Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1878 (Anul 11, Nr. 73-141)

1878-09-17 / nr. 102

ANUL XI No. 102. Iașs, Duminica 17 Septemvrie 1078 PREȚUL ABONAMENTULUI: la Iași și districte: Pe un an 12 tei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 tei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Beltgia, Elveția; — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate care primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. PARTEA OFICIALĂ. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Iași. No. 8824. In ziua de 9 a viitoarei luni Octomvrie, urmănd a se ține concurs in camera Comitetului Permanent, pentru ocuparea posturilor de perceptori a facselor de pe băuturile spirtoase din comunele aratate mai jos, din acest județ, pe termen de 3 ani, cu începere de la 1 ianuarie anul viitor 1879, se publică acest termen spre cunoștința concurenților, care nu vor pute fi decăt Români, și care întrunesc condițiunele de a ocupa funcțiuni publice, să se presinte in aratata zi in camera Comitetului, însoțiți și de garanție provizorie in numerar sau efecte de ale Statului echivalente, cu a patra parte din previziunea budgetară a anului curent, privitoare la veniturile comunale din taxa pe băuturi spirtoase, spre a fi admiși la concurență, iar condițiunele și modul de percepere a acestor taxe, se pot vede de persoanele interesate la cancelaria Comitetului in toate zilele până la ziua fixată pentru concurs: Din pl. Bahluiu, comunele: Bădenii, Bărleștii, Șipotile, Ceplenița, Belceștii, Cotnarii, Băicenii. Plasa Cărligătura, comunele: Buznea, Sărea, Brăeștii, Sineștii, Popeștii. Plasa Stavnicu, comunele: Cucutenii, Mogoșeștii, Miroslava, Voineștii, Mironeasa. Plasa Codru, comunele Tomeștii, Galița, Poenîi. Plăsa Copou, comunele: Rediu-Mitropoliei, Movilenii, Tăuteștii. Plasa Turia, comunele: Cârnicenii, Epurenii, Roșcanii, Bivolarii. Plasa Braniștea, comunele: Prisacanii, Țoțora, Bosia, Sculenii, Costulenii, Holboca. No. 8830. In ziua de 12 a viitoarei luni Octomvrie, oarele 12 din zi, urmănd a se ține licitațiune in camera Comitetului Permanent, pentru darea la antrepriză confecționarea condicilor și imprimatelor necesare serviciului comunelor pentru anul viitor 1879, se publică acest termen spre cunoștința concurenților, pentru ca in aratata zi, să se presinte însoțiți și de garanțiile cuvenite, spre a lua parte la concurență, dar modelul și calitatea de care au a fi acele condici și imprimate, precum și condiționele, se pot vede de cei interesați in toate zilele la cancelaria Comitetului, până la adjudecare. Prefectura Poliției Iași, No. 7324. D. Șmil Leibovici, terănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, desp. a V-a, strada Rusesi, casa No. 35, este necesitate a se ști mai întâi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecționala, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte, vini sau crimi, sa publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că daca vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu, până in termen de 40 zile de la data Ionei. Prefectura Districtului Botoșani, No. 6693. Urmănd a se da in antrepriză aprovizionarea autorităților locale cu 52 stânjeni lemne, necesare pentru iarna anului 1878 —1879, se publică termen de 30 zile de la data Ionei, cu supralicitare de 8 zile, doritorii ce vor fi, sunt invitați a se presenti in camera Comitetului Permanent, cu garanții in regulă, spre a concura la mezat, condițiunele se pot vedea in cancelar taria Comitetului. Casieria generală a județului Iași. No. 5280. La 27 Septemvrie curent, urmând a se vinde limitativ 70 chile popușor bătuți, din recolta anului 1877, și 8 boi de jug, avere a d-lui arendașu moșiei Icușend, sechestrată spre îndestularea Statului cu suma de lei 2050, cu care datorește pentru căștiurile de 15 Aprilie și 15 Iulie anul curent, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare, că licitația urmează a se ține in camera acestei casierii, care va fi deschisă de la 1 la 4 ore, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care vor oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de Îndată și prețul ce va resulta. Primăria Municipiului Iași. No. 13201. Neprezentănduse concurenți la Ziua de 12 ale curentei, pentru a lua un tradit pe temen de 3 ml, de la 33 Aprilie 1879. Iazul și Moara de pe moșia, comunei Cârligul, se publică un nou termen pe ziua de 3 Octomvrie viitor, și se invită pe toate persoanele ce vor fi amatoare de a lua in arendă tratatele imobile, ca in zoa fixată, oarele 12 meridiane, să se presinte in camera Primăriei, cu garanție de 300 lei in numerar sau in efecte de ale Statului, când urmează a se arenda prin Portațiune orală, condițiunele relative, concurenții se pot vede la Buroul I din cancelaria acestei Primării, in fiecare zi de la oarele 10—4 p. m. Buroul I, No. 13,218. Resumatul general a sumelor încasate și cheltuite in decursul a 8 luni, de la 1 Ianuarie pănă la 31 August 1878. Lei B. 918,100 08. Suma totală încasată și anume: 724,634 46. Din veniturile budgetului ordinar. 8,914 18. Din veniturile budgetului reținerilor, 184,551 44. Din veniturile budgetului drumurilor, 918,100 0?. Se scade suma totală a cheltuelelor și anume: 691,241 15. Cheltuele budgetului ordinar. 1,013 88. Cheltuelele budgetului pensiunilor. 119,549 52. Cheltuelele budgetului drumurilor. 811,804 55. Salcio rămas in casă in sara de 31 August 1878, care sa compune din cifrele următoare: 84,931 30. In efecte de por-12,840 92. In acte de valoare si 8,523 31. In numerariu. 106,295 53. Totalul salde. No. 13261. Fiindcă nici la termenul ce a fost la 13 a curentei nu s’a presentat concurenți pentru antrepriza venitului comunal din tacsa vitelor ce se taie și tacsa lumânărilor de său, pe timp de 3 ani și 12 zile, de la 18 Dechemvrie anul curent 1878, se publică un nou termen de licitație de 30 zile, care se împlinesc la 18 Octomvrie anul curent și Be invită pe amatori de a lua această antrepriză, să se presinte in camera acestui oficiu, la termenul indicat,oarele 12 meridiane, însoțiți de garanția de 14,500 lei in numerar, ear in bonuri după cursul lor in piață, pentru a se procede la concurență. Biuroul II. No. 13238. Fiindcă la termenul fixat prin publicația No. 12611, nu a’au presentat concurenți a lua in antrepriză confecționarea din nou și repararea mobilierului necesar școalelor publice primare, de ambe sexe, din astă urbă, anume indicate in devizul presentat cu referatul înregistrat la No....... se deschide concurență Luni 24 ale curentei, carele 12 meridiane, doritorii de a lua asuprii le asemenea antrepriză, sunt invitați a se presenta la tmmeu in camera acestui oficiu, cu garanția prescrisă de condițiuni, spre a se proceda la licitație. Biuroul III. No. 13232. Urmând a se da in antrepriza de pe acum, repararea BLericei cu patronul L-ti Imparați Constantin și Eleni, conform planului și devizului prezentat de d. Arhitect comunal, cu referatul înregistrat la No. 19884, afară insă de acoperământul și de cornișul acei biserici, cere se efectuază acuma in regie, iar celelalte se vor efectua cu începerea primăveri viitoare, se deschide concurență Joi 12 Octomvrie viitor, oarele 12 meridiane, doritorii de a lua asupră de aceasta antrepriză, sunt invitați a se presenta la termen in camera acestui oficiu, cu garanția prescrisă de condițiuni, spre a se proceda la licitație. Biuroul III. Administrația Sanitară. No. 704. In cursul lunei trecute August, s’au născut in cuprinsul Orașului Iași 213 prunci vii, dintre care și 7 copii găsiți depuși la Institutul Grigorian; 110 au fost băeți și 103 fete; 75 au fost du părinți creștini, iar 138 din părinți isradiți. Numerul morților dintre vețuitoii orașului se știe la 202, ceia ce dă 2 69 la o mie de suflete; din acest număr 154 au murit la domiciliu, 25 prin spitale civile și 23 copii găsiți la Institutul Grigorian. De sex bărbătesc au fost 98, iar 104 de sex femeesc, 92 au fost creștini și 110 israelii. Nașteri de prunci morți au fost 11. Din numărul total de 202 morți, 146 au fost copii mici, ceia ce represinta 72;28 la o Bată, in propotiune cu mortalitatea intreagfi. Dintre aceștia 46 au fost sub gări și 100 copii in etate de la 1—5 ani. Boale principale, cre au cerut cele mai multe victime dintre copii, au fost atrofia nounăscutilor, cu 15 coșuri letale, convulsiuni nou-născuților, cu 12, rafarrha gastrointestinal cu 67, meningita cu 7, tussa convulsiva cu 6, crup cu 3, angina difterirică cu 2, ear ciarii, care in luna precedentă ceruse 61 victime, numai cu 4. Intre copii mai sus de 5 ani și intre oameni adulți, au murit de pneumonia 6, de fusa pulmon 3, de emfisems pulmonara 3. de nefrita bronică 4. de febre tyfoide nu s’a întâmplat nici un singur cas letal. De marasmusenil au murit 10. Primăria Urbei Botoșani, No. 3159. La termenul de 11 a curentei, nepresentănduse concurenți, prin procesulverbal No. 5065, s’au regulat publicarea unui nou termes, la 12 a lunei viitoare Octomvrie, cu dreptul de supralicitare in termen de 8 zile libere, pentru darea In antrepriză a zidirei unui șanț, pentru scursoarea apelor in strada Alexandru cel Bun, in lungime de 380 m. 00 liniari cu moloane de piatră curățite și îndreptate și cu mortari compus din ciment și nisip, precum și facerea unui parapet de lemn pe marginea șanțului, după planul, devizul, caetul de însărcinări și celelalte piese, relative la această antrepriză, care se pot vedea de amatori in cancelaria Primăriei, carele de lucru, valoarea lucrărilor după deviz, este de 10066 lei, 20 bani, garanția provizorie este fixată de 5 la sută din valoarea totală a lucrărei prevăzută in deviz, in consecință se publică aceasta spre cunoștința amatorilor, care vor voi a lua asemenea antrepriză, să sa presinte in camera acestei Primării, la aratatul termen, carele 12 meridiane, spre a lua parte la licitația ce are a se ține după devizul, caetul de însărcinări și condițiunele generale pentru întreprindere de lucrări publice ale Statului, publicate in Monitorul Oficial No. 188 din anul 1874. Primăria comunei Buciumi. No. 1976. In ziua de 4 Octomvrie viitor, urmănd a se vinde licitativ la Sub-prefectura plasei Codru, una dapă sură, ce se află de pripas in această comună, se publică spre generala cunoștință, Primăria urbei Huși. No. 2581. La 1 Octomvrie anul curent, urmând a se ținea concurs pentru postul de profesoară la școala profesională de croitorie femescă din acest oraș, retribuit mensual cu 80 lei și casă de locuință cu lemnele necesare. se publică aceasta spre cunoștința amatoarelor de a fi concurente, cu deșteptare că: 1) concursul urmează a se ținea in Iași la școala profesională de croitorie femeiască de acolo, in presența Comitetului și a Profesoarelor acelei școli, și in asistența unui delegat a acestei Primării, 2) concurentelor ce cer a presenta testimoniu da studiile făcute, iar la concurs au a respunde, asupra materiilor următoare: a) noțiuni de matematică și mai pricipal sistemul zecimal, b) stilistica aplicată in corespondențe cu interesele școalei, c) cunoașterea uuia din limbele franceze sau germane, cetirea pa jurnalele de modă franceze sau germane, și traducțiunea in limba română, d) tăutul, croitul și cusutul a deosebite bucăți dupre jurnalele de modă. Comisia disp. a IlI-a din Iași. No. 1458. In ziua de 26 Septemvrie curent, urmănd a se vinde licitativ in piața Primăriei locale, obictele sechestrate de la d. Contachi Safino, in prezența d-lui Ovid Chenig, se publică aceasta spre știința concurenților. Comisia desp. a IV-a din Iași. No. 2992. D. judecător ocol. al IV-a, prin adresa No. 2641, mijlocește a se înainta cuvenitele lucrări pentru vinderea averei sechestrate de la Leiba Goldimberg, pentru banii ce datorește d-lui Linzer sin Froim Pantofariu, ce urmesza a se efectua in piața Halei, in ziua de 21 a curentei, se publică spre cunoștința amatorilor ce ar vroi a cumpără obiectele sechestrate, tutea art. 71 din proc. ciulă, este citată a se presenta in persoană, înaintea secțiunii a 2-a a trib. Iași la 5 Octomvrie 1878, oarelel din zi, răndare a se da consiliu de D. Președinte, asupra reclamațiMei de diverț intentat contra sa, de soțul său Ioan Paladi, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 1962. D-nii creditori ai faliților Ancel Braum și Peisih I. Chenis, sunt citați a sa presenta la acest tribunal înaintea D-lui Jude comisar Gh. Fiaișlen, in ziua de ^Septemvrie curent zioa Marti, oara 12 din zi, cănd urmează a se procede la alegerea sindicului definitiv al acestui faliment, la neurmare se va procede conform legei. Secția a III-a, No. 552. D-na Natalia Lupu, de profesiune rentieră, domiciliată in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 427, au somat pe D-lor Alîăr sin Meer Lupu, ce-i zic și Gușmariu, Aron Meisl sin Meer Lupu Reiter, ambii de profesiune căciulari și Brana soția lui Hascal sin Mote, de profesiune liberă, toți domiciliați in Tărgul-Frumos, județul Iași, și Ihil sin Meer Lupu, de profesiune neguțitor de păcură, domiciliat in Tărgușorul Pașcani, județul Suceava, in calitate de fii și erezi ai decedaților Meer Wolf și soția sa Leia, ca un termin de 30 zile, se respundă suma de 325 galbeni capital, cu a lor procente, pană la numerătoare, plus cheltuelile de urmărire, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecare, înscrisă de tribunalul Iași, secțiunea a 3-a la No. 316, din 10 Noemvrie 1870, și investită cu formula esecutorie și care oblirgație a fost depusă amanet de D. Josep sin Herșcu, prin obligația din 25 Ianuarie 1874 și in urmă s’a adjudecat asupra d-nei creditoare Natalia Lupu prin licitație. Fiindcă d-nii erezi in arătatul termin ce a espirat n’au plătit banii, car d-na creditoare prin petițiunea înregistrată la No. 5345, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă situată în orașul Iași, desp. a 3-a, strada de Sus, înscrisă la No. 253, construită de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă din 2 odăi și o altă odae de desupt, cu un beciu, având încă o casă tot pe același loc la strada Sărărie, înscrisă la No. 6, in două etaje, construită de vălătuci și in paianturi, acoperită cu șindilă și compusă din 4 odăi și 2 antreturi, unul sus și altul jos, existănd in ogradă un beciu, deasupra căruia fiind magazie de scânduri pentru lemne, cu dependințele și locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a 3-a, cu garanția cerută de lege la 20 Dechemvrie, ziua Mercuri 1878, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecațiunea, potrivit art. 539—550, și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 563. Imobilul D-lui Alexadru Th Boian, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă, situată in orașul Iași, desp. a 4-a, strada Sf. Vineri, construită de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă din 3 dugheni, înscrisă la No. 1, 3 și 5, cu 3 odăi, având și 2 pivnițe, cu dependințele și locul lor, fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea D-lor Iacob Shor, de profesiune lipscan și Leiba Goldștam, de profesiune comerciant, domiciliați ambii in Iași, cu suma de 1000 galbeni, cu a lor procent de 20 C pe lună, de la data espirărei terminului, pănă la numerătoare, pe timpul neplutit, plus cheltuele de urmărire, ce are a lua, in virtutea obligaț unei ipotecare, înscrisă de trib. Iași secția a 3-a, la No. 127, din 17 April 1874 și investită cu formula esecutorie, și findcă la 23 Ianuarie 1878, când a fost fi csat terminul de vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea, deoareca tribunalul prin procesul-verbal No. 368, din acea zi, a închis licrațiunea, conform certrei d-lor creditor. In urmă insă tot d-nii creditori Iacob Shor și Leiba Goldrain, prin petițiunea inregitrată la No. 5132, cerând a se pune din nou in vânzare arătatul imobl. Pe acest temeiu și in baza art. 535 și urm. din pr. civ., tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 535 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobilei au prevăzut și la publicațiunea inserată la foaia oficială No. 115, din 21 Otom. 1878, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, la 3 Noemvrie, ziua Vineri 1878, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjuecațiunea, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodata BG pomează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei, să se arate la trib, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurindu-se că pe lângă suma indicată mai sus, mai există sarcinele următoare: 77,902 lei, 50 bani, după garanția din 28 Martie 1872, înscrisă sub No. 132, prin care D-na Elena Boțan, a garantat pentru postul de Casier general al județului Iași, ce s’au încredințat D lui Iancu G. Hulban, 6000 lei noi, după obligația din 15 Octomvrie 1874, înscrisă sub No. 359, împrumutați de la Iacob Shor, pe termin de un an, de la 5 Octomvrie 1874, cu procent de 2% pe lună. No. 567. D. Anton Graboveschi, de profesiune grădinar, domiciliat in Iași, prin comandamentul ingregstrat la No. 376, au somat pe D. David Unterman, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile, se respundă sumele de 400 galbeni capital, cu a lor procent pănă la numerătoare, ce se reclamă in virtutea obligațiune ipotecare, înscrisă de trib. Iași secția a 3-a, la No. 283, din 25 August 1871, investită cu formula esecutorie la 6 Mart 1878, sub No. 100, și 200 galbeni iarăși capital, cu a lor procente pănă la numerătoare, ce are a lua in baza obligației ipotecară din 1877, înscrisă tot de trib. Iași secția a 3-a, la No. 11, investită cu formula esecutorie sub No. 101, din 6 Mart 1878, ambele aceste obligații sunt cesionate D-lui Anton Graboveschi, de cătră D. AUar Rosental, cu cesiunile autentice din 1 Mai și 30 April 1878, sub No. 599 și 596, fără prejudiciul chetuelelor de urmărire, timbru și plată de avocat. Fiind câ d-un debitor in arătatul termin ce au espirat n’au plătit banii, iar d-nn creditare, prin petițiunea înregistrată la No. 5582, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă in două etaje, situată in orașul Iași, desp. a 3-a, strada Lăpușneanu, înscrisă la No. 33, construită de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă sus din 2 odăi mar jos din o dugheană și o odae, având o altă casă tot pe acelaș loc, dispr. a 3-a, cu fața la strada de Sus, inserină la No. 8, construită tot de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă din o dugheană și o odae, cu pivniță dedesupt, având deasupra o bucătărie, cu dependințele și locul lor, megieșindu-se pe de o parte cu imobilul D-lui Meer Zigar Hamurariu, iar pe de altă parte cu imobilul D lui Anton Graboveschi. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 22 a lunei Dechemvrie, ziua Vineri 1878, parele 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept, asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurindu-se că pe lângă sumele vid cite mai sus, mai există următoarele sarcini: 107 galbeni, 34 da lei, cuveniți nevrasnicului Meer Unterman, după actul de impărțală din 1867, sub No. 322 și contractul de arendă din 28 Ianuarie 1878, transcris sub No. 53, prin care David Unterman, a dat cu cheie casele pe termin de 50a ani, de la 23 April 1877, cu căștiu de 130 galbeni pe an, pentru a achita suma de 420 galbeni, cătră Solomon Mirscu. No. 545. D-na Elena Popovici, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 din proc. civilă, este citată a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege. Înaintea secțiunei a 3-a a trib.lași, la 2 a lunei Octomvrie 1878, oara 11 din zi, cănd are a se judeca contestațiunea D-lui Gustav Haberman, făcută la tabloul de ordinea creditorilor D-lui Dimitrie Ioan Abunei, aducănd atunci și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă, iar ciu tția cuvenită d-sale s’a lipit pe ușa trib. Uși secția a 3-a. Secția a IV-a. No. 3470. D-nul Iosef Cebler, cu domiciliul necunoscut, se citează ca In ziua de 21 811,804 55. 106,295 53. CURIERUL DE IASSIFOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. _____________________________________________CALENDARUL SEPTAMANEI„______________________________________________ Stil rechin. Stil nou. 55 IORPILBOKUü SILII: Be*. Soar. Ap. Boar. Stil rechin. Stil bob.104. 14SÍOHU1 2IÜBL | Re*. Soar. Ap. Soar. Septemvrie. Septemvrie. ore. ni. ore. J». Septemvrie. Octomvrie. ore. mn. ore. n. 17 29 Duminică, Mar. Agapis, Sofia, Agstodia și Teodora. 5 54 5 46 21 3 Joi. Ap. Codist, pr. Iona. 5 59 5 38 18 30 Luna Cuv. p. Eomenio, id. Tantor. 5 56 5 44 22 4 Vineri. Martirei Foca, a. Martin. 5 6 2 5 35 19 1 Oit. Marți, M. Trofin, Savatin și Dorimedont. 5 57 5 42 23 5 Sâmbătă. 1 Concep. St. Ioan, m. Atom's, Raidla. 6 3 5 S3 ___20____________________Meccori._____ Mar. Eustatie, p. Ipatie Andrei.___________5 59 5 39 24 1 6 Duminică- M. Tecla c, p. Copriu.______________0_____5 5 31 apate de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiai Nationale. ANUNCIURI. Răndul de 35 litere sau locul sau 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Constantinopele: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de Iași" foaest oficialii, se fac la L -n Eugene Micoud, Constantinopol 2 rue de la Banane Ottoman 8. In Germania la D. Adolf Steinner, Hamburg. Exemplarul 80 bani. PUBLICAȚII JUDECĂTOREȘTI. Tribunalul județului Iași Secția II. No. 1174. D na Anastasia Paladi, născută Zaharia, cu domiciliul necunoscut, ia Vir