Comitatus, 2001. január-december (11. évfolyam, 1-12. szám)

2001-07-01 / 7-8. szám

COMITATUS 2001. Július-augusztus átlagolás elfedi az egyes települések * A budapesti Utazás kiállításon min­­közti hatalmas különbségeket, mint pél­­dán iroda részt vett, dául Győr, Sopron, Veszprém, Székesfe­ * A belföldi kiállítások közül a fe­­­hérvár, Kecskemét és Gyula látogatószá- utóbbi három évben legnépszerűbbnek a Regionális belföldi utazás kiállításon való részvétel Turisztikai régiók Tourinform irodáinak átlagos évi belföldi forgalma 1998-2000 mának ugrásszerű növekedését a többi irodához képest. Általában véve elmondható, hogy a Tourinformok igen komoly marketing munkát is végeznek. A non-profit térségi marketing munka legfőképp a kiállításo­kon való részvételre, kiadványok szer­kesztésére és honlapok készítésére terjed ki. A felmérés eredményei e téren a kö­vetkezők: veszprémi és a kaposvári bizonyult. Több iroda képviseltette magát a regio­nális központok közül Miskolcon, Sze­geden és Pécsett. A Tourinform irodák választását nem elsősorban a statisztika vezérli. Feltűnő, hogy az ország jelentős lélekszámával rendelkező Debrecen vagy Győr nem szerepelnek az első három kiállítóhely között, noha mind a két regionális köz­ 81

Next