Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 135-292)

1970-09-17 / nr. 193

1530 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a 111-a, Nr. 193 UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi : Facultatea de matematică Facultatea de electrotehnică Catedra de analiză matematică Conferențiar, disciplinele Matematici speciale și Istoria matematicii, poziția 2. Catedra de algebră Lector, disciplinele Matematici aplicate în economie și Fundamentele matematicii, poziția 6. Facultatea de chimie Catedra de chimie anorganică și analitică Șef de lucrări, disciplinele Chimie anorganică și Chimie analitică, poziția 8. Catedra de chimie organică Șef de lucrări, disciplina Chimie generală și biologică, poziția 5. Șef de lucrări, disciplinele Chimia macromoleculelor, Chimie generală și Tehnologia proceselor industriale, poziția 11. Facultatea de studii economice Catedra de filozofie și socialism științific Conferențiar, disciplina Socialism științific, poziția 3. Lector, disciplina Socialism științific, poziția 5. Lector, disciplinele Socialism științific, Sociologie rurală, Sociologie economică, poziția 9. Catedra de economie și organizarea agriculturii socialiste Sector, disciplinele Proiecte economice în agricultură și organizarea întreprinderilor agricole socialiste, poziția 6. Catedra de economia și organizarea industriei Sector, disciplina Aprovizionarea tehnico-materială și desfacerea produselor, poziția 5. Lector, disciplinele Economia și organizarea construcțiilor și transporturilor și Economia, organizarea și planificarea întreprinderilor, poziția 6. Lector, disciplinele Economia și organizarea muncii în industrie, construcții și transporturi și Economia și organizarea muncii, poziția 7. Catedra de economie politică Profesor, disciplina Economie politică, poziția 1. Catedra de contabilitate Lector, disciplinele Mașini de calcul și Calculația prețului de cost, poziția 9. Catedra de conducere planificată, finanțe, analiza și calculul economic Conferențiar, disciplina Conducerea planificată a economiei naționale, poziția 1. Lector, disciplina Finanțele întreprinderilor și ramurilor, poziția 5. Lector, disciplinele Statistica industriei construcțiilor și transporturilor și Statistica agriculturii, poziția 13. Lector, disciplina Organizarea muncii administrative, poziția 16. Facultatea de filologie Catedra de literatura română, universală și comparată Lector, disciplina Literatura universală și comparată, poziția 5. Catedra de limbi moderne Conferențiar, disciplinele Biblioteconomie și Limba italiană, poziția 12. Lector, disciplina Limba germană, poziția 16. Catedra de mecanică aplicată Conferențiar, disciplina Tehnologia proceselor industriale, poziția 3. Catedra de automatică Conferențiar, disciplina Electronică industrială, poziția 3. Lector, disciplinele Automatizarea în industria constructoare de mașini și Calculatoare și programare, poziția 4. Catedra de mașini și aparate electrice Profesor, disciplinele Producerea, transportul și utilizarea energiei electrice, Conversia directă a energiei și Transformatoare speciale, poziția 4. Conferențiar, disciplinele Mașini electrice și Mașini electrice speciale, poziția 1. Catedra de educație fizică Șef de lucrări, disciplina Gimnastică, poziția 1. Facultatea de agricultură Catedra de agrofitotehnie Șef de lucrări, disciplina Fitotehnie, poziția 9. Catedra de zootehnie Conferențiar, disciplina Zootehnie, poziția 4. Catedra de tractoare și mașini agricole Profesor, disciplina Mașini agricole, poziția 1. Facultatea de horticultura Catedra de legumicultură Șef de lucrări, disciplinele Cultura intensivă a legumelor și Culturi forțate, poziția 3. Catedra de genetică și ameliorarea plantelor Șef de lucrări, discipline Genetică, poziția 5. Catedra de proiecția plantelor Șef de lucrări, disciplina Entomologie, poziția 4. Facultatea de istorie-geografie Catedra de geografie Sector, disciplinele Geografie matematică cu elemente de cartografie, Biogeografie și geografia solurilor și Istoria geografiei, poziția 7. Facultatea de științe naturale Catedra de botanică Conferențiar, disciplinele Morfologia plantelor și Fiziologia plantelor, poziția 1. Catedra de pedagogie-psihologie Conferențiar, disciplina Pedagogie, poziția 3. Candidații la concurs vor depune la secretariatul rectoratului Universității din Craiova, str. Al. I. Cuza nr. 13, în termen de 30 de zile de la data publicării acestui anunț, cererea de înscriere, la care vor anexa (în dublu exemplar) actele prevăzute de Legea nr. 6 privind Statutul personalului didactic din Republica Socialistă România, publicată în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 33 din 15 martie 1969, și de Instrucțiunile Ministerului învățămîntului nr. 84539/1969. Cei care funcționează într-o instituție de învățămînt superior sînt obligați să comunice în scris, rectorului acesteia, înscrierea la concurs. Concursul se va ține la rectoratul Universității din Craiova în termen de 60 de zile de la expirarea termenului de înscriere. (218) 2