Autó-Motor, 2003. július-december (55. évfolyam 13-26. szám)

2003-11-05 / 22. szám

► Extra► AUTOMOBIL 2003 - 16. BUDAPESTI AUTÓSZALON Nem sok újdonság van napirenden a Citroennél, de a PSA pénztárcája azért itt is engedte, hogy becsülettel bemutassák a teljes palettát. A design sem sikeredett különösebben att­raktívra, így Sebastian Loeb Xsarája próbálta közelebb csábí­tani a látogatókat a már unásig reklámozott C3-hoz és C2-hez. AUTÓ-MOTOR Standunkon is zajlott az élet. Nemcsak a "Most vil­lantson" című pályázatunk győztesei vehették át nyereményeiket, hanem a kiálllás ideje alatt rende­zett játékaink szereplői is. A hírhedt­­taxi" 406-os és* Valentino Rossi versenymotorja beváltotta a hozzá­juk fűzött rem­ényeket, hiszen kevesen mentek el mellettük érdeklődés nélkül/ *­­ 9 Taxi 3: Peugeot 406 TOYOTA A Toyota elhozta a De Matta és Panis alatt teljesítő Formula-1­es versenyautót és az újjászületett hibridhajtású Priust. Közöt­tük a most futó modellek dicsőítették a márkát, így mindenki részesülhetett a Yaris, Corolla, Avensis és Celica árasztotta hangulatvilágból. A pick-upok kiegészítőinek gyártásában jártas Carryboy trópusi hangulattal, csobogó vízeséssel és liánokkal körbeszőtt tárgyalóhelyiséggel fogad­ta a terepeseket. A forgalmazott kis platósok nagy részéhez kínálnak felszereléseket, így nem megle­pő, hogy Carryboy-ruhákba bújtatott Mitsubishi Pajero, Mazda B 2500, Nissan Navara és Ford Ranger is volt a rögtönzött dzsungelben. GEEEÜZÜEHI m­ifitn-Ti Az olaszok összeálltak és közzétették a csok­rot, amelyből minden szál gyönyörű és csábos. A formatervezés hazájából kiragadott részlet olyan autókat mutatott, mint az Alfa 147 GTA, a Lancia Ypsilon és a Fiat Simba. A nézelődők nem tudtak ellenállni a virágoknak, különösen mivel minden képzeletet felülmúló hostess-tündérek színesítették a rétet.

Next