Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1875 (Anul 8, Nr. 73-138)

1875-10-19 / nr. 112

CURIERUL DE IASSI PUBLICAȚI! JUDE PATORESCI. Curtea de Apel din Iași secția II. No. 1180. Moisă Bilabuș, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 180 din procedura penala și 75 al. 6 procedura civilă, este citat a se presenta in persoană inaintea sectiunei a II a Curței de Apel, la 5 a lunei Noemvrie, anul 1875, oarele 11 din zi, când are a se judeca procesul intentat lui și lui Vasile Boezu pentru furtul săvârșit in dauna d-lui Gh. Dimară. Tribunalul jud. Iași secția II-a. No. 961. D. Nicu Fotino, Sergent Maior, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din pr. civ., este citat a se presinta in persoană sau prin procurator admis de lege inaintea sect. II, atrib., la 30 alunei Octomvrie 1875 oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de d. Herșcu Haimovici contra sa și a d-nei Arghirina Fotino, pentru bani, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a III-a. No. 654. D. Ovidus Quenig de profesiune liberă, domiciliat in Iași desp. 5, strada Palatu, prin comandamentul înregistrat la No. 490 au somat pe d. Demetrino Teodor, de profesiune funcționar, domicilia in Iași desp. III, ca in termin de 30 zile se aspundă suma de 600 galb. și a lor procent de la 10., pe lună, de la 4 Iulie a. c. pănă la numerătoare, ce se reclamă in virtutea obligației din 1874, investită cu formula esecutorie sub No. 48 de trib. de Iași Secț. III, cu clausă penală de 5 la sută pe lună de la data obligației și până la numerătoare. Fiindcă d. debitor in tratatul termen ce au espirat, n’au plătit banii, iar d. credit ore prin petițiunea înregistrată la No. 8103 cerând a se pune in urmărire vânzarea imobililor care este: 1) o casă situată in orașul Iașii, desp. III, strada St Sava, inscrisă aprocsimată la No. 1798, construită de cărămidă, acoperită cu ureche și care se compune din 4 odăi o sală și altă odae care servește de bucătărie, având un apartament deosebit compus din două odăi și o bucătărie, cu o pivniță și al 2) o altă casă situată tot in orașul Iașii, desp. III. str. Dancu, înscrisă la No. 1870 și care se învecinează cu cea intei, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și care se compune din trei odăi și o cameră. Pe acest temei și in baza art. 503 din pr. civ., Tribunalul publică văzarea conform art. 510 din acea proc., ca concurenți ce ar fi de a cumpănă indicatele imobil cu atenansele lor, să se infățeșze in camera acestei secțiuni a III-a cu garanția cerută de lege, la 26 a lunei ianuar ziua luni 1876 oara 11 din zi., cînd are a se face adjudecația potrivit art. 539 ,550 și cu restricțiunea art. 559, 561,564, și 565 pr. civ.; totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunurilor urmărite, ca inaintea adjudecatiunei să se arate la trb, spre ași arata pretențiunile lor, sub pdepsă de a nu li se mai ține in sumă. Lamurindu-se că pe lângă suma indicată mai sus, mai es stă sarcinile următoare: 300 galb. după 5 obligații și 1700 franc după a *ese oblgație cătră d-na Eufrosina Bolin și 4000 franci garanție depusă pentru d. Gafencu tutore la casa def. Matei Halanga și 3000 galb. câtră soția d-lui Teodor, d-na Elena născută Savastopulo garanție pentru asigurarea dotei ei. No. 653. In consecința pestiunid d-lui Maior Leonida Urca, registr. la No. 8495, din 30 Septemvrie tutorele minorului Alexandru Iarca, și in biza procesului verbalu, de esit de consiliulu de familie a minorului Alexandru Iarca din 28 Mai a. c. a omologat de Trib. secția I, și leg. sub No. 2230 din 1875, Tribunalul prin jurnalului No. 3616, din 30 Septemvrie, a spus a se pune in vânzare benevol imobilului minorului Alexandru Urca remas de la def. Clara Urca, și care este o casă situată in orașul Uși, disp. I, din dosul Academiei, strada Gradu, inscriă la No. 558, construită de cărămidă, acoperită cu table de fer, și care se compune din 7 odăi și o șală, adică 3 odăi și o sală sus, și 4 odăi jos, dintre care 2 servesc de buctărie și spălătorie, având și o pivniță cu locul ei. Pe acest temeiu și in baza art.. . din pr. civilă, Tribunalul publică vânzarea de ne-vol a indicatelor imobile, iar concurenții ce ar fi de a cumpără menționatele imobile, să se presinte in camera acestui Tribunal secția III-a, la 1 a lunei Decemvrie, ziua Luni, anul 1875, oara 11 din zi, cănd are a se face vânzarea asupra acelui din concurenți ce ar oferi un preț mai avantajos. Cunoscând că prețul de care are a se incepe lecițiunea, va fi de 1100 prețul prevăzut prin procesul verbal a Consiliului de familie din 28 Mai 1875. Tribunalul județului Botoșani. No. 8015. Marghioala lui Neculai Milinciuc și Marghioala lui Vasile Milinciuc, cu domiciliul necunoscut, se citează prin aceasta una și singură citațiune, ca la 12 luna Noemvrie 1875, să se presinte la acest Tribunal ca inculpate pentru furt, spre a li se lua depozițiuni la întrebările ce li se va face, cănd urmează a se cerceta procesul, declărând că nefiind consecințe acestui termin se vor judeca in lipsă conform legei. No. 8017. Mochi Roșu și Marcu sin Avram Creștinu, cu domiciliul necunoscut, se citează prin aceasta una și singură citațiune ca la 25 Noemvrie anul 1875, să se presinte la acest Trbunal ca inculpați pentru furt, spre a li se lua deposițiuni la întrebările ce li se va face, cănd urmează a se cerceta procesul, declărăndule că nefiind consecințe acestui termin se va condamna in lipsă conform legei. Tribunalul județului Cahul. No. 7879. In audiența de la 1 Octomvrie curent, Trburalul cercetând procesul conațional privitoriu pe Iosf Costinn, cu domiciliul necunoscut, inculpat pentru faptul de bat?» prin sentință No. 162 din acea «î, a condemnat pe numitul Iosef Costencu la închisoare corecțională pe timp de 15 zile. I se notifică clar aceasta numitului Costencu și i se vestește că contra acelei sentiți i s’a mai lasat dreptul de oposiție și de apel conform art. 183, 195, 196 și următorii din pr. penală. No. 7877. In audiența de la 1 Octomvrie curent, Tribunalul cercetând procesul corecțional privitor pe loan Gheorghiu, cu domiciliul necunoscut, inculpat pentru că au furat 2 cai și niște obiecte, in prejudețul stăpânului seu Gheorghe Mataschu, prin sentința No. 161 din acea zi, a condemnat pe numitul Ioan Gheorghiu, la închisoare corecțională pe timp de un an de zile. I se notifică clar aceasta numitului Gheorghiu și i se vestește că contra acelei sentinți i s’a mai lasat dreptul de oposiție și de apel conform art. 183, 195, 196 și următorii din proced. penală: No. 7883. In audiența de la 1 Octomvrie curent, Tribunalul cercetând opozițiunea făcută de Vasile Casian, cu donvediul necunoscut, contra sentinței acestui Tribunal No. 235 din 4 Noemv. 1874, prin care s-a respins apelul făcut de numitul și s’a confirmat cartea de judecată No. 4, din 3 Iuniu anul espirat 1874, a d-lui jude de pace plasei Tigheciu, in virtutea căruia este condemnat la amendă de 7 lei 40 bani in folosul casei comunei Tartaul, pentru faptul că au furat lemne din pădurea d-lui Grigore Costache și la despăgubirea părtii civile, inpreună cu alți 6 ru suma de 1810 lei, valoarea a 360 lemne furate. Prin sentința No. 163 din ace zi a respins oposiția făcută de numitul, și a menținut sentința acestui Tribunal No. 235, din 4 Noemvrie 1874, prin care s-a confirmat cartea de judecată No. 4 din 3 Iuniu anul espirat 1874, a d-lui jude de pace plasei Tigheciu. I se notifică clar aceasta numitului Vasile Casan, judecat in absență, și i se vestește că contra acelei sentințe, i s-a lăsat dreptul de recurs in Casație, conform art. 174 din pr. penală. Tribunalul județului Dorohoi. No. 9322. Prin sentința No. 205 pronunțate de acest Tribunal in și dica de la 4 Iuniu anul curent, d-nul Acob Iliaș cu domiciliul necunoscut, s’a condemnat la închisoare corecțonală de 3 luni, și la «m»ndă de 50 Pi noi in folosul Statului pentru motv de iiș dăcine ce a comis in prejudețul lui Iancu H>rș «in Sufim. Se publică aceasta spre cunoștnța numitului condemnat care fiind judecat in absență are dreptul de oporție către acest Tribunal, conform art. 183 pr. penală. și de apel asemanat art. 198 aceiași procedură. Aceste termne se socotesc din ziua publicarei presentului estract prin foaia oficială. No. 9324. Prin sentința No. 207 pronunțată de acest Tribunal in ședința de la 16 anin anul curent, d-na Casandra Tho<der Haegan, cu domiciliul necunoscut, s’a condmnat la închisoare corecțională pe timp de 8 luni de zile, prim mot v că a furat niște obiecte in prejudețul lui Gheorghe a Vasili'sei. Se publică aceasta spre cunoștința muntei condamnate care fiind judecat, in absentă are dreptul de a ostie către acest Tribunal conform art. 183 pr. pen., și de apel asemanat art. 198 acel și procedură. Aceste termine se socotesc din ziua publicirei presentului estract, prin fooa oficială din Uși. No. 9603. D-nul Costachi Bagura, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 1 Noemvrie 1875 viitor, oarele 10 de dimineață, să se arestate inaintea acestui Tribunal, spre infătoșare in procesul n care se inculpă că au bătut pe loan a Mihilachioaei și loan a lui Belu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 9620. D. Toader Orandasciuc cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 5 Noemvrie 1875, viitor, oarele 10 de dimineață, să se presinte inaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă că au bătut pe Iordachi Petjoi și loan Mocaliacu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art 182 pr. penală. No. 236. Pentru îndestularea d-lui Gavril Pop, de profesiune biurocrat, domiciliat in urba Dorohoiu cu suma de 109 galbeni, cu procentele cuvenite, precum și chirtuelile de urmărire ce are a lua de la d-nul Neculai Cernovodeanu, de profesiune biurocrat, domicliat in urba Mailenî, in virtutea obligațiune hipotecară, legalizată de Tribunalul județului Dorohoi la 20 Noemvrie 1871, sub No. 103 devenită esecutorie, indeplininduse formalitățile prescrise de art. 496, 497 și 500 din pr. civilă, așa precum d-nul Neculai Ornovodeanu, după primirea comandamentului n’au achitat plata datoriei, și nici s’au conformat art. 502 din aceiași procedură; pentru aceste motive, acest Tribunal au încuviințat Bilnica espropriere a imobilului urmărit de creditare ce i sau hipotet prin zisa obligațiune care este: 1 casă cu locul ei situată in strada Roșie din urba Micuieni și inscrisă la No. 703, se compun din 2 odăi și un salon, cu 2 antrete prin mijloc, podite cu scănduri pe jos și cu susit pe sus construite de cărămidă pe timilie de piatră și acoperite cu șindilă. In ogradă sub un acopere năut de șindilă este o cuhne, o sufragerie și o camară, construite din cărămidă, apoi 3 grajduri, un hambariu și o șură, aceste sunt construite de scânduri, tot in ogradă este o fântână de piatră, iar mii de la deal de casă, in grădină sub un acoperemânt de șindilă, sunt 2 pivniți de piatră și mai de la deal este un coșeriu de mnele și acoperit cu șindilă, locul casei care este incunjurat cu gard de nele și acoperit cu șindilă, să megieșește in față cu ulița mergătoare spre casele d-lui Gheorghi Carnauțchi, de o parte cu o stradă care dispărțește acest loc de acel rămas pe urma defunct. Iordachi Dascălul, de altă parte cu locul caselor d-lui Gheorghe Florescu, și la fund iarăși cu o stradă. Așadar sa publică vânzarea acestor case cu toate atenansele lor, in termin de 3 luni complet de la data Ioaei, și na anunță totodată că psMOmeU 09 vor dori a suna gara aratatul imobil să se presinte cu garanțiunele cerute de lege, in sala de licitațiune a acestui Tribunal, in cea intăi zi, după espirarea terminului de 3 luni, (să înțelege socotit de la data lonei) pe la oarele 10 antemeridiane, cănd urmează a se adjudeca asupra persoanei care va oferi prețul cel mai favorabil. Sarcini asupra acestui imobil sunt pe lăngă suma pentru care se scoate in vânzare este și suma de 1681 franci împrumutați de d-nul Ornovodeanu de la d-nul Capitan Elefteriu Boureanu după obligația inscrisă de acest Tribunal la 17 August 1873 sub No. 72. Pentru care deci să somată toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca inaintea adjudecațiunei să se presinte la Tribunal, spre a’și arata pretențiunele lor căci la din contra nu li se vor ține in samă. Tribunalul județului Fălciu. No. 2034. D-nul Dimitriu Stamatiu, a căruia domiciliu nu i si cunoaște, conform art. 75 din pr. civilă, este citat a se presenta la terminul de 25 Octomvrie 1875, oara 10 din zi, in camera acestui Tribunal Fălciu, cănd are a se cerceta apelul făcut de Neculai Coțsvilescu, contra cărții de judecată a judelui plasei Podolenii in procesul cu Dumitru St«matin pentru bani. La neurmare se va aplica rostirea art. 93 zisa pr. civilă. No. 2098. In urma petițiunei d-lui Dimitrie Dimcea, procurtaorele d-nei Maria Anastasiu, tubicea orfanilor remași de la delul. Cârjă prin care cere a se pune din nou in vănzare hlrsele de pamént din acest județ, remase de la dej. Cârjă, scoasa deja de mai multe ori in vănzare spre Îndestularea sa ca 0 sumă bani. Trb. având in vdere că la termenul de 18 August, cănd era să se facă adjudecarea, s’a amânat din lipsă de concurenți, prin jurnalul No. 1755, au de spus^ a se publica din nou vinderea a, 203 stănjăni 2 */„ fălci pămănt din hlisele Taraba, Deleni, Bălaneștii, Chitvoești, Moisia, Rugii și altele de la acest județ, plasa Mijlocul com. Bărboșii, vânzarea se va face pe puterea documentelor și a stăpăcirei de fată, valoarea in total a acestor hirse este de 5000 lei. Prețul de la care are a se incepe licitațiunea este de 13 lei coi stănjănul pentru paméntul a cărui măsurătoare este făcută in stănjăni, acel cu falcea de la 60 lei falrea, iar Elisa Moisia findcă pe ea este și pădure, strigările vor incepe de la 30 lei stăninul, vânzarea se va face public inaintea acestui Tribunal, și in asistența tutorelui ad hoc sau a representantelui seu, in ziua expirărei terminului fixat, in baza art. 687 din proced. civ., de 30 zile enumerate de la data Ionei, conform art. 729 - 731 proced. civilă, oara 12 din zi, urmănd că in ziua a 8-a să se facă supralicitarea prevăzută de art. 690 proc. civ., pentru care s’a redactat acest act de publicațiune, conform art 686 proced. civilă. Tribunalul județului Roman. No 3602. D nul Ion Cdiciu de profesie militar, domiciliat in urba Roman, fiind creditor d-lui Iorgu Fabian, de profesiune acum Avocat, domiciliat tot in urba Roman, cu suma de 100 galb., căpițe și dobândă de 20 C pe fiecare lună, pănă la numerătoare, după arinii de ipotecă, inscriptii de Tribunalul Roman sub No. 76, din 7 Iunie 1872, investita cu formula esecutorie, No. 17 din 6/ia Martie 1875, plus cheltuelile urmărirei, pentru plata cărora bani spre siguranță d-nul Fabian au constituit ipotecă in fondul caselor cu tot locul și toate dependențile ei din această urbă Roman. Și după comandamentul prealabil No. 58, din 18 Martie 1875, ce i s’au făut d-lui debitor Iorgu Fabrean, neachitând suma datorită și nici s’au conformat art. 502 proced. civilă. Tribunalul motivat de cerirea d-lui creditor Leon Cilibiu, înregistrata la No. 4059, in virtutea art. 371, 500 și următori din zisa proced civilă, prin jurnalul No. 1699 din 29 Maiu 1875, au ordonat punerea in vânzare silită, cu termin de 3 luni, a fondului de case, cu tot locul și cu toate dependence a d-lui Fabreau ce se urmărește de creditor, care după constatarea făcută in fața locului de agentele competente prin procesul seu verbal No. 133, sunt situate in urba Roman, strada Smirodava, dispărțirea a 4-a,inscrisă la No. 528, (Statistic), compuse din 5 odăi cu 2 antrete, toate podite pe jos, cu uși ferești, și soble trebuitoare, construcția păreților pe temelie de piatră și cărămidă, acoperite cu șindilă, jos cu alte 2 odăi și bucătărie, pe timilie iarăși de piatră și pereții de cărămidă, cu grajd, șură și hambar de scânduri și cu o pivniță zidită, locul acestor case se invecinează, despre apus cu locul casei d-lui Iancu Manoliu, despre miază-noapte cu a caselor defunct. Dimitrie Avram, despre răsărit cu a d-nei Smaranda Giosan și despre miază-zi cu strada Smirodava. Sarcini asupra acestor case și loc după lămurirea dată de grefă prin adresa No. 7015, sunt cu citata pretențiune următoarele: 1) 6000 lei vechi luați de d-l Iorgu Fabrean din data consoartei sale acum reposată 2) 330 galbini împrumutați de la d-nul Capitan. loan Tăutu, 3) 100 galbini inprumutați de la d-nul Locontenent Leon Cilibri. și 4) Contractul legalizat și transcris de acest Tribunal la No. 47, din 15 Aprilie 1874, prin care d-nul Fabieni arendează d-lui Vártán O. Vilic casele sale din Roman, pe timp de 3 ani. Condițiunele vănzărei sunt : 1) Casa se vinde după stăpânirea actuală cu tot locul și dependențile ei, și cu toate drepturile și îndatoririle ce o privesc, și 2-lea Tarsele timbrului și a inregistrărei se privească pe cumpărător. O aseminea vănzare publicânduse cu termin de 3 luni, prin foa**a Curierului de Uși din resortul cursei apelative din Iași, No. 63 din 13 Iunie 1875, și la expirarea indicatului termin care au fost in ziua de 15 Septemvrie 1875, după cerirea atăt a creditorelui căt și a d<b tarelui Fabrean, suspenzinduse vânzarea, Tribunalul prin jurnalul No. 2545, din 15 Septemvrie 1875, au regulat a se pune din nou in vănzare imobilul menționat cu termin de 20 zile, enumerat da la data fonei presente. Se publică dar spre știința concurenților amatori de a cumpără un aseminea imobil ca in cea intăia zi liberă după expirarea indicatului termin de 20 zile, zi ce se va lămuri prin afipte, să se presinte in camera acestui Tribunal la oara 12 din zi, însoțiți de garanțiile cerute de art. 542 proced. civilă, unde are a se face vânzarea și adjudecarea citatului imobil, asupra persoanei ce ar oferi prețul cel mai avantajos. Tot odată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra fondului urmărit, ca inaintea zilei de adjudecare să-și arăte pretențiunile la Tribunal, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. No. 3592. D-nul Necolai Vasile Grigorie fără profesiune, cu domiciliul necunoscut in România, este citat ca la 21 Noemvrie anul 1875, carele 11 anti-meridiane, să se presinte in camera acestui Tribunal, însuși sau prin procurator legal, pregătit cu toate probele necesare la judecata procesului ce i sau intentat de consoarta sa Casandra Radu Mancaș pentru divors, pe de o parte citațiunea din preună cu exemplarul reclamațiunei sau afipt pe ușa auditorelui acestui Tribunal, iar pe de alta conform art. 75 al. 6 pr. civilă, sau mijlocit publicarea ei și prin foaia oficială din Iași, spre cunoștința numitului, cunoscând că la caz de revenire, Tribunalul va resolva chestiunea conform legei. No .329. Estract de pe sentința corecțională a Trib. jud. Roman sub No. 317 de la 13 Septemvrie 1875. D-nul Procuror local cu regusitorul No. 2000 au trimes in cercetarea Tribunalului dosariul procesului in care se inculpă pe Safta Tonder Soliman pentru furt de obiecte de la Leiba sin Avram si Leibi sin Șrail. In absența inculpatei. D-uul representat al Ministerului public au cerut a se pedepsi pe inculpată, conform art. 309 al. 2 combinat cu 40 c. penal. Tribunalul neutru motivele prevăzute in sentință și in baza art. 309 al. 3 combinat cu 40 c. penal, unit cu conclusiunele representantelui Ministeriului public și in virtutea citatelor articole de lege. Hotărește: Condamnă pe Safta Teoor Soliman la inchisoare corecțională pe timp de 3 ani de zile și 500 lei noi amendă, care in caz de insolvabilitate, se va înlocui prin inchisoare conform art. 28 codul penal. Judecata in linsă are dreptul de oposiție, conform art. 183 pr. penală. Sentința este supusă apelului conform art. 196 și următori din procedură. Dată și pronunțată in ședința publică la 13 Septemvrie 1875. Tribunalul județului Vaslui. No. 13685. La neurmarea d-lui Dmitrie Miclescu domiciliat in comuna Solești plasa Crasna județul Vaslui de a respunde suma de 5453 lei noi 71 bani dinpreună cu procentul lor și facsele de urmărire, bani fiscali lipsiți din casieria comunei, urbei Vaslui după constatarea inspectorului financiar, in timpul gerării casierii zisei comuni de d-nul Costachi Ghidionescu, pentru care d-nul Miclescu este girant, după ce mai intăiu sau somat conform art. 496 și 497 pr. civilă. Tribunalul după cerirea Primăriei urbei Vaslui, pune in vânzare partea de pamént a d-lui Miclescu, ipotecată cătră Primăria urbei Vaslui care este situată in trupul moșiei Popeștii plasa Crasna, județul Vaslui, in mărime de 16 stănjini. Lungimea din hotarul moșiei Hugeștii pănă in ana Vasluiu Vechi. Cu termin de 3 luni, conform art. 510 pr. civilă, care e la 24 Ianuar anul viitor 1876, ziua Sâmbătă, vara 10 din zi, și dar se deșteaptă pe toți concurenții amatori de cumpărare să se presinte la terminul aratat prevăzut și prin afipt», preparați cu garanțiile legale, cănd urmează a se face adjudecarea, tot acum se somează pe toți acei ce ar ave vreun drept prevăzut la punctul al III, de sub art. 506 se'și arăte pretențiunele la Trib, căci in urmă nu li se vor considera. No 13305. La 1 Decemvrie viitor 1875 urmănd a se cerceta procesul corecțional intentat lui Ioan Olariu, pentru delict da furt, și necunoscănduse domiciliul numitului inculpit, pentru a i se pute imăna citațiunea, se publică conform art. 75 al. 6 procedura civilă, cu invitare a se presenta in camera acestui Tr.brnul, căci la din contra procesul se va cerceta in absență. No. 13223. La 18 Noemvrie viitor 1875, urmănd a se cerceta procesul corecțional, intentat lui Vasile Andronic, Panaite Andronic și Gheorghe Vasiliu, pentru delict de furt cu efracțiune, și necunoscănduse domiciliul numiților inculpați pentru a li se puteamăna estațiunele, se publică conform art. 75 al. 6 pr. civilă, spre cunoștința numiților, cu invitare a se presenta in camera acestui Trib., căci la din contra procesul se va cerceta in absență. No. 13245. La 18 a lunei viitoare Noemvrie 1875, urmănd a se cerceta procesul corecțional, intentat lui Toma Spirdon pentru delict de furt, și necunoscănduse domiciliul numitului inculpat, pentru a i se pute limina citațianea, se publică conform art. 75 al. 6 pr. civdă, spre cunoștința numitului, cu invitare a se presenta in camera acestui Tribunal, căci la din contra procesul se va cerceta in absență. Corpul Portăreilor din Iași, No. 431. Conform ordonanței Trib. IIși secț. I, No. 3461, urmănd a sa inchirie prin licitațiune imobilile din Iași remase pe urma defunctului Strul Valdman Țapu și anume: 3 dughene cu atenansele lor aflătoare in Iași, dispărțirea a IV-a, strada Podu Roșu, 3 dugheni aflătoare in Iași, disp. a IV-a, strada Cucu, înscrise la No. 424, 425 și 426, din care 2 dugheni căte cu una odae in dos și căte 2 odăi tot in dos etajul al 2-lea, iar alu 3-lea dugheană avénd pivniță, are una odae in dos și 3 odăi deasupra. Una berărie cu morișca ei și ghețărie inpreună cu odăile aflate alăturea cu berărie, precum și osebit o odae cu o bucătărie aflate sub unu acoperământ cu crâșmă. Se publică că această licitație va ave loc in ziua de 24 Octomvrie curent, și concurenții ce vor fi de a luat in ebiie aseminea imobile, să se presinte in camera Corpului de Portărei din Iași, unde urmează « se ține licitațiuni». Condițiunele de închiriere se pot videa in toate zilele de la oarele 10—4 in camera Portăreilor, precum și la d-nul Al. Șumleanu domiciliat in Iași, strada Sft. Lazăr, administratorele menționatelor imobile. Judele de pace ocol. III din Iași. No 3280. Prin cartea noastră de judecată No. 598, pronunțată la 22 Septemvrie a. c., pe baza art. 1169, 1170, 1088 codul civil și art. 150 146 proced. civilă, s’au condemnat pe d-nul Alecu Cușu, fost cu domiciliul in acest ocol și acum necunoscut, să plătească d-lui Al. Sadoveanu Epitropul Bisericei Curalari, suma de 1444 lei vechi cursul fiscului, cu procent legal de la reclamație pănă la numerătoare, plus 30 lei noi freuri procesuale. Cu oposiție și apel art 29 și 21 proced. civilă. No. 3273. D-nul Osias Bercovici cu domiciliul in acest ocol și acum necunoscut, conform art. 12 și 75 alin. 6 proced. civilă, este citat a se presenta in pretoriul acestui oficiu, in ziua de 24 Octomvrie curent, vara 11 din zi, când urmează a se cerceta procesul intentat de d-na Elena Danilă contra sa și soției sale Sima, pentru bani. La neurmare se va aplica legea. Judele de pace ocol. IV din Iași. No.............D-nul Neculai Anghelichi și soțiea sa Elena, sunt citați a se presenta in pretoriul nostru in ziua de 27 Octomvrie a. c., oarele 11 dimineață, cănd are a se judeca procesul intentat contra lor de d-nul Vasile Bicenschi pentru bani. La neumaier se va judeca in lipsă conform legei. Sindicatul Faliment. Vexier et Paquer. In virtutea autoritațiunei Tribunalului Iași, secția a II -a.............publică vânzarea mobilierului din locuința numiților faliți, care va avea loc joi la 23 a curentei luni Octomvrie in piața Primăriei, oarele 11 din zi Sindici, A. Baromi, T. Mândru. Diverse. **,. Joi in 16 a. c. Sub-locotenentul N. Gribincea, din gelozia, a rănit cu un revolver pe soția sa, și in urmă tot cu acel revolver s’a sinucis. Femeia nenorocitului a fost transportată la spitalul Sf. Spiridon. *** Concertul Pianistului Sigismund Herzen, anansat pentru ziua de 19 Octomvrie curent, s’a amănat pentru ziua de Marți in 21 Octomvrie. Concertul va ave loc in Sala Conservatorului de muzică.. Procesele și Licitațiune, ce se vor ține in cursul săptămănei. La Curtea de Apel Secția I. Luni 30 Octomvrie. 11. Vasiliu, pentru insultă. 2 C. Dimitriu cu frații Liteanu, pentru bani. 3 T. Botez cu Feiga Balaea, pentru un loc. 4 Smaranda a Petrei, pentru furt. 5 C. Gheorghiu, pentru furt. 6 V Ionescu, pentru maltratare. 7 Gh. Cazacu, pentru furt. 8 Statul cu Maria Sipsomo, pentru bani. Marți 31 Octomvrie. 1 S. Bou, pentru sustragerea unui dosariu. 2 Elena Calman cu M. Căslariu și Consortium L Cabana, pentru bani. 3 C. Lelescu cu Statul, pentru un imobil. 4 I. Pruteanu, pentru maltratare. 5 I. Jurcăneanu, pentru maltratare. 6 S. C. Negoița pentru rănire. 7 I. Măcilariu, pentru sustragere de acte publice. Mercuri 33 Octomvrie. 1 N. Dobrovici cu Gh. Grecu, pentru maltratare. 2 Gh. și Maria Gheorghiu cu Ruhla Vadana, p. bani., S A. Casieru cu Gh. Lazarine, pentru bani. 4 A. Barbu, pentru maltratare. 5 Gh. Filip, pentru maltratare. 6 I. Rusu și alții, pentru maltratare. 7 Frații Cristești cu Banca Moldovei, pentru bani-Joi 33 Octomvrie. 1 Gh. Costăchescu, pentru deturnare de l. publici. 2 S. A. Marin, pentru furt. 3 Th. Dimitriu cu Herșcu și Altăr Cațu, pentru un contract. 4 M. Conu cu I. Corenstein, pentru bani. 5 Gh. a Vărvarei, pentru maltratare. 6 I. Fotea cu Maintrop, pentru bani. 7 V. Mitachi cu frații Theleman și Bosie, pentru b Vineri și Octomvrie. 1 H. I. Crețu, pentru escrocherie. 2 I. G. Leca și V. Gheorghiu și alții, p. pămănt. 3 L. Herșcu cu Caude Cote, pentru bani. 4 Z. David cu Cost. și Frosa Tiron, pentru bani. 5 N. Iancovici, pentru maltratare. 6 L. M. Ofer cu Z. Morghinstein, pentru bani. Sâmbătă 35 Octomvrie. 1 A. Fomen cu A. Bogomolov, pentru bani. 2 V. Ruginschi, pentru spargere de sigile. 3 D. Alexescu, pentru maltratare. 4 Statul cu razășii Băsești, pentru pămănt. 5 Th. Netedu, pentru falsificare. 6 Frații Munteanu cu Al. Fanu, pentru esecutarea unui act. La Curtea de Apel Secția II. Luni 30 Octomvrie. 1 Aron sin Mata Talpalariu, pentru actul de încredere. 2 V. Dobrogeanu, pentru insultă. 3 Morii Weisman cu Primăria Botoșani și alții, pentru taxarea tăerii de vite. 4 Eustatiu Iorgandopol cu Iorgu Rosnovanu și banchierul Meer Hofer, pentru simulațiune actelelor de adjudecație a moției Lespezi. 5 C. Bosie in cașul de mai sus. 6 T. Vlass și alții cu G. Rotinstein, pentru restituirea unui inel. 7 M. Crăciun, pentru furt. Marți 31 Octomvrie. 1 Gr. Teodorescu, pentru furt. 2 Ițic Haim, pentru furt. 3 G. Vasiliu Cibotariu, pentru maltratare. 4 Maiorul N. Boureanu, pentru furt. 5 Iancu Orenstein, pentru furt (arestați). Mercuri 33 Octomvrie. 1 Th. Vivicu, pentru împușcarea unui biut fără voe. 2 Gr. Vrabie, pentru deposedarea unui pămănt fără drept de la D. Brănzoiu. 3 Statul cu G. Ferbințoaia, pentru ștergerea unei garanții. 4 Eufrosina Lelescu cu Statul, pentru un loc. 5 Iancu Pascovici cu soția sa Ana Veleii, p. divers. Joi 33 Octomvrie, 1 1. Chelariu, pentru că cu ocasiunea terei unui copac din pădure, a cansat moartea lui Th. Balan, 2 G. Corban, pentru delapidare. 8 T. Olwjinski cu D. Mavrocordat, pentru bani,