Comitatus, 2001. január-december (11. évfolyam, 1-12. szám)
2001-07-01 / 7-8. szám
COMITATUS 2001. Július-augusztus átlagolás elfedi az egyes települések * A budapesti Utazás kiállításon minközti hatalmas különbségeket, mint példán iroda részt vett, dául Győr, Sopron, Veszprém, Székesfe * A belföldi kiállítások közül a fehérvár, Kecskemét és Gyula látogatószá- utóbbi három évben legnépszerűbbnek a Regionális belföldi utazás kiállításon való részvétel Turisztikai régiók Tourinform irodáinak átlagos évi belföldi forgalma 1998-2000 mának ugrásszerű növekedését a többi irodához képest. Általában véve elmondható, hogy a Tourinformok igen komoly marketing munkát is végeznek. A non-profit térségi marketing munka legfőképp a kiállításokon való részvételre, kiadványok szerkesztésére és honlapok készítésére terjed ki. A felmérés eredményei e téren a következők: veszprémi és a kaposvári bizonyult. Több iroda képviseltette magát a regionális központok közül Miskolcon, Szegeden és Pécsett. A Tourinform irodák választását nem elsősorban a statisztika vezérli. Feltűnő, hogy az ország jelentős lélekszámával rendelkező Debrecen vagy Győr nem szerepelnek az első három kiállítóhely között, noha mind a két regionális köz 81