Buletinul Oficial, 1970, Partea 1 (Anul 6, nr. 1-159)

1970-05-30 / nr. 54

416 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, partea X, Nr. 54 , DECRETE DECRET privind conferirea ordinului „Meritul Cultural" clasa a II-a formației corale a Căminului cultural din Topoloveni, județul Argeș, precum și a ordinului și medaliei „Meritul Cultural" unor membri ai acestei formații artistice de amatori Pentru activitate îndelungată și merite deosebite în mișcarea artistică de amatori, cu prilejul împlinirii a 60 de ani de la înființarea formației corale din Topoloveni, județul Argeș, Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează Art. 1. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a II-a formației corale a Căminului cultural din Topoloveni, județul Argeș. Art. 2. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a IlI-a preotului Ion C. Ionescu, dirijorul corului Căminului cultural din Topoloveni, județul Argeș. Art. 3. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a IV-a tovarășilor : Vasile St. Goleșteanu, profesor la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Visarion I. Popescu, membru al Cooperativei agricole de producție din Topoloveni, județul Argeș. Marin Gh. Stoica, magaziner la Centrul de protecția plantelor din Topoloveni, județul Argeș. Art. 4. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a V-a tovarășilor . Aurel N. Anastasescu, membru al Cooperativei agricole de producție din Topoloveni, județul Argeș. Eugenia V. Goleșteanu, învățătoare la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Miron M. Iliescu, profesor, directorul Casei de cultură din Topoloveni, județul Argeș. Liviu St. Popescu, funcționar la Baza de aprovizionare din comuna Leordeni, județul Argeș. Art. 5. — Se conferă medalia Meritul Cultural clasa I tovarășilor . Virgil M. Bărătoiu, pensionar, din Topoloveni, județul Argeș. Gheorghe I. Ioneci, învățător la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Alexandrina V. Jescu, membră a Cooperativei agricole de producție din Topoloveni, județul Argeș. Victoria A. Ogaru, membră a Cooperativei agricole de producție din Topoloveni, județul Argeș. Aurel C. Ogaru, funcționar la Consiliul popular al orașului Topoloveni, județul Argeș. Visarion C. Popescu, membru al Cooperativei agricole de producție din Topoloveni, județul Argeș. Constantin I. Popescu, învățător pensionar, din Topoloveni, județul Argeș. Ioana L. Popescu, contabilă la Spitalul T.B.C. din Topoloveni, județul Argeș. Ion M. Stănescu, preot, din Topoloveni, județul Argeș. Art. 6. — Se conferă medalia Meritul Cultural clasa a II-a tovarășilor : Eugenia A. Badea, funcționară la Oficiul P.T.T.R. din Topoloveni, județul Argeș. Constantin V. Bărătoiu, muncitor la Fabrica de conserve din Topoloveni, județul Argeș. Ana Busuioc, învățătoare la :Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Ilie I. Busuioc, învățător la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Ion Gh. Catană, profesor la Liceul din Topoloveni, județul Argeș. Elena N. Constantinescu, muncitoare la Cooperativa „Muncitoarea" din Topoloveni, județul Argeș. Petre St. Matei, cizmar în Topoloveni, județul Argeș. Ștefan M. Mehediniuc, pensionar, din Topoloveni, județul Argeș. Viorica Gh. Mihai, funcționară la întreprinderea locativă din Topoloveni, județul Argeș. Gheorghe N. Mihai, funcționar la Fabrica de conserve din Topoloveni, județul Argeș. Gheorghe A. Nicolescu, casier la Cooperativa de consum din Topoloveni, județul Argeș. Nicolae N. Nicolescu, muncitor la Centrul de legume din Topoloveni, județul Argeș. Eugen N. Petrescu, contabil la Cooperativa „Muncitoarea" din Topoloveni, județul Argeș. Maria I. Piscanu, bibliotecară la Biblioteca din Topoloveni, județul Argeș. Aurelia Gh. Popescu, învățătoare la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Aurelia M. Popescu, vicepreședinte al Cooperativei „Muncitoarea" din Topoloveni, județul Argeș. Gheorghe St. Popescu, profesor la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Marcel St. Popescu, contabil la Cooperativa de consum din Topoloveni, județul Argeș. Maria N. Rădulescu, membră a Cooperativei agricole de producție din Tolopoveni, județul Argeș. Alexandrina C. Sachelarie, profesoară la Școala generală din Topoloveni, județul Argeș. Ioana I. Stancu, contabilă la Banca de credit din Topoloveni, județul Argeș. Arcadie Vasiliu, funcționar la balastiera din comuna Călinești, județul Argeș. Președintele Consiliului de Stat, NICOLAE CEAUȘESCU București, 25 mai 1970. Nr. 255. 2