Autó-Motor, 1999. január-június (51. évfolyam 1-13. szám)

Autó-Motor Különszám - Autóhifi

szorzott a „bünti", szegény Maki­­nennek egy fontos helyezésébe ke­rült az affér... ||t­ vele A legbalszerencsésebb flótás „kü­­löndíját" azonban nem az eddig említettek kaphatták volna, hanem a két hazai szupersztár. Az első na­pon magabiztosan vezető Puras Citroenje ugyanis a második napi penzum rajtjánál nem akart bein­dulni. A kocsit félretolták, s a szere­lők meg a közönség izgatott vára­kozása közepette a legénység 40 percig bütykölte, babrálta és biriz­gálta a bonyolult motorelektroni­kát, ám így sem tudtak életet lehel­ni a masinába. A Citroen vezetői persze nem estek teljesen kétségbe, mert ott volt még „arany tartalék­nak" Bugalski, aki hidegvérrel át­vette a vezetést, és előnyét közel félpercnyire hizlalva, a célig meg is tartotta azt. A spanyolok egyes számú rali­császára, Sainz ismét hazai pályán vallott kudarcot. Érdekes, hogy a „Matador" éppen a leglelkesebb szurkolói körében bukik el rendre. Az első napon még Auriolt sem bírta leküzdni, mert a különösen dob­­bantós pályákra túl kemény futó­művet kért. A má­sodik napon túlsá­gosan felmelege­dett a fékje, azon az ominózus, 45 km-es pályán pe­dig egy akkora de­­fektet kapott, hogy legalább egy to­vábbi percet veszí­tett. A harmadik napon aztán két egymást követő gyorsaságin két újabb defekt adta a kegyelemdöfést, amit a legvégén az ékszíjtárcsa törése koronázott. En­nek következtében a töltés nélkül maradt autó megbénultan kanya­rodott az úttest szélére, alig pár ki­lométerrel a cél előtt... A Citroen emberei érthetően ki­törő örömmel ünnepelték történel­mi győzelmüket (1971 óta az első igazi nagy sikerük egy hagyomá­nyos ralin), ugyanakkor Auriol ke­serű szájízzel dohogott. Mint már korábban említettem, a francia csa­pat nem nevezett az egész éves küz­delemsorozatra, így pontot sem kaptak. Az imigyen csupán vendég­­művészként fellépő, győztes Bu­­galski viszont az egyéni értékelés- 10 ben bezsebelte az első helyért duká­ló 10 pontot, és ezzel szépen alá­vá­gott a világbajnoki koronáért harco­ló Auriolnak, hisz utóbbinak így 4 pontja is bánja a Citroën-diadalt. Lehet, hogy az év végi elszámo­­ósu­lásnál éppen ez fog hiányozni? -21 Martin Holmes is Fotó: Kollár Attila * , Hankku tanár úr ezen a futamon nem a kiemeltek között indult, ám feltornázta magát A szénások között ezúttal is egy Mitsubishi uralta a terepet, ezúttal azonban az Omani Szultanátus versenyzője, Hamad Al Wahaibi húzta el a többiek nótáját Biztonsági aquaplanning teszt. Az új­ Pilot Sport abroncsok „végsőkig menő" keresztirányú tapadási tesztje, mely alacsony gördülési ellenállást maximális tapadással egyesít! 1899-ben az „Örök elégedetlen" (Jamais contente) Michelin abroncsokon éri el a 100 km/h sebességet. Élettartam teszt az USA-ban, a cél: egymillió km egy abronccsal. Michelin Pilot Sport, a ti megjelenítése üveglap magas vízszintnél. Michelin Pilot abroncs, 24 órás Le­ Mans-i verseny, 1997. Michelin terepjáró abroncs szélsőséges körülményekre b írólagos beszállítója. Ígn az­ amerikai űrlépt Útvonal tervezés az Interneten. Michelin- keréktárcsák acélból és alumíniumból, formatervezés és biztonság. http:/ www.michelin-travel. — Fejlődésünk az­on haladása. Michelin a kezdetek óta azon fáradozik, hogy a világ legjobb gumiabroncsait fejlessze ki. A radiál gumi megalkotásától az űrrepülőgép abroncsáig, az alacsony kereszt­metszetű gumiktól a több mint négy tonnás földmunkagép abroncsokig mindig azért újított, hogy Ön még szabadabban mozoghasson, így amíg a világ mozog, Michelin biztosan elkíséri minden úton, minden időben. ^^^^^^^^^^^^keresztmeretű földmunkagép abroncs a napi termelés növelésére. Autó-Motor 1999/9

Next