Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1982, Partea 3 (Anul 18, nr. 53-119)

1982-07-01 / nr. 53

REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a IlI-a Joi, 1 iulie 1982 \nul XVIII — Nr. 53 BULETINUL OFICIAL SUMAR Pagina Tovarășului Nicolae Ceaușescu i-a fost conferită distincția „Om al anului 1981“ .... 1 Convorbiri între președintele Nicolae Ceaușescu și Richard Nixon, fost președinte al S.U.A. . . 1—3 Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu . . . 3—4 Primiri la primul ministru al guvernului ... 4 Tovarășului Nicolae Ceaușescu i-a fost conferită distincția „Om al anului 1981“ Tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, i-a fost înmînată, miercuri, 30 iunie 982, în cadrul unei solemnități care a avut loc în stațunea Neptun, înalta distincție „Om al anului 1981“. Prestigioasa distincție a fost conferită de un juriu al Adunării pentru Integrare Națională din India (N.I.A.) - organizație internațională pentru pacea mondială —, pentru serviciile aduse omenirii și securității internaționale, pentru faptul de a fi creat un puternic curent în îndul conducătorilor lumii spre a da importanța cuvenită păcii și a salva umanitatea de dezastrul uneiatastrofe nucleare. La solemnitate au participat tovarășii Virgil Cazacu, membru al Comitetului Politic Executiv, secretar al C. al P.C.R., Ion Stoian, membru supleant al Comitului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., prim-secretari Comitetului județean Constanța al P.C.R., președinte Consiliului popular județean, și Vasile Pungan,nistru secretar de stat, consilier al președinteluiepublicii. Erau prezenți membrii delegației Adunării pentru Itegrare Națională din India, sosiți în România pentru înmîna înalta distincție. Pentru a omagia personalitatea președintelui Nicolae Ceaușescu și a releva semnificația înaltei distincții conferite, au luat cuvîntul Bharadwar Ramchandra, deputat în parlamentul indian, Tariq Anwar Shah, deputat în parlamentul indian, casecretar al Comitetului pentru întreaga Indie al Partidului Congresului Național (I), și prof. Raj Baldev, președintele Adunării pentru Integrare Națională din India. în continuare, prof. Raj Baldev a înmînat tovarășului Nicolae Ceaușescu Placheta de argint reprezentînd însemnul înaltei distincții „Om al anului 1981“, precum și o statuetă simbolică, în cadrul solemnității a luat cuvîntul tovarășul Nicolae Ceaușescu, alocuțiunea fiind urmărită cu deosebit interes și satisfacție. Membrii delegației Adunării pentru Integrare Națională din India, toți cei prezenți la solemnitate au felicitat cu căldură pe tovarășul Nicolae Ceaușescu pentru înalta distincție conferită. Tovarășul Nicolae Ceaușescu s-a întreținut apoi, într-o atmosferă de caldă cordialitate, cu membrii delegației indiene. Convorbiri între președintele Nicolae Ceaușescu și Richard Nixon, fost președinte al S.U.A. Președintele Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, a primit, luni, 28 iunie 1982, dupăamiază, la Palatul Consiliului de Stat, pe Richard Nixon, fost președinte al Statelor Unite ale Americii, care, la invitația șefului statului român, întreprinde o vizită în țara noastră. Cu acest prilej, președintele Nicolae Ceaușescu și Richard Nixon au început schimbul de păreri în probleme privind relațiile româno-americane, precum și în legătură cu unele aspecte ale situației politice internaționale.