Autó-Motor, 2008. január-június (60. évfolyam 1-13. szám)

2008-04-02 / 7. szám

Francia középnemes A vadonatúj Citroen C5-ös jóval nemesebb elődjénél! Míg annak csupán a méreteiből fakadt némi tekintély és rang, a második nemzedék sok más erénnyel is büszkél­kedhet. A 2001-ben bemutatott C5-ös mindenekelőtt remek ár-ér­­ték aránya miatt volt figye­lemre méltó, hiszen ekkora autót senki nem kínált ilyen olcsón - amíg a készlet tart, nálunk még kapható, ára ötmillió forint alatt indul. Őszin­tén szólva érződött is rajta kívül-be­­lül a költségtakarékos filozófia... A C5-öS második nemzedéke jó­val komolyabb autó benyomását kel­ti. Már a formaterve is erről árulko­dik: elődjével ellentétben van benne fantázia, látszik rajta a törődés, és nem utolsósorban képes vonzalmat ébreszteni az emberben. Annak elle­nére, hogy az új C5-ös valamivel hosszabb (+34 mm) és szélesebb (+80 mm) a korábbinál, sokkal ke­csesebbnek és dinamikusabbnak Sill MENETPRÓBA CITROEN C5 ■4 C 7' ^*******^|£siós Egyszerre elegáns és lendületes a C5-ös formaterve. A középkategóriában egyedül a Ford Mondeo nagyobb a Citroennél A sebességtartó autó- Mindhárom órában egy-egy digitális kijelző kapott matrka és a telefon ke­­helyet. A középső a multifunkciós fedélzeti számítógép telőszerves képernyője Háromféle árnyalatban kérhető a tetszetős belső. A középkonzolon sok az apró gomb Az audiorendszer kap­csolói. Kicsi a duda gombja

Next