Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1977, Partea 3 (Anul 13, nr. 121-230)

1977-11-30 / nr. 209

4 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a III-a, Nr. 209 SCHIMBĂRI DE NUME — Ciubuc Alexandru, domiciliat în București, aleea Arinii Dornei nr. 16, născut la 2 iulie 1943 în Brașov, județul Brașov, fiul lui Ion și Elisabeta Ciubuc, solicită schimbarea numelui său de familie din Ciubuc în acela de Roman, spre a se numi Roman Alexandru. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Ciubuc Mihail Alexandru, cu același domiciliu, născut la 27 octombrie 1977 în București, fiul lui Alexandru și Mariana Ciubuc, din Ciubuc în acela de Roman, spre a se numi Roman Mihail-Alexandru. (1623) — Gyaplas Blaziu, domiciliat în Baia Mare, str. Izvoarelor nr. 7, județul Maramureș, născut la 33 ianuarie 1938 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiul lui Gyaplas Maria, solicită schimbarea numelui său de familie din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Blaziu. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copiilor săi : Gyapias Balázs, cu același domiciliu, născut la 9 iunie 1932 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiul lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Balázs ; Gyapias Viola, cu același domiciliu, născută la 18 ianuarie 1964 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiica lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Viola ; Gyapias Iozsef, cu același domiciliu, născut la 29 august 1965 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiul lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gall Iozsef. Gyapias Terezia, cu același domiciliu, născută la 17 martie 1967 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiica lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Terezia ; Gyapias Gusztáv, cu același domiciliu, născut la 8 septembrie 1968 în comuna Turulung, județul Satu Mare, fiul lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Gusztáv . Gyapias Adalbert, cu același domiciliu, născut la 9 martie 1970 în Baia Mare, județul Maramureș, fiul lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gall Adalbert , Gyapias Elemer, cu același domiciliu, născut la 26 iunie 1973 în Baia Mare, județul Maramureș, fiul lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Elemer . Gyapias Melinda-Nadia, cu același domiciliu, născută la 31 august 1977 în Baia Mare, județul Maramureș, fiica lui Blaziu și Viola Gyapias, din Gyapias în acela de Gali, spre a se numi Gali Melinda-Nadia. (1624) — Gyaplaș Viola, domiciliată în Baia Mare, str. Izvoarelor nr. 7, județul Maramureș, născută la 2 iulie 1912 în comuna Halmeu, județul Satu Mare, fiica lui Horváth Maria, solicită schimbarea numelui său de familie din Gyaplaș în acela de Gali, spre a se numi Gali Viola. (1625) — Hackmüiller Eduard, domiciliat în București, Drumul Taberei nr. 29, născut la 6 ianuarie 1928 în Timișoara, județul Timiș, fiul lui Iulius-Eduard Franz și Aurelia Hackmüiller, solicită schimbarea numelui său din Hackmüiller Eduard, în acela de Bata Ioan. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Hackmüiller Doru-Edmund, cu același domiciliu, născut la 1 aprilie 1962 în localitatea Salzburg—Austria, fiul lui Eduard și Colette Hackmüiller, din Hackmüiller în acela de Bota, spre a se numi Bota Doru-Edmund. (1626) — Hackmüiller Coleta, domiciliată în București, Drumul Taberei nr. 29, născută la 26 mai 1929 în comuna Frasin, județul Suceava, fiica lui Grigore și Domnica Dresciuc, solicită schimbarea numelui său de familie din Hackmüiller în acela de Bota, spre a se numi Bota Coleta. (1627) — Lingurar Petru, domiciliat în satul Șicula, comuna Șicula, județul Arad, născut la 27 iunie 1942 în comuna Șicula, județul Arad, fiul lui Pavel și Ileana Lingurar, solicită schimbarea numelui său de familie din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Petru. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copiilor săi : Lingurar Florica, cu același domiciliu, născută la 10 decembrie 1961 în comuna Șicula, județul Arad, fiica lui Lingurar Petru și Drăgan Floare, din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Florica , Lingurar Mariana, cu același domiciliu, născută la 15 februarie 1967 în comuna Șicula, județul Arad, fiica lui Lingurar Petru și Drăgan Floare, din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Mariana ; Lingurar Petru, cu același domiciliu, născut la 12 noiembrie 1969 în Ineu, județul Arad, fiul lui Petru și Floare Lingurar, din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Petru , Lingurar Rodica, cu același domiciliu, născută la 18 iunie 1974 în Ineu, județul Arad, fiica lui Petru și Floare Lingurar, din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Rodica. (1628) — Lingurar Floare, domiciliată în satul Șicula, comuna Șicula, județul Arad, născută la 8 decembrie 1943 în satul Chereluș, comuna Șicula, județul Arad, fiica lui Drăgan Paulina, solicită schimbarea numelui său de familie din Lingurar în acela de Mureșan, spre a se numi Mureșan Floare. (1629) — Mihăilă Elisabeta, domiciliată în orașul Cluj-Napoca, aleea Tineretului nr. 5, județul Cluj, născută la 17 noiembrie 1939 în satul Călui, comuna Oboga, județul Olt, fiica lui Constantin și Măria Mihăilă, solicită schimbarea numelui său de familie din Mihăilă în acela de Hirișcău, spre a se numi Hirișcău Elisabeta (1630) — Popescu George-Ștefan-Marius, domiciliat în București, str. Iordache Năstase nr. 34, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Popescu Florica, cu același domiciliu, născută la 31 martie 1977 în București, fiica lui George-Ștefan-Marius și Ioana Popescu, din Florica în acela de Manuela-Florina, spre a se numi Popescu Manuela-Florina. (1631) — Ruse Evghenia, domiciliată în Rîmnicu Vîlcea, str. Primăverii nr. 9, județul Vîlcea, născută la 19 aprilie 1911 în localitatea Cocorozeni-Orhei, U.R.S.S., fiica lui Teodor și Maria Balaban, solicită schimbarea prenumelui său din Evghenia în acela de Eugenia, spre a se numi Ruse Eugenia. (1132) — Radul Ion, domiciliat în satul Căpățînenii Ungureni, comuna Arefu, județul Argeș, născut la 14 iunie 1913 în comuna Corbeni, județul Argeș, fiul lui Andrei și Ioana Radul, solicită schimbarea numelui său de familie din Radul în acela de Rădulescu, spre a se numi Rădulescu Ion. (1633) — Radu Dochița, domiciliată în satul Căpățînenii Ungureni, comuna Arefu, județul Argeș, născută la 29 mai 1926 în comuna Corbeni, județul Argeș, fiica lui Nicolae și Ilinca Chițu, solicită schimbarea numelui său de familie din Radu în acela de Rădulescu, spre a se numi Rădulescu Dochița. (1634) — Secuianu Mihai, domiciliat în comuna Giarmata, județul Timiș, născut la 3 ianuarie 1948 în comuna Țibănești, județul Iași, fiul lui Constantin și Elena Secuianu, solicită schimbarea numelui său de familie din Secuianu în acela de Gheorghiu, spre a se numi Gheorghiu Mihai. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Secuianu Cătălina-Dana, cu același domiciliu, născută la 20 iunie 1974 în Timișoara, județul Timiș, fiica lui Mihai și Maria Secuianu, din Secuianu în acela de Gheorghiu, spre a se numi Gheorghiu Cătălina-Dana. (1635) — Trif Mihai, domiciliat în Arad, calea Aurel Vlaicu, bloc 73, județul Arad, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Trif Aurel-Dan, cu același domiciliu, născut la 8 august 1975 în Arad, județul Arad, fiul lui Mihai și Doina Trif, din Aurel Dan în acela de Florin, spre a se numi Trif Florin. (1636) — Verniciuc Maria, domiciliată în București, str. Gaetano Donizetti nr. 21, născută la 23 decembrie 1920 în comuna Zvoriștea, județul Suceava, fiica lui Verniciuc Domnica, solicită schimbarea numelui său de familie din Verniciuc în acela de Costin, spre a se numi Costin Maria. (1637) EDITOR: CONSILIUL DE STAT SECTORUL BULETINULUI OFICIAL ȘI AL PUBLICAȚIILOR al republicii socialiste romanța legislative Adresa pentru publicitate , întreprinderea poligrafică „Buletinul Oficial», Biroul de publicitate și difuzare pentru Buletinul Oficial, București, str. Mendeleev nr. 7, sectorul 1, _ _ telefon 16.08.23. Prețul 1 leu j 1 Tiparul : Intrepr. poligrafică „Buletinul Oficial", București, str. Izvor nr. 1.17. tel 31 75.04 31.17.86. 1---------------I Buletinul Oficial. Partea a IlI-a, nr. 209/1977, conține 4 pagini.