s, három­­hengeres motorkerékpárt, Faragó Attita (2713 Csemő, Árpád u. 1.) - Citroen GS1200-ashoz vezérműszíjat, Izsó Tibor (8420 Zirc, Nagy László út 5.) - Simson 50-51-hez tuningleírást, megszakító nélküli gyújtásrajzot, Gyenes György (4300 Nyírbátor, Vasvári Pál út 4.) - R4-eshez új dugattyúgyűrű garnitúrát, Gar­­bacz Imre (2027 Dömös, Dózsa Gy. u. 6.) - Al­­fasud 1200-as motort, bal oldali hengerfejhibá­val, Kereák Ferenc (8638 Boglárlelle, Tompa M. u. 3.) - Garanciális Simson S51 endurót, Nagy Tibor (9346 Vadasfa, Bercsényi u. 5.) - 8 hónapos dobfékes ETZ-t, Kesjár-idomokkal, 2 éves tárcsafékes ETZ-t, oldal- és hátsóidom­mal, Trabant alapméretre felfúrt ETZ-hen­­gert, dugót, gyűrűkkel, csapszeggel, friss mű­szakival Skoda Octaviát, Szalai Béla (5540 Szarvas, Szabadság u. 7.)­­ 850-es Mini Mor­­rist, Verhovina motort, bukósisakkal együtt, Pintér András (2143 Kerepestarcsa, Toldi M. u. 19.) - ETZ 250-es tárcsafékes motort, kisebb hibával, Nagy Imre (4521 Berkesz, Petőfi út 22.) - Zaporozsec szerszámkészletet és emelőt, Révay Béla (1062 Bp., Népköztársaság útja 86.) - R-16-os személygépkocsi bontásból származó alkatrészeit, Farkas László (6600 Szentes, Tanácsköztársaság u. 12.) - 40-es évekből származó Simon-Fiat 1100-as autót, hiányos motorral, Bárdos Zsolt (3300 Eger, Vécsey u. 7.) - S51B Simson blokkot, ifj. Kur­di János (1061 Bp., Paulay Ede u. 26.) - 404-es dízel Peugeot-t, jó állapotban. Darázs Zoltán (6764 Balástya, Tanya 155. Tel: 62/11-609.) - Felújított Trabant első és hátsó futóművet, új első és hátsó rugóköteget, 600-as Trabant mo­tort, alkatrésznek, négy 5,20 x 13"-os kereket, gumival, VDO fordulatszámmérőt mechani­kus meghajtással, új tetőcsomagtartót, külön­féle új és felújított Trabant alkatrészeket. Tá­­lyai László (1193 Bp. Szigligeti u. 41.) -Továbbra is várjuk leveleiket. Címünk: Autó-Motor szerkesztősége, 1074 Budapest, Csengery u. 1. KERES-KÍNÁL,­ ­ 1 KERES, KÍNAI: 37

Next