Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1980, Partea 3 (Anul 16, nr. 128-280)

1980-07-01 / nr. 128

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul XVII Nr. 128 PARTEA a Hl-a Marţi, 1 iulie 1980 PUBLICAŢII ŞI ANUNŢURI CONCURSURI MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI INVAŢAMENTULUI INSTITUTUL POLITEHNIC DIN BUCUREŞTI anunţă scoaterea la concurs a următoarelor posturi : 1. Lector la catedra de matematici III, Facultatea de electrotehnică, disciplina Matematici, poziţia 22 din statul de funcţiuni. 2. Şef de lucrări la catedra de autovehicule rutiere, Facultatea de transporturi, disciplinele Tehnologia reparării autovehiculelor şi Fabricarea pieselor auto şi măsurări mecanice, poziţia 12 din statul de funcţiuni. 3. Şef de lucrări la catedra de mecanică, Facultatea de mecanică agricolă, disciplinele Mecanică, Elemente de structuri speciale şi rezistenţă şi Elemente de inginerie mecanică, întreţinerea şi repararea utilajului chimic, poziţia 28 din statul de funcţiuni. 4. Şef de lucrări la catedra de metalurgia metalelor neferoase şi prepararea minereurilor, Facultatea de metalurgie, disciplinele Tehnologia fabricării electrozilor, Tehnologia obţinerii aluminiului şi Elaborarea şi turnarea aliajelor neferoase, poziţia 10 din statul de funcţiuni. 5. Şef de lucrări la catedra de tehnologia transporturilor şi telecomenzi feroviare, Facultatea de transporturi, disciplinele Centralizări şi Dispozitive şi circuite electronice, poziţia 14 din statul de funcţiuni. 6. Asistent la catedra de calculatoare, Facultatea de automatică, disciplinele Programarea calculatoarelor, Programare şi informatică, Elemente de calculator şi programare şi Sisteme de operare, poziţia 46 din statul de funcţiuni. 7. Asistent la catedra de tehnologia construcţiilor de maşini, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, disciplinele Toleranţe şi măsurări tehnice, Maşini-unelte şi control dimensional, Control tehnic şi Activitate de cercetare, proiectare, poziţia 20 din statul de funcţiuni. 8. Profesor la catedra de autovehicule rutiere, Facultatea de transporturi, disciplinele Caroserii şi sisteme portante, Automobile, Combustibili, lubrifianţi şi materiale auto, Economia de combustibili la motor, Calculul şi construcţia automobilelor şi Dinamica autovehiculelor, poziţia 1 din statul de funcţiuni. 9. Conferenţiar la catedra de mecanisme, Facultatea de transporturi, disciplina Mecanisme, poziţia 6 din statul de funcţiuni. 10. Şef de lucrări la catedra de tehnologia materialelor şi sudură, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, disciplinele Tehnologia materialelor şi Tehnologie, poziţia 21 din statul de funcţiuni. 11. Şef de lucrări la catedra de tehnologia materialelor şi sudură, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, disciplinele Utilaje de sudare, Tehnologia sudării şi tăierii sudării cu gaze şi procedee conexe, poziţia 27 din statul de funcţiuni. 12. Asistent la catedra de turnătorie-forjă, Facultatea de metalurgie, disciplinele Bazele teoretice ale turnării şi Controlul calităţii şi remedierea pieselor turnate, poziţia 23 din statul de funcţiuni. 13. Asistent la catedra de metalurgie fizică, studiul metalelor şi semiconductorilor. Facultatea de metalurgie, disciplina Studiul metalelor, poziţia 36 din statul de funcţiuni. 14. Asistent la catedra de turnătorie-forjă, Facultatea de metalurgie, disciplinele Tehnologie generală şi Deformarea metalelor prin forjare, poziţia 32 din statul de funcţiuni. 15. Asistent la catedra de agregate şi instalaţii tehnologice metalurgice, Facultatea de metalurgie, disciplina Agregate şi instalaţii termice metalurgice, poziţia 20 din statul de funcţiuni. 16. Asistent la catedra de agregate şi instalaţii tehnologice metalurgice, Facultatea de metalurgie, disciplinele Agregate şi instalaţii termice metalurgice şi Cuptoare metalurgice, poziţia 27 din statul de funcţiuni. Candidaţii la concurs vor depune la secretariatul rectoratului Institutului politehnic din Bucureşti, splaiul Independenţei nr. 313, în termen de 30 de zile (pentru posturile de profesor, conferenţiar, şef de lucrări şi lector) şi de 15 zile (pentru posturile de asistent) de la data publicării acestui anunţ în Buletinul Oficial, cererea de înscriere împreună cu actele prevăzute de Legea nr. 6/1969 privind Statutul personalului didactic din Republica Socialistă România, publicată în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 33 din 15 martie 1969, şi de Instrucţiunile Ministerului Educaţiei şi învăţămîntului nr. 84539/1969 şi nr. 4333 din 13 februarie 1974. Concursul se va ţine la rectoratul Institutului politehnic din Bucureşti, în termen de 3 luni (pentru posturile de profesor, conferenţiar, şef de lucrări şi lector) şi de 15 zile (pentru posturile de asistent) de la data expirării termenului de înscriere la concurs. Cei care funcţionează în altă instituţie de învăţămât superior sunt obligaţi să anunţe în scris, participarea la concurs, rectorului sau directorului acesteia. (77)