Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1979, Partea 3 (Anul 15, nr. 1-122)

1979-04-06 / nr. 67

8 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a III-a, Nr. 67. SCHIMBĂRI DE NUME — Andronic Constantin, domiciliat în Iaşi, str. Vasile Lupu nr. 114, judeţul Iaşi, născut la 5 noiembrie 1922 în Iaşi, judeţul Iaşi, fiul lui Neculai şi Elena Andronic, solicită schimbarea numelui său de familie din Andronic în acela de Androne, spre a se numi Androne Constantin. (525) — Adam Nicolae, domiciliat în comuna Bazna, judeţul Sibiu, născut la 27 ianuarie 1914 în comuna Bazna, judeţul Sibiu, fiul lui Floriţa şi Ana Adam, solicită schimbarea numelui său de familie din Adam în acela de Opriş, spre a se numi Opriş Nicolae. (526) — Bădica Tudor, domiciliat în satul Tătaru, comuna Dudeşti, judeţul Brăila, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Bădică Peter-Eduard, cu acelaşi domiciliu, născut la 18 iunie 1971 în comuna Dudeşti, judeţul Brăila, fiul lui Tudor şi Vasilica Bădică, din Peter-Eduard în acela de Ionel, spre a se numi Bădică Ionel. (527) — Buda Romeo-Vasile-Marius, domiciliat în Salonta, str. Porţile de Fier nr. 1 B, judeţul Bihor, născut la 4 iunie 1958 în Salonta, judeţul Bihor, fiul lui Ioan şi Ana Buda, solicită schimbarea numelui său de familie din Buda în acela de Dan, spre a se numi Dan Romeo-Vasile- Marius. (528) — Bokoş Veronica, domiciliată în Cugir, str. George Coşbuc nr. 11, judeţul Alba, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Văcălie Claudia-Dorina, cu acelaşi domiciliu, născută la 28 iunie 1971 în Cugir, judeţul Alba, fiica lui Văcălie Veronica, din Văcălie în acela de Bokoş, spre a se numi Bokoş Claudia- Dorina. (529) — Costache Candida-Georgeta, domiciliată în comuna Chitila, şos. Banatului nr. 68, Bucureşti, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Bălânescu Valeria, cu acelaşi domiciliu, născută la 4 aprilie 1970 în Constanţa, judeţul Constanţa, fiica lui Ionescu Marian şi Bălănescu Candida-Georgeta, din Bălănescu în acela de Costache, spre a se numi Costache Valeria. (530) — Călimăceanu Ionel, domiciliat în Bucureşti, str. Crizantemelor nr. 10, născut la 21 august 1957 în Bucureşti, fiul lui Niculae şi Elisabeta Călimăceanu, solicită schimbarea numelui său de familie din Călimăceanu în acela de Cristache, spre a se numi Cristache Ionel. (531) — Frenţ Ana, domiciliată în comuna Lăpuşnicel, judeţul Caraş-Severin, născută la 16 ianuarie 1955 în comuna Lăpuşnicel, judeţul Caraş-Severin, fiica lui Petru şi Călina Domăşneanu, solicită schimbarea numelui său de familie din Frenţ în acela de Andrei, spre a se numi Andrei Ana. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copiilor săi: Frenţ Stana, cu acelaşi domiciliu, născută la 14 august 1973 în comuna Bozovici, judeţul Caraş-Severin, fiica lui Andrei Ignat şi Frenţ Ana, din Frenţ în acela de Andrei, spre a se numi Andrei Stana ; Frenţ Constantin-Petru, cu acelaşi domiciliu, născut la 30 mai 1977 în comuna Bozovici, judeţul Caraş-Severin, fiul lui Andrei Ignat şi Frenţ Ana, din Frenţ în acela de Andrei, spre a se numi Andrei Constantin-Petru. (532) — György Tamaş, domiciliat în satul Belani, comuna Poian, judeţul Covasna, solicită schimbarea prenumelui copilului său, György Levente, cu acelaşi domiciliu, născut la 25 iulie 1973 în satul Belani, comuna Poian, judeţul Covasna, fiul lui Tamás şi Ileana György, din Levente în acela de Tamás, spre a se numi György Tamás. (533) — Gheorghe Neculai, domiciliat în comuna Gâlbinaşi, judeţul Buzău, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Gheorghe Stoica, cu acelaşi domiciliu, născută la 25 iulie 1965 în comuna Gălbinaşi, judeţul Buzău, fiica lui Neculai şi Stela Gheorghe, din Stoica în acela de Steluţa, spre a se numi Gheorghe Steluţa. (534) — Iancu-Greceanu Valentin, domiciliat în Bucureşti, str. Episcopul Clement nr. 12, solicită schimbarea numelui copilului său, Iancu Ana-Maria, cu acelaşi domiciliu, născută la 13 iulie 1977 în Bucureşti, fiica lui Iancu Valentin şi Greceanu Lucreţia, din Iancu Ana-Maria în acela de Iancu-Greceanu Anamaria. (535) — Kohluss Éva, domiciliată în Bistriţa, b-dul Independenţei nr. 35, judeţul Bistriţa-Năsăud, născută la 18 septembrie 1921 în Cluj-Napoca, judeţul Cluj, fiica lui Sándor şi Ruzena Hadházy, solicită schimbarea numelui său de familie din Kohlruss în acela de Hadházy, spre a se numi Hadházy Éva. (536) — Lupu Andrian, domiciliat în Bicaz, str. Cojuşna, bloc B 2, judeţul Neamţ, născut la 26 iunie 1951 în Negreşti, judeţul Vaslui, fiul lui Lupu Mihai şi Parfem Agrăpina, solicită schimbarea prenumelui său din Andrian în acela de Adrian, spre a se numi Lupu Adrian. (537) — Micudă Ioan, domiciliat în Zărneşti, str. Branului nr. 5, judeţul Braşov, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Micudă Ludovica, cu acelaşi domiciliu, născută la 2 iunie 1975 în Victoria, judeţul Braşov, fiica lui loan şi Vioara Micudă, din Ludovica în acela de Violeta- Viorica, spre a se numi Micudă Violeta- Viorica. (538) — Popescu-Berceanu Aspazia, domiciliată în Bucureşti, str. Judeţului nr. 15, născută la 13 ianuarie 1919 în Tîrgu- Neamţ, judeţul Neamţ, fiica lui loan şi Zoia-Albertinia Popescu, solicită schimbarea numelui său de familie din Popescu- Berceanu în acela de Gabrielescu-Berceanu, spre a se numi Gabrielescu-Berceanu Aspazia. (539) — Tana Toma, domiciliat în Sfîntu Gheorghe, str. Cuhului nr. 105, judeţul Covasna, născut la 1 ianuarie 1960 în comuna Belin, judeţul Covasna, fiul lui Tana Ilona, solicită schimbarea numelui său de familie din Tana în acela de Páll, spre a se numi Páll Toma. (540) — Urîtă Constantin, domiciliat în comuna Izvoare, judeţul Dolj, născut la 20 decembrie 1928 în comuna Izvoare, judeţul Dolj, fiul lui Constantin şi Floarea Urîtă, solicită schimbarea numelui său de familie din Urîtă în acela de Constantinescu, spre a se numi Constantinescu Constantin. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Urîtă Maria, cu acelaşi domiciliu, născută la' 1 ianuarie 1962 în comuna Izvoare, judeţul Dolj, fiica lui Constantin şi Silvia Urîtă, din Urîtă în acela de Constantinescu, spre a se numi Constantinescu Maria. (541) — Urîtă Silvia, domiciliată în comuna Izvoare, judeţul Dolj, născută la 13 aprilie 1936 în comuna Izvoare, judeţul Dolj, fiica lui Ion şi Elena Dascălu, solicită schimbarea numelui său de familie din Urîtă în acela de Constantinescu, spre a se numi Constantinescu Silvia. (542) — Urîtă Ionel, domiciliat în comuna Izvoare, judeţul Dolj, născut la 16 martie 1957 în comuna Izvoare, judeţul Dolj, fiul lui Constantin şi Silvia Urîtă, solicită schimbarea numelui său de familie din Urîtă în acela de Constantinescu, spre a se numi Constantinescu Ionel. (543) — Weszelovszky Ivan-Pavel, domiciliat în Bistriţa, b-dul Independenţei nr. 35, judeţul Bistriţa-Năsăud, născut la 15 aprilie 1947 în Cluj-Napoca, judeţul Cluj, fiul lui Anton-Ştefan şi Éva Veszelovszky, solicită schimbarea numelui său de familie din Veszelovszky în acela de Hadházy, spre a se numi Hadházy Ivan- Pavel. (544) EDITOR: CONSILIUL DE STAT SECTORUL BULETINULUI OFICIAL ŞI AL PUBLICAŢIILOR AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA LEGISLATIVE Adresa pentru publicitate : întreprinderea poligrafică ,,Buletinul Oficial“, Biroul de publicitate şi difuzare pentru Buletinul Oficial, Bucureşti, strada Mihai Vodă nr. 46, sectorul 6, telefon 14.70.72 şi 16.08.23. Tiparul : Intrepr. poligrafică „Buletinul Oficial", Bucureşti, str. Izvor nr. 137, tel. 31.73.04-31.07.86. Buletinul Oficial, Partea a IlI-a, nr. 67/1979, conţine 8 pagini. Preţul 1 leu 40.816