Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 135-292)

1970-11-22 / nr. 256

2036 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA, partea a IlI-a, Nr. 256 înalților oaspeți li s-a rezervat pretutindeni o primire cordială, expresie a prieteniei frățești tradiționale dintre popoarele român și bulgar. între delegațiile de partid și guvernamentale ale celor două țări au avut loc convorbiri la care au participat : Din partea română : Nicolae Ceaușescu, secretarul general al Partidului Comunist Român, președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, Ilie Verdeț, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, prim-vicepreședinte al Consiliului de Miniștri, Leonte Răutu, membru al Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, vicepreședinte al Consiliului de Miniștri, Vasile Patilineț, membru supleant al Comitetului Executiv, secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Corneliu Mănescu, membru al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, ministrul afacerilor externe, Vasile Vlad, membru supleant al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, șeful secției relații externe a Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Nicolae Blejan, ambasadorul extraordinar și plenipotențiar al Republicii Socialiste România la Sofia. Din partea bulgară , Todor Jivkov, primsecretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, președintele Consiliului de Miniștri al Republicii Populare Bulgaria, Ghiorghi Traikov, președintele Prezidiului Adunării Populare, Boris Velcev, membru al Biroului Politic, secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, Lîcezar Avramov, membru supleant al Biroului Politic al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, vicepreședinte al Consiliului de Miniștri, Ivan Bașev, membru al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, ministrul afacerilor externe, Konstantin Tesialov, membru,supleant al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, șeful secției de politică externă și relații internaționale a Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, Spas Gospodov, membru al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, ambasadorul extraordinar și plenipotențiar al Republicii Populare Bulgaria la București. La convorbiri au participat, de asemenea, consilieri și experți ai celor două delegații, în cursul convorbirilor, care s-au desfășurat într-o atmosferă de prietenie și înțelegere reciprocă, delegațiile s-au informat asupra stadiului construcției socialiste în cele două țări. Delegația de partid și guvernamentală a Republicii Populare Bulgaria a luat cunoștință de rezultatele obținute de poporul român în edificarea socialismului, de activitatea desfășurată în prezent de oamenii muncii din România, sub conducerea Partidului Comunist Român, pentru creșterea în ritm susținut a economiei naționale, ridicarea nivelului de trai material și spiritual al poporului, pentru făurirea societății socialiste multilateral dezvoltate. Delegațiile au făcut, de asemenea, un larg schimb de păreri cu privire la relațiile dintre cele două țări și partide, precum și la principalele probleme ale situației internaționale actuale, ale mișcării comuniste și muncitorești. Delegațiile au relevat cu satisfacție că relațiile de prietenie frățească, colaborare multilaterală și bună vecinătate dintre Republica Socialistă < y 9 i