Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-10-19 / nr. 114

ANUL. Xlassi, Mercuri 19 Octomvrie 1877 No. 114 PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe G luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase Inni 22 franci. (aserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. PARTEA OFICIALA PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 12177. La 20 Octomvrie curent, urmând a se ține licitațiune la această Prefectură, pentru vindere spre tăerea luncei de pe moșia Dobrovâț, din județul Vaslui, conform anuncțului publicat prin Monitorul oficial No. 222 din a. c., se publică spre cunoștința generală. Prefectura Poliției Iași, No. 8673. D. Gheorghi Cosadine, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, despărțirea a IlI-a, strada Română, este necesitate a se ști mai întâi, dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre una din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu, pănă in termen de 40 zile de la data Ionei No. 8720. D. Gheorghi Iordăchescu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, despliu, strada Zugravilor casa No. 2, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 8650. D. Michel Rutberg, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă cu bucătărie, in acest oraș, desp. a IV-a, strada Podu Roș, casa No. 22, este necesitate a se ști dacă numitul nu este căzut din vre o cauză corecțională, sau tras înaintea trib. pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din acesta categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data ionei. No. 8409. D. Haim Herșcovici, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă, in acest oraș, desp. J-iu, strada Păcurari, casa No. 72, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 8676. D. Gheorghi Botez, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, de spațiu, peste bariera Păcurari, casa No. 40, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițieneală pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 8550. D. Daniil Frai, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, despărțirea a II-a, strada Socoli, casa No. 25, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dată vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii. se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 8719. D. Lazer Tasbudh, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă cu locantă și ceainic, in acest oraș, de spațiu, strada Zugravilor, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib. pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. Casieria generală a județului Iași. No. 5015. La 27 a curentei luni Octomvrie, urmând a se vinde licitativ 1700 vedre vin, din care 200 vedre aflate la viea Monastirei Neamț, din podgoria Tomeștii, și 1500 la viea Monastirei Neamț din podgoria Vișani, ce sunt arendate d-lui N. Vlaicu la un loc cu moșia Costulenii și Prisacanii, asăminea 15,000 nuci aprocsimativ și 2 stoguri făn, avere a d-lui Vlaicu, sechestrate spre îndestularea Statului cu sumele ce datorește d. Neculai Vlaicu din arenda moșiei Costulenii și Prisacanii, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu de la 1—4 care, și cu condițiunele cari se vor ceti concurenților la ziua termenului, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta, doritorii insă cari ar vroi să iei cunoștință despre calitatea vinului sechestrat, in lăuntrul termenului se pot adresa la menționatele vii, pentru a lua informațiunele necesare de la custodiul însărcinat cu paza vinului sechestrat. No. 5018. La 28 a curentei luni Octomvrie, urmănd a se vinde licitativ 2 vaci și 1 bou, sechestrate de la consilierii comunei Brăeștii din plasa Cărligătura, spre îndestularea Statului cu suma de lei 100, costul timbrilor dat pe creditul comunei Brăeștii, se publică aceasta spre cunoștința generală cu deșteptare că licitația urmează a sa ține in camera acestui oficii, care va fi deschisă de la 1—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta, iar la termenul fixat vitele se vor afla abia in piața Palatului Administrativ. Primăria comunei Zlatnnoaia, județul Botoșani, No. 1060. Se publică termenul de 15 zile de la data Ionei, când urmează a se vinde licitativ in camera acestei Primării, pe timp de 3 ani, începători de la 1 Ianuarie anul 1878, veniturile taxelor vănzerilor de vite din această comună, spre cunoștința generală a tuturor d-lor amatori, ca in aratata zi, pe la carele 10 antimeridiane, să se prezinte in cameră acestei Primării, cu garanții in regulă, cănd la ziua termenului vor ave la disposițiune și condițiunele formate pentru asemenea antrepriză, aprobate de Comitetul Permanent, spre a lua cunoștință de ele. Comisia de sp. Jiu din Iași. No. 4796. Conform adresei d-lui judecător ocol. I-in No. 5013, se publică vânzarea mai multor obiecte casnice, sechestrate de la d. B. Brand, in pretențiunea d-lui Dimitrie Zota, garantul averei bisericei Cuvioasa Paraschiva cu o sumă bani, care va ave loc in piața Sf. Spiridon, in ziua de 24 Octomvrie, oara 11 din zi. Comisia desp. a Il-a din Iași. No. 1796. Se publică termenul de 27 Octomvrie, pentru vânzarea obiectelor sechestrate de la d. Gavril Lebedev, in pretenția d-lui David Chernic, mijlocit de d. judecător ocol. al Il-a, cu adresa No. 2009, in piața Nicolina, oara 12 din zi. Comisia de sp. a T-a din Iași. No. 4090. Pe ziua de 20 curent, oara 12 meridiane, regulănduse termenul vănzărei obiectelor, in piața iarmarocului Movila, sechestrate de la d-na Ruxandă Ionescu, in pretenția d-lui Gheorghi Gorbănescu pentru bani, se publică acest termen spre cunoștința generală, curator admis de lege, înaintea secțiunei la atrib. Iași, la 28 Noemvrie 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de soțul D-nei Gheorghe Al. Postescu, contra sa pentru divors, cunoscând că asemenea citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib, aducând atuneca și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a III-a. Judecătore Birectore al juriului de expropriațiune relativ la afacerea d-lui Iorgu Voinescu. Subseronatul I. G. Ciurea membra pe lăngă tribunalul Iași secția a 3-a, in urma adresei acestei secțiuni a 3-a sub No. 5967 din 29 Sept. a. c., prin care mi se face cunoscut că sunt numit judecător Directore al juriului de expropriațiune in afacerea d-lui Iorgu Voinescu și compania calei ferate Suceava-Botușani-Roman și Iași, relativă la moșiea Prigorenii, văzănd cererea d-lui Iorgu Voinescu din 27 Septemvrie a. c, prin care cere de la compania calei ferate Suceava- Botoșani-Roman și Iași representată prin d-l. Adolf de Hertz cu domiciliul in București hotel Brofu, spre a ii se plăti procentele de la 20 Mart 1869, pănă a 30 Iulie 1871, cuvenite la suma de 5548 galb, prețul locului expropriat și al deferitelor despăgubiri, vö/ând jurnalul No. 5911 din 27 Septemvrie a. c., prin care mă delegă ca judecător Director al juriului de expropriațiune citat, văzând procesul-verbal al trib. sub No. 3436 din 30 Septemvrie a. c., prin care se probează că din lista juriului de expropriațiune a orașului și județului Iași pe anul 1877, anexată la dosariu, s’a tras la sorți nouă jurați ordinari, și trei suplementari din plasa Cărligătura, conform art. 40 din legea de expropriere pentru utilitate publică și anume: jurați ordinari: Vasile Gherman, Dimitrie Vedovici, Dimitrie Deliu, Costachi Polcovnicul, Garabet Berariu, Alex D. Ghica, Costachi a Elisavetei, Ștefan Baldovici și Costachi Ichim. Jurați suplementari: Hriste Ciolan, Costachi Crestodulo Cechez, Vasile Cantacuzin, văzănd art. 42 din citata lege, noi judecatorele Directore dispunem convocarea citaților jurați pentru ziua de 31 Octomvrie a. c., cari se vor presenta in localul Primăriei comunei Prigorenii, și a se cita pe d-l Iorgu Voinescu, domiciliat in Iași și pe compania calei ferate Suceava-Botoșani-Roman-Iași representată prin d-l Adolf de Hertz, domiciliat in București hotel Brofu, căruia i se va comunica copie de pe reclamație, tot odată se va înștiința atăt reclamantului căt și pârâtului lista juraților eșiți la sorți, presenta convocare se va publica prin foaea oficială, dată azi in 4 Octomvrie anul 1877. Judecător Director, I. G. Ciurea. No. 789. Imobilul d-lor Elena Mihailescu de profesie proprietară și Gh. Mihailescu de profesie funcționar domiciliaț in Iași ce se compune din o casă situată in orașul Iași despr in strada Moțoc înscrisă la No. 46 construită de cărămidă acoperită cu șindilă și compusă din 6 odăi și 2 antreturi cu atenansele ei și anume: o bucătărie, o șură și locul lor gospod, fiind socos in vânzare silnică spre indestularea casei de Economie și împrumut din Iași cu Bârna de 800 lei noi fără procent și la neurmare procentul va curge de 2% pe lună și 20 fr. dânsa penală, ce are a lua in virtutea obligațiunii ipotecară din 11 Iuniu 1876 înscrisă de trib. Iași secț. 3-a la No. 242 investită cu formula esecutorie, și prin care debitorii au renunțat la comandament fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire, la 28 Septemvrie 1877, cănd au fost ficmat termen pentru vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea de orece tribunal prin jurnalul No. 3423 din acea zi, au inchis licitația imobilului in cansă după cererea părților, in urmă susă d-nul Gh. Șimleanu procuratorul sus zisei case prin petițiunea înregistrată la No. 6035, cerănd a se pune din nou in vănzare aratatul imobil. Pe acest temei și in baza art. 553 și următori din pr. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții C9 ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de aceste imobile s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 66 din 22 Iunie anul curent, să se infățoșeza in camera acestei secțiuni a IlI-a la 23 a lunei Noemvrie, ziua Mercuri a. c., oara 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă, totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotacă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, că înaintea adjudecațiunei să arăta la tribunal spre a’și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 794. Imobilul d-lui Leib sin Josef Melter de profesiune comersant domiciliat in Iași, care compune din zana casă situată în orașul Iași despărțirea a 4-a strada Podul Verhi, înscrisă la No. 43 construită de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă din 2 odăi in fată și o șală, și 2 odăi o cămară din dos, având in ogradă o altă casă in 2 etaje, construită de cărămidă, și compusă din o odae sus, și o altă odae jos, cu pivniță și locul lor, fiind scos in cănzare silnică spre îndestularea d-nei E*tra Berenstain de profesie liberă domiciliată in Iași cu sumă de 300 galb. cu a lor procent de 15 ° C pe an și 1* neurmare cu plata procentelor va curge procentul de 18% pe an, ce are a lua in virtutea obligațiunei hipotecare înscrisă de trib. Iași secț. a 3-a sub No. 225 din 17 Iunie 1874 investită cu formula eseculorie și prin care debitorele a renuncat la comandament, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire, la 18 Iunie 1877, cănd a fost ficsat terminal pentru vânzarea sus citatului imobil, nu sau putut efectua adjudecația de prece Onor. Curte de Apel din Iași secția l-a prin jurnalul din 16 Iuniu a. c., au suspendat provizoriu vânzarea pănă la judecarea apelului făcut contra sentinței trib. Iași secț. 3-a No. 60 și care prin decisiunea No. 182 din 1877 a onor. curți sa respins, in urmă insă d-na creditoare Estra Beranstain prin petițiunea înregistrată la No. 6143, cerând a se pune din nou in vânzare tratatul imobil. Pe acest temei și in baza art. 534 și următor din pr. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 29 din 16 Mart anul curent, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a 3-a la 2 a Junei Decemvrie ziua Vineri 1877, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă, totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunii să arăte la tribunal spre a-și arăta pretențiunile lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 792. Imobilul d-lui Alexandru Cușu de profesie propietar in dualitata de moștenitor și părinte de drept a dei. sale fiice Ținea Popazu născ. Cușu, cu domiciliul necunoscut in România, ce se compune din o casă situată in orașul Iași desp. 3-a str. Hotinului înscrisă la No. 3 construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 8 odăi, una bucătărie și 2 antrete, deosebit o altă căsuță compusă din o bucătărie și o odăiță in stare proastă cu atenansele lor, grajd, șură de scăndari acoperită cu șindilă, cu grădină și locul lor, fiind scos in vânzare silnică spre indestularea dl. Leopold Axt de profesiune rentier domiciliat in Iași cu suma de 150 galb. cu a lor procent de 18% socotite de la 25 Fevruarie 1876 și păn la numerătoare fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecare, înscrisă de trib. Iași secț. 3-a la No. 128 din 1 April 1875 și investită cu formula executorie afară de alți 40 galb. chaltete de înmormântarea fiicei sale, după înscrisul din 23 Iunie 1875 la 24 August 1877, cănd au fost ficsat termin pentru vănzarea indicatului imobil nu s’a putut efectua adjudecarea de orice tribunal prin jurnalul No. 2992 din acea zi au amanat vânzarea din causa nestăruinței părței in drept, in urmă insă d-nul creditor Leonold Axt prin petițiunea înregistrată la No. 6024 cerănd a se pune din nou in vânzare aratatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următor din procedura civilă, trib. publică din nou vinderea indicatului imobil conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 49, din 11 Mai 1877, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, la 2 a lunei Decemvrie, ziua Vineri 1877, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la trib, spre ași arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurindu-se că pe lângă suma indicată mai sus, mai există sarcina de 104 galbeni, după obligația din 9 Ianuarie 1875, inscrisă la No. 2, împrumutați de d-na Ecaterina Cușu de la d. P. Gheorghe pe termin de un an fără prezent și la neurmare cu plata, procentul va curge de 20% pe lună și 20 gălbui clausa penală, totodată se notează fiind ca domiciliu lui Alexandru Cușu este necunoscut in România, apoi aceasta publicațiune va servi și spre cunoștința sa, opinduse și un exemplar cuvenit d-lui pe ușa trib. Iași secț. 3-a comf. art. 509 comb. cu 75 al. 6 procedura civilă. Secția a IV-a. No. 7934. D. Simion Cotiuginu, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 22 Octomvrie 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care să inculpă pentru a se înlocui amenda de contrabandă de tutun in închisoare, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. Tribunalul județului Botoșani. No. 2130. Pentru indestularea Iconomului, Gheorghe Costandiniu Cesionarul drepturilor d-lui Hascal Mendel cu suma de 250 galb. capital, cu procent de doi la sută pe lună, pănă la numerarea ce are a lua de la d. Zalman Smilovici din târgul Hărlău, după obligațiunea ipotecară, sub No. 316 transcrisă de acest tribunal, și investită cu formula esecutorie, inarmarea comandamentului prealabil făcut in conformitatea art. 496 și 497, pr. dv. in care interval d. Șmilovici n au fost următor cu plata banilor, tribunalul motivat de cererea Iconomului, Gh. Costantiniu prin care mijlocește satisfacerea sa, ordonă scoaterea in vănzare silită, a imobilului ipotecar, care după procesul-verbal a agentului de lăngă acest tribunal este: una casă de zid, acoperită cu șindilă, compusă din două odăi, situată in urba Hărlău, înscrise la No. 35, in ogradă are un grajdiu de scânduri, megieșită la față cu ulița Delenilor, la o parte cu hanu de I. C. Bălăceanu, la alta cu casa lui Haim Mihhel, și la fund cu locul lui Marcu Bin Ițic, aceste casa este sub un acoperemănt cu hanu menționat mai sus, uninduse ambele prin un arc de zid, având și ograda aceași comunicație, și dar se publică termenul de 3 luni de zile, socotite de la eșirea acesteia prin Curierul de Iași, pentru vănzarea acestui imobil, ca concurenții ce vor si se cumpere atare imobil, să se prezinte in cea intăi zi după espirarea termenului sub aratat in camera acestui tribunal, oarele 10 din zi, cănd urmează a se face mezatul adjud cănduce asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantajos, tot odată Bă Bomează pe toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, sau ipotecă, să se presinte cu reclamațiile d-lor la acest trib iulăuntrul termenului de 3 luni, căci in urmă nu li sa vor considera. Tribunalul jud. Dorohoi. Rectificare. No. 1008. Prin foaea oficială «Curierul de Iași“ No. 97, din 7 Sept. 1877, in publicația No. 328, a acestui trib, s’a zis din eroare că moșia Vlăsineștii, se megieșește despre mează-noapte cu moșia Târgului Savenii „a Princesei Sutzo“ pe cănd din arătările D-nei Maria Moruzi, născută Negre, rezultă că moșia Târgului Savenii este proprietatea D-lui Neculai C. Negre. Se rectifică această eroare, numai in ea privește numele proprietarului moșiei Târgului Savenii. Tribunalul județului Fălciu. No. 1768. Pentru a se putea satisface pretenție a d-lui creditore Dimitrie Alixandrescu, domiciliat in comuna Hușii, de profesiune agricultor, cu suma de 10 galb. chiriea casei pe timp de la 26 Octomvrie 1876, și pănă la 23 Aprilie a. c., 30 galb. chiriea acelor casă pe fiecare an ce va trece, plus și toate cheltuelile ce va întrebuința, ce are a lua de la d-na debitoare Ecaterina Boțiea sergentului major Sterea Neculau, de profesiune liberă, domiciliată in comuna Hușii, conform cu hotărârea acestui trib, No. 88 investită cu formula crescatorie No. 89 din anul 1877, notificată debitoarei cu comandamentul No. 6461, cei i sau numănat la 3 Septemvrie a. c., și a căruea termin pretins de art. 500 pr. civ., a expirat, trib. prin jurnalul No. 2884 au regulat a se pune in vânzare licitativă averea imobilă a debitoarei situată in comuna Hușii, plasa Prutu, județul Fălciu, cu termen de 3 luni care se va calcula de la data fonei de publicațiune și se va numera conform art. 510 din pro. civ., iar vănzarea după art. 536 pr. civ. se va face îndată după espirarea acestui termen adică in ziua Apare de trei ori pe săptamăna DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. CALENDARUL SEPT AMANEI. CURIERUL DE IASSI FOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. ANUNCIURI. Răndul sau local sen 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași* foaea oficiala se fac la Havig, Laffite , Cune, 8 Place de la Bourse, Paria, Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciutilfe pentru «Curierul de Iași“ foaea oficială, se fac la D-nu Eugene Bt Seoul, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 00 bani. Stil vechin. Stil non. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Boar. Stil vechin. Stil non. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Octomvrie. Octomvrie. ore. m. ore. m Octomvrie. Noemvrie. I ore. m. ore. m. 16 28 Duminică. Mart. Longin sutașu. 6 30 4 58 20 1 Joi. Martirul Artemie. 6 36 4 53 17 29 Luni. Profetul O&’e. 6 32 4 57 21 2 Vineri. 1 Cuviosul Ilarion cel mare. 6 38 4 51 18 30 Marți. Apostolul Luca Evangelistul. 6 33 4 55 22 3 Sâmbătă. Parintele Averchie. 6 39 4 50 19 ________31_______Mercuri.__________Profetul Iopa și martirul Var. 6 34 4 54 23 4__Duminică. . [ Apostolul Iacob fratele Domnului._______6 41 4 49 PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Tribunalul jud. Iași Secția I-a, No. 678. D-na Zoița Alexandrescu, născută Gheorghe și Maria Pamparo, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art 75 alin. 6 din procedura civilă, este citată a se presenta in persoană sau prin pro