Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 135-292)

1970-09-19 / nr. 196

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a IlI-a Sîmbătă, 19 septembrie 1970 Interviul acordat de tovarășul Nicolae Ceaușescu televiziunii Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a ambasadorului Turciei la București....................................................................................................1563 Vizita prim-ministrului adjunct al guvernului Malayeziei, Tun Abdul Kazak . 1563—1564 Publicații și anunțuri .................................................................................... 1564 Anul VI — Nr. 196 Pagina Interviul acordat de tovarășul Nicolae Ceaușescu televiziunii austriece întrebate : Politica externă a României se plasează nu numai în cîmpul de acțiune al problemelor europene, ci și în al celor mondiale. Cum se afirmă România în aceste condiții ? Care sunt punctele centrale și intențiile politicii dumneavoastră ? Răspuns în politica sa externă, România pornește de la faptul că soluționarea problemelor complexe ale situației internaționale nu se poate face decât cu participarea activă a tuturor statelor lumii. Ținînd seama de faptul că orice conflict, din orice zonă a lumii, are influență asupra tuturor popoarelor, România consideră că este necesar ca în viața internațională să se asigure respectarea principiilor care capătă o tot mai puternică afirmare ale deplinei egalități în drepturi între toate națiunile lumii, independenței și suveranității naționale, neamestecului în treburile interne și avantajului reciproc. Desigur, ca țară europeană, România acordă o atenție deosebită problemei securității pe continentul nostru, dar totodată ea consideră către