Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-25 / nr. 20

228 BULETINUL OFICIAL AL MARII ADUNARI NAȚIONALE Nr. 2025 iunie 1953 Danci Nastasia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cernești, satul Trestia. Bărboi Iuliana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cernești, satul Ciocotiș. Giurgiu Terezia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cernești, satul Ciocotiș, Danciu Irina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cernești, satul Trestia. Racz Ana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț. Nyegrai Margareta, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Nyegrai Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Sveștiuc Matilda, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Vereșida, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Roznyai Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Lesniczki Ana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Fai Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț. Nebela Terezia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Băiuț, Tamas Ludovica, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, satul Poiana-Botizii, Nagy Terezia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Perșa Paulina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Rosenbaum Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Popina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț, Rohan Irina, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Bătarci-Macari G. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Bătarci. David D. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Bătarci. Orosz St. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Victoria Nr. 47. Kovács Ana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, Geng Gh. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Aurora Nr. 29. Geng I. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Coreenilor Nr. 4. Elek A. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Viilor Nr. 10. Svaroskopf P. Margareta, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, Födeles St. Margareta, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Viilor Nr. 19. Szatmári L. Iuliana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Drăgușeni Nr. 23. Schwartzkopf Gh. Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. Târgului Nr. 12. Klipacs A. Iuliana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, Ripsiki Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, satul Drăgușeni, Olah M. Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, str. V. Alecsandri Nr. 37. Caversniuc Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Sighet, orașul Sighet, str. Dragoș Vodă Nr. 131. Rézműves Gh. Estera, regiunea Baia Mare, raionul Sighet, orașul Sighet, str. Titu Maiorescu Nr. 44. Habagau I. Domnica, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Locul Târgului Nr. 17. Hozás P. Iuliana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Gheorghe Dózsa Nr. 75. ^ Verdes I. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Tcacenco Pavel Nr. 24-Kovács M. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Lacul Șesului Nr. 15. Mogdan A. Axenia, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Bogdan I. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Butnor Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Peter I. Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Cuprinor V. Parasca, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Mos P. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Bodnor I. Irina, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza-Ungur I. Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Bobocea I. Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Tomoiagă Gh. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Coman Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Coman V. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Timiș V. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Dumitran I. Floarea, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Cuhea, satul Bocicoiel. Pop V. Saveta, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Vișeu de Sus. Grigoraș I. Anița, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Drăgușeni. Mitrofan C. Zamfira, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni-Vulpe Gh. Maria, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni. Sârbu M. Maria, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni. Drăghici Ioana, regiunea București, orașul Alexandria, str. 23 August Nr. 118. Noinăr C. Constanța, regiunea București, raionul Brănești, comuna Gălbinași. Tănase N. Polina, regiunea București, raionul Brănești, comuna Podu Pitarului. Mocanu Constanța, regiunea București, orașul Călărași, str. București Nr. 10. Enache Gh. Anica, regiunea București, orașul Călărași, str. Viilor Nr. 40. Drujinin Ludmila, regiunea București, orașul Călărași, str. Primăverii Nr. 3. Rică Anica, regiunea București, orașul Călărași, str. Doina Nr. 23. Nica I. Anica, regiunea București, orașul Călărași, str. N. Bălcescu Nr. 64. Malciu Maria, regiunea București, orașul Călărași, str. Lenin Nr. 5. Gânja FI. Gheorghița, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Comani. 22