Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-25 / nr. 20

25 iunie 1953 BULETINUL OFICIAL AL MARII ADUNARI NAȚIONALE Nr. 20209 Mitrea Gh. Maria, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Borlești. Prăjescu M. Virginia, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Gârleni. Dumitru P. Anica, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Gârleni. Motiolea V. Elena, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Rediu Popovici P. Profira, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Cândești, Iliescu N- Maria, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Frumoasa. Scoruș T. Anisia, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Miron I. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Balmoș H. Lucreția, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Catrinoi T. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Grama G. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Fomika A. Iuliana, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, pmuna Tulgheș. Gabor I. Varvara, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Leopold I. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Gall I. Etelia, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Mezei I. Antonia, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Casa C. Ecaterina, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Ladaru D. Ana, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Antal A. Elisabeta, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Loghin C. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Buhalnița. Olteanu T. Veronica, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Buhalnița. Hanu I. Paraschiva, regiunea Bacău, raionul Moinești, orașul Comănești. Bcnedic G. Elena, regiunea Bacău, orașul Moinești, st r. Lunca Nr. 44. Melitina N. Bica, regiunea Bacău, raionul Moinești, comuna Pârjol. Ambrosă I. Zoița, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Țibucani. Nftorie C. Rarița, regiunea Bacău, raionul Tg. Ocna, comuna Berzunți. Ghineț V. Maria, regiunea Bacău, raionul Tg. Ocna, comuna Berzunți. Hohl V. Ana, regiunea Baia Mare, orașul Baia Mare, str. V. Alecsandri Nr. 49. Șomcutan I. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Baia Mare, str. P. Libertății Nr. 15. Sabou Gh. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Cehu Silvaniei, comuna Benesat. Nechita Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur. Bob Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur. Pop Năstăsie, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur. Dunca Hermina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur. Pop Ana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur. Biro Terezia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Suciu, satul Suciu de Sus. Marchiș Anica, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Suciu, satul Suciu de Sus. Cozma I. Floare, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Groși. Székely I. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Groși. Damian D. Sofia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Groși. Mihalea Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Groși. Pasca Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Poiana-Botizii, Fortuber Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Dosenciuc Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Erincz Ecaterina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Coc Veronica, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Tudoran Ecaterina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Petrușka Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț. Bridea Clara, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Torna Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Raible Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Daroban Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Berioti Ana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Mirsnyak Ana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, leienszki Silvia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Copii I. Sanfira, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Răzoare, satul Răzoare. Frâne Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Papp Gh. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Gyopios Gh. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Munumar Șt. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, satul Drăgușeni. Saroși I. Matilda, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Sere Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Borsos C. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Tepfenhart I. Iolanda, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. 3