Autó-Motor, 2003. július-december (55. évfolyam 13-26. szám)

2003-07-02 / 13. szám

D­e akár úgy is feltehetném a kérdést, hogy kell-e ennél több? A téma a Formula-1 és annak történései, ame­lyek - ha akarjuk, ha nem - nagyban befolyásolhatják az augusztusi Magyar Nagydíj iránti érdeklődést. Pillantsunk vissza egy kicsit az időben, mondjuk tavalyig, amikor a szágul­dó cirkusz szinte lefutott esélyekkel vetette bele magát a nyárba, olyannyira, hogy aztán a világbajnoki cím kérdésére már jóval a hungaroringi viadal előtt választ kaphattunk. Monoton eszten­dő volt a Ferrari mesekönyvbe illő dominanciájával, no és azzal a vágyakozással, hogy az idei év majd feledtet mindent, a biztos Mi kell még? jítékokat pedig a törvényszerűség, az új szabályok, néhány átiga­zolás és az ötszörös világbajnok jóllakottsága” nevesítette. Az új szabályok ha a versenyek végkimenetelére nem is, a pénteki és a szombati edzésnap koreográfiájára bizony kihat­nak, de láttunk már nem egyszer elpuskázott kvalifikációs kört, minek következtében ugye máris a rajtrács utolsó kockájában, vagy taktikusabb esetben a boxutcában találja magát a delik­vens. Törvényszerűség? Igazi sportbarát nem kívánhatja az el­lenfél vesszőfutását, de legyünk őszinték, reméltük, hogy a Ferrarinál sem mindig esik a száraz felére az a bizonyos vajas­kenyér. És láss csodát, az imádság meghallgatásra talált, Mi­chael Schumacher és a maranellói istálló riválisai megrázták magukat, és új autó bemutató ide, lóerőhiány oda, a címvédő izzasztóan szoros védőőrizetet kapott. Számoltunk vajon komo­lyan Kimi Raikkonen szárnyalásával, vagy a tavaly csak fel-fel­­villanó Williams-BMW bombaerős offenzívájával, netán egy Fisichella-győzelemmel? Ugyan már... Szóval a Magyar Nagydíj. Ha csupán a tabella állása és a minden képzeletet felülmúlóan változatos futamok képe alapján kéne jóslatokba bocsátkoznom, akkor minimum nézőcsúcsra voksolnék, adu ásznak azonban itt van még az új vonalvezetésű Hungaroring (időszerű: 74-75. oldal). Bizony ám, előzési lehe­tőségekkel, „körömrágós” féktávokkal és kanyarokkal, valamint az ezekből adódó új ritmussal - a kérdés már csak az, hogy a né­zőcsalogatást tekintve vajon tényleg kell-e ennél több? Szabó Róbert FŐSZERKESZTŐ: Szabó Róbert szabó. robertgautomotor.hu. FŐSZERKESZTŐ-HELYETTES: Tóth Zoltán Zsolt tzzs@automotor.hu. FŐMUNKATÁRS: Karlovitz Kristóf karlovitz kristof@h­allo.hu SZERKESZTŐ: Bodács Károly bodacs.karoly@automotor.hu. MUNKATÁRSAK: Gulyás Gabriella, Kovács Zsigmond, Martin Holmes, Palovecz Gábor, Scholtz Gábor, Szabó Attila, Wéber Gábor. FOTÓ: Hilbert Péter. OLVASÓSZERKESZTŐ: Supák Tibor. KORREKTOR: Körmöczy Csaba. TERVEZŐSZERKESZTŐK: Biró Éva, Molnár István. ONLINE SZERKESZTŐ: Stefanics Csaba szefes@axels.hu. TITKÁRSÁGVEZETŐ: Szabó Szilvia szabosz@automotor.hu. SZERKESZTŐSÉG: 1122 Budapest, Városmajor u. 12-14. B/4. Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 970. Telefon: (06-1) 488-5568, fax: (06-1) 488-5579. E-mail: titkarsag@automotor.hu, Internet: www.automotor.hu HIRDETÉSI IGAZGATÓ: Szabó Katalin szabo.kati@automotor.hu. HIRDETÉSFELVÉTEL: amhirdetes@automotor.hu, telefon: (06-1) 488-5696, fax: (06-1)488-5579. A hirdetések tartalmi és formai megjelenéséért a kiadó nem vállal felelősséget. Kiadja az Axel Springer-Budapest Kiadói KfL FELELŐS KIADÓ: Dr. Bayer József ügyvezető igazgató. NYOMÁS: Kossuth Nyomda Rt, Budapest (A31213). FELELŐS VEZETŐ: Székely Károly elnök-vezérigazgató. 55. évfolyam, 13. szám. Megjelenik kéthetenként. ELŐFIZETŐI TÁJÉKOZTATÓ: Előfizetéssel kapcsolatos információ/megrendelés a (06-1) 488-5588-as telefonszámon munkanapokon 8-17 óra között (17 óra után üzenetrögzítő), valamint a (06-1) 488-5580-as faxszámon. Előfizethető továbbá Budapesten a Budapesti Postaigazgatóság kerületi ügyfélszolgálati irodáinál, a hírlapkézbesítőknél és a Hírlapelőfizetési Irodában (HELIR) Budapest, Vili. Orczy tér 1. Levélcím: HELIR 1900. Vidéken a postáknál és a kézbesítőknél. Előfizetési díj: negyedévre 1137 Ft, fél évre 2274 Ft, egész évre 4548 Ft. Árusításban terjeszti a Lapker Rt. és egyéb terjesztő szervek. Egyéb tájékoztató: tájékoztatjuk olvasóinkat, hogy a különböző versenyeken, akciókon és rejtvénypályázatokon részt vevők által megadott adatok nyilvántartásunkba kerülnek. Az adatok megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy azok felhasználásával a kiadónk érdekeltségébe tartozó cégek (Axel Springer-Budapest Kiadói Kft., Axel Springer Magyaror­szág Kft., Harlequin Magyarország Kft., Petőfi Lap-és Könyvkiadó Kft., Népújság Kft., Hungaropress Sajtóterjesztő Kft.) akcióira, kiadványaira, szolgáltatásaira felhívjuk figyelmüket. Kéziratokat, képeket és rajzokat nem őrzünk meg és nem küldünk vissza. A kiadványban szereplő fényképek és kéziratok felhasználásához a kiadó engedélye szükséges. INDEX: 25180, HU ISSN 0005-0792 autómotor Bevezető Autó-Motor 2003/II • www.automotor.hu 3

Next