Autó-Motor, 1999. január-június (51. évfolyam 1-13. szám)
Autó-Motor Különszám - Autóhifi
szorzott a „bünti", szegény Makinennek egy fontos helyezésébe került az affér... ||t vele A legbalszerencsésebb flótás „különdíját" azonban nem az eddig említettek kaphatták volna, hanem a két hazai szupersztár. Az első napon magabiztosan vezető Puras Citroenje ugyanis a második napi penzum rajtjánál nem akart beindulni. A kocsit félretolták, s a szerelők meg a közönség izgatott várakozása közepette a legénység 40 percig bütykölte, babrálta és birizgálta a bonyolult motorelektronikát, ám így sem tudtak életet lehelni a masinába. A Citroen vezetői persze nem estek teljesen kétségbe, mert ott volt még „arany tartaléknak" Bugalski, aki hidegvérrel átvette a vezetést, és előnyét közel félpercnyire hizlalva, a célig meg is tartotta azt. A spanyolok egyes számú ralicsászára, Sainz ismét hazai pályán vallott kudarcot. Érdekes, hogy a „Matador" éppen a leglelkesebb szurkolói körében bukik el rendre. Az első napon még Auriolt sem bírta leküzdni, mert a különösen dobbantós pályákra túl kemény futóművet kért. A második napon túlságosan felmelegedett a fékje, azon az ominózus, 45 km-es pályán pedig egy akkora defektet kapott, hogy legalább egy további percet veszített. A harmadik napon aztán két egymást követő gyorsaságin két újabb defekt adta a kegyelemdöfést, amit a legvégén az ékszíjtárcsa törése koronázott. Ennek következtében a töltés nélkül maradt autó megbénultan kanyarodott az úttest szélére, alig pár kilométerrel a cél előtt... A Citroen emberei érthetően kitörő örömmel ünnepelték történelmi győzelmüket (1971 óta az első igazi nagy sikerük egy hagyományos ralin), ugyanakkor Auriol keserű szájízzel dohogott. Mint már korábban említettem, a francia csapat nem nevezett az egész éves küzdelemsorozatra, így pontot sem kaptak. Az imigyen csupán vendégművészként fellépő, győztes Bugalski viszont az egyéni értékelés- 10 ben bezsebelte az első helyért dukáló 10 pontot, és ezzel szépen alávágott a világbajnoki koronáért harcoló Auriolnak, hisz utóbbinak így 4 pontja is bánja a Citroën-diadalt. Lehet, hogy az év végi elszámoósulásnál éppen ez fog hiányozni? -21 Martin Holmes is Fotó: Kollár Attila * , Hankku tanár úr ezen a futamon nem a kiemeltek között indult, ám feltornázta magát A szénások között ezúttal is egy Mitsubishi uralta a terepet, ezúttal azonban az Omani Szultanátus versenyzője, Hamad Al Wahaibi húzta el a többiek nótáját Biztonsági aquaplanning teszt. Az új Pilot Sport abroncsok „végsőkig menő" keresztirányú tapadási tesztje, mely alacsony gördülési ellenállást maximális tapadással egyesít! 1899-ben az „Örök elégedetlen" (Jamais contente) Michelin abroncsokon éri el a 100 km/h sebességet. Élettartam teszt az USA-ban, a cél: egymillió km egy abronccsal. Michelin Pilot Sport, a ti megjelenítése üveglap magas vízszintnél. Michelin Pilot abroncs, 24 órás Le Mans-i verseny, 1997. Michelin terepjáró abroncs szélsőséges körülményekre b írólagos beszállítója. Ígn az amerikai űrlépt Útvonal tervezés az Interneten. Michelin- keréktárcsák acélból és alumíniumból, formatervezés és biztonság. http:/ www.michelin-travel. — Fejlődésünk azon haladása. Michelin a kezdetek óta azon fáradozik, hogy a világ legjobb gumiabroncsait fejlessze ki. A radiál gumi megalkotásától az űrrepülőgép abroncsáig, az alacsony keresztmetszetű gumiktól a több mint négy tonnás földmunkagép abroncsokig mindig azért újított, hogy Ön még szabadabban mozoghasson, így amíg a világ mozog, Michelin biztosan elkíséri minden úton, minden időben. ^^^^^^^^^^^^keresztmeretű földmunkagép abroncs a napi termelés növelésére. Autó-Motor 1999/9