Autó-Motor, 1992. január-június (45. évfolyam, 1-13. szám)

1992-01-03 / 1. szám

autó motor 45. évfolyam, 1. szám Megjelenik havonta kétszer Főszerkesztő: DR. NÁDASI ANTAL Főszerkesztő-helyettes: OCSKAY ZOLTÁN Szerkesztők: Köves István Sándor Magda Művészeti szerkesztő: Gremsperger Nándor Képszerkesztő: Várhelyi László Tervezőszerkesztők: Fodor Erzsébet Kelényi Katalin Rovatvezetők: Ifj. Tóth György (közlekedés) Zsitva Katalin (spont) Munkatársak: Bessenyey Krisztina Branstetter Sándor Gajdán Miklós Kékesi György Lajos Judit L. Szabó László Zentai Ferenc Közönségszolgálat: Bánki Gyula (vezető) Mándoki József Sármándi Pál Sebestyénné H. Henriette Titkárság: Fekete Katalin Kész Józsefné Kocsonya Károly Vándor Józsefné Szerkesztőség és Közönségszolgálat: 1063 Budapest, VI., Szinyei Merse u. 15. Telefon: *132-0945 Telefax: 111-6022 Szerkesztőség és Közönségszolgálat levélcíme: Budapest 1400 Pf. 1. Kiadja a Hírlapkiadó Vállalat 1959 Budapest, VIII., Blaha L. tér 3. Telefon: 138-2399, 1384306 Felelős kiadó: HORTI JÓZSEF ATHENAEUM NYOMDA Budapest, 91.1738 felelős vezető: LOSONCZY GYÖRGY vezérigazgató Terjeszti a Magyar Rasta. Előfizethető a hírlapkéz­besítő postahivatalokban, a Flosta hírlapüzleteiben és a Hírlapelőfizetési és Lapellátási Irodáján (HE­­LIR), Budapest XHL, Lehel u. 10/A 1900, köz­­vetlenül vagy postautalványon, valamint átutalás­sá a HELIR 215-96162 pénzforgami jelzőszámra. Egy szám ára: 69,50 Ft. Előfizetési díj: egy hóra 147 Ft, negyedévre 441 Ft, fél évre 882 Ft, egész évre 1764 Ft. Külföldön terjeszti a Kultúra Külkereskedelmi Vál­­lást (H-1389 Budapest, Pf. 149.) Kéziratokat, képeket és rajzokat nem őrzünk meg és nem küldünk vissza. INDEX: 25 108 HU ISSN 0005-0792 Mozaik Félig-meddig kötelező Kétszázasok klubja BMW-üzletpolitika Hangélmény - túl a hétköznapin Egy kis Tipológia FIAT Tipo 1,4 Milyen kicsi - és már Mazda Mazda 121 LX Tapsol neki! Daihatsu Applause 16 Xi Jegyzetek a Csúcsforgalomból Szakirodalom az Autó-Motortól Drót nélkül, autóból 28 Automatikus sebességváltók 6. Hátrafelé soha! 30 Visszaszámlálás a GM Magyarországnál 33 Típusváltás helyett fejlesztések 34 Pittyegő tolvajok 35 Párizstól Pekingig az új Citroennel 37 Erénye a szerénysége Suzuki Swift 38 Az A Club hírei A tagdíj változatlan 44 Keres, kínál 46 Kérdezgető ív eladóknak 49 Herceg az indiánok között 50 Súlytalan ’92, a fából faragott autó 52 Válaszolunk olvasóinknak 53 Visszatérés ellentmondásokkal CZ 125 MX 54 Farkasbőrbe bújt bárány Kawasaki KDX 56 Szezonzáró a szomszédban 62 Erre senki sem számított 65 Muzsikált a Yamaha-trió 69 Adorján sikersorozata 70 Királyi verseny 72 Magyarok a mezőnyben! 73 Piaci hírek 74 Keresztejtvény 76 Postabontás 77 Autósok egymás közt 78 4 7 11 12 14 24 26 27 A Mazda 121 nagyszerűen gyorsul, erő­forrása egy 16 szelepes, 1,3-as motor (20. oldal) Igazi japán szerkezet a Suzuki Swift mo­torja, amely szereti, ha pörgetik, s bizto­san tartja az elért sebességet bármelyik fokozatban (38. oldal) A Kawasaki KDX első­ pillantásra olyan, mintha a krosszmotornak készült KX-et csak fellámpázták volna. Ám ha nekivá­gunk a terepnek, ... (56. oldal) 1992/1 AUTÓ-MOTOR 3

Next