Autó-Motor, 2010. január-június (62. évfolyam, 1-13. szám)

2010-03-17 / 6. szám

természetesen az első kanyarban az ölünkbe hullik, vagy rosszabb esetben ki az ablakon. Hála a viszonylag hosszú sín­nek, még én is (190 cm) kényelme­sen elnyújtózhatom, de a fix kor­mány túlságosan az ölemben van, mögöttem pedig már nem sok hely jut a lábaknak. Ezzel szemben az anyós akár kétméteres is lehet, egy hátizsák a lábánál és egy középmé­retű utas mögötte még így is elfér. Hátul hivatalosan hárman utaz­hatnak, de a fészkelődő srácokat nézve kötve hiszem, hogy kényel­mesen tehetnék, no és biztonsági övből is csak kettőre futotta. Ennél sokkal nagyobb probléma, hogy a csomagtérnek nincs ajtaja! Bár­mily hihetetlen is, a motor felett kialakított 150 literes részt csak a hátsó ülés lehajlásával érhetjük el, illetve felülről, de a kalaptartó az utastér felé nyílik, így maximum levélpostai küldeményeket tudunk bepasszírozni a tetőig fennmaradó pár centin. Az autó elejében nincs szabad hely. Itt találhatjuk a teljes értékű pótkereket (nálunk ekkorák a mankókerekek), a fékszervót, az ablaktörlő motorját, a fűtés levegő­beömlőjét és az üzemanyagtartályt, ami írd és mondd: 15 literes. Ezzel bizony nem jut messzire az ember, pláne, hogy Indiában a benzinkút­hálózat kiépítése még gyerekcipő­ben jár. CO­­LU Bármennyire is szeretnék, egysze­rűen nem tudok jót írni a Nanóról, még azt figyelembe véve sem, hogy Indiában 385 ezer forintnak megfele­lő az alapára. Ennyi pénzből ma már extrémen olcsó munkabérek és alap­anyagok mellett sem lehet jó autót készíteni, pláne nem olyat, ami valós megoldást jelenthet 1,2 milliárd em­ber mobilizálására. Szegényke szép ugyan, de nem más, mint egy gyen­ge anyagokból, rosszul összeszerelt, nehezen vezethető, még nehezeb­ben megállítható, utasbiztonság szempontjából értékelhetetlen „izé”, amire még nagyon sokat kel­lene költeni ahhoz, hogy megfelel­jen az európai szabványoknak és a vásárlói elvárásoknak. KOVÁCS ZSIGMOND •Európában jelenleg nem kapható I­­A/H Nano 0.6 Összlökettérfogat: 624 cm1 Max. teljesítmény: 26 kW (35 LE) 5250/min Max. forgatónyomaték:48 Nm 3000/min Hossz./szél./mag.: 3100/1500/1600 mm Tengelytáv: 2230 mm Szabad hasmagasság: 180 mm Saját tömeg: 635 kg Csomagtér: 1501 Üzemanyagtartály: 151 Gyorsulás 0-60 km/h: 8,0 s Max. sebesség: 105 km/h Átlagfogyasztás: kb. 4,01/100 km Alapár: 385 000 Ft (95 000 Rs)* www.citroen.hu TALÁLJA MEG A SAJÁT ÚTJÁT A CITROENNEL! Márciusban a Citroen haszongépjármű modellekhez Pioneer AVIC-F 710BT típusú CD-játszós, bluetooth-os, navigációs audiórendszert adunk ajándékba, beszereléssel együtt - akár bruttó 1 560 000 Ft árelőnnyel! P­oneer avic-f3iolet ! Ha egy ideális autó rendszerjellemzőinek felsorolására kerül a sor, az AVIC-F710BT modell minden kritériumot teljesít. Precíz 2D-s és 3D-s navigációs, „szabadkezes" kommunikáció, AV szórakoztatás - a kínálatban mindez szerepel. Ezeknek a gyors és megbízható egységeknek a használatával a vezetés szórakoztató, míg a felhasználóbarát kezelőszerveknek köszönhetően a navigáció és a kommunikáció útközben stresszmentessé válik. Üljön a volán mögé, és élvezze újra a vezetést! CITROEN BERUNGO L1 COMFORT CITROEN JUMPY CITROEN JUMPER 1000 L1H1 COMFORT 1.6 HDi 92 30 L1H1 2.2 HDi 100 2 775 000 F ,ói 3 480 000 r, «. 3 780 000 Ft-tói A CITROEN a TOTAL-t választotta. CITROEn CREATIVE TECHNOLOGIE Az akció 2010. március 1-jétől a készlet erejéig, de legkésőbb 2010. március 31-ig érvényes. Az ajánlat egyéb kedvezményekkel nem vonható össze. A képek illusztrációk, a feltüntett árak tartalmazzák a navigációt. Citroën Berlingo L1 Comfort 1.6 HDi 75 már bruttó 3 470 000 Ft-tól, Citroen jumpy 1000 L1H1 Comfort 1.6 HDi 92 már bruttó 4 350 000 Ft-tól, Citroën jumper 30 L1H1 2.2 HDi már bruttó 4 725 000 Ft-tól.

Next