Autó-Motor, 2008. július-december (60. évfolyam 14-26. szám)

2008-07-09 / 14. szám

MENETPRÓBA CITROEN BERLINGO ar nyék között rendes erőtartalékkal szolgálja őt, vásárlás előtt feltétle­nül próbálja ki ilyen körülmények között is a Berlingót. Aki a teret és a kedvező vételárat helyezi min­denek elébe, nem fog csalódni a benzines változatokban sem. Akár személy, akár haszonjárműként rendeli meg a Citroen dobozosát, egy kis gondolkodás révén az ész­érveket az érzelmek elé helyezve mindenki jól járhat, különösképp az iparosok és a nagycsaládosok. Mivel a 12. lapszámunkban már részletes tesztet közöltünk a Berlingo „ikertestvérének” számító Peugeot Partnerről, a Citroen modul egyterűjének első hazai tesztjében a két modell közötti defferenciákat ismertetjük majd - ide értve a szer­viz- és márkakereskedői szolgáltatá­sok, a rendelhető kiegészítők és az üzemeltetés körülményeit. BODÁCS KÁROLY FIGYELEM! Még több kép található |­ujwebomason ! NEMO ÉS RIPPER Kis térmesterek Már hazánkban is kAPHATÓK a PSA konszern és a Fiat együttműködésből származó kiskategóriás modul egy­terűek francia változatai. A CITROEN NEMO COMBI ÉS A PEUGEOT BIPPER TEPEE igazi ütőkártya lehet a magyar piacon, kedvező áruk és sokoldalúsá­guk vonzó alternatívává teheti őket. Mindkét modellhez kétféle motor választható, az 1,4 LITERES 75 LOVAS BENZINES ÉS A SZINTÉN 1,4-ES 70 LÓERŐS DÍZEL A Citroennél már a bevezetés időszakában is akciókkal csábítják a vevőket, a benzines alap­modellért mindössze 2 640 000 Ft-ot kérnek, de a dízel is csak 2 940 000 Ft-ot kóstál. Az oroszlános modell kis­sé emelkedettebb árszínvonalat kép­visel, hiszen a legolcsóbb benzines 2 990 000 Ft-ért, a belépő gázolajos pedig 3 390 000 Ft-ért kapható. A trió harmadik tagja a FIAT FIORINO QUBO - ahogy előző lapszámunkban írtuk - most mutatkozott be a nagy­­közönségnek, hazai forgalmazása később várható. Az ABS, a fékasszisztens, az elektronikus fékerő-szabályozó, valamint a kormánylégzsák a furgonhoz is alapáras tétel Citroen Nemo Combi ( CITROEN BERLINGO 1.6 90 1.61101 1.6 HDi 75 1.6 HDi 90 1.6 HDi 110 FAP Összlökettérfogat (cm3): 1587 1587 1560 1560 1560 Hengerek/szelepek: S4/16 54/16 S4/16 S4/16 S4/16 Max. teljesítmény (kW/LE/min): 66/90/6000 80/110/5750 55/75/3500 66/90/4000 80/110/4000 Max. nyomaték (Nm/min): 132/2500 147/4000 185/1750 215/1750 240/2601/1750 Sebességváltó: ötfokozatú manuális ötfokozatú manuális ötfokozatú manuális ötfokozatú manuális ötfokozatú manuális Hosszúság/szélesség/magasság (mm): 4380/1810/1801 4380/1810/1801 4380/1810/1801 4380/1810/1801 4380/1810/1801 Tengelytáv (mm): 2728 2728 2728 2728 2728 Saját tömeg (kg): 1397 1427 1407(1336) 1407(1336) 1429 Terhelhetőség(kg): 632 598 633 (624-857 emelt teherbírás) 633(626-856 emelt teherbírás) 636 Üzemanyagtank (1): 60 60 60 60 60 Csomagtér (1): 517-675-2650 (felhajtott hátsó ülésekkel) -3000 (kiszerelt hátsó ülésekkel­) Furgon: 3300-3700 Gyorsulás 0-100 km/h (s): 15,3 13,5 17,1(16,6) 14,3(13,9) 12,5 Max. sebesség (km/h): 160 170 150(148) 160(160) 173 Fogyasztás városban/országúton (1/100 km): 10,8/6,8 10,8/6,8 7,0/5,0(7,0/5,1) 70/5,0(7,0/5,1) 77/5,0 Kombinált C02-kibocsátás (g/km): 195 195 150(153) 150(153) 147 Alapár (Ft): 3140 000 3740 000 3 490 000 (2 590 000 +áfa) 4 040 000 (2 720 000+áfa) 4 360 000 Zárójelben a furgon adatai: 22 www.automotor.hu -2008/14

Next