Autó-Motor, 2003. július-december (55. évfolyam 13-26. szám)
2003-11-05 / 22. szám
► Extra► AUTOMOBIL 2003 - 16. BUDAPESTI AUTÓSZALON Nem sok újdonság van napirenden a Citroennél, de a PSA pénztárcája azért itt is engedte, hogy becsülettel bemutassák a teljes palettát. A design sem sikeredett különösebben attraktívra, így Sebastian Loeb Xsarája próbálta közelebb csábítani a látogatókat a már unásig reklámozott C3-hoz és C2-hez. AUTÓ-MOTOR Standunkon is zajlott az élet. Nemcsak a "Most villantson" című pályázatunk győztesei vehették át nyereményeiket, hanem a kiálllás ideje alatt rendezett játékaink szereplői is. A hírhedttaxi" 406-os és* Valentino Rossi versenymotorja beváltotta a hozzájuk fűzött reményeket, hiszen kevesen mentek el mellettük érdeklődés nélkül/ * 9 Taxi 3: Peugeot 406 TOYOTA A Toyota elhozta a De Matta és Panis alatt teljesítő Formula-1es versenyautót és az újjászületett hibridhajtású Priust. Közöttük a most futó modellek dicsőítették a márkát, így mindenki részesülhetett a Yaris, Corolla, Avensis és Celica árasztotta hangulatvilágból. A pick-upok kiegészítőinek gyártásában jártas Carryboy trópusi hangulattal, csobogó vízeséssel és liánokkal körbeszőtt tárgyalóhelyiséggel fogadta a terepeseket. A forgalmazott kis platósok nagy részéhez kínálnak felszereléseket, így nem meglepő, hogy Carryboy-ruhákba bújtatott Mitsubishi Pajero, Mazda B 2500, Nissan Navara és Ford Ranger is volt a rögtönzött dzsungelben. GEEEÜZÜEHI mifitn-Ti Az olaszok összeálltak és közzétették a csokrot, amelyből minden szál gyönyörű és csábos. A formatervezés hazájából kiragadott részlet olyan autókat mutatott, mint az Alfa 147 GTA, a Lancia Ypsilon és a Fiat Simba. A nézelődők nem tudtak ellenállni a virágoknak, különösen mivel minden képzeletet felülmúló hostess-tündérek színesítették a rétet.