Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1879 (Anul 12, Nr. 2-65)

1879-01-05 / nr. 2

CURIERI I IISI Tribunalul județului Bacău. No. 18055. Marghoala Mocanu, cu domiciliul necunoscut, este citată a se presenti in camera acestui tribunal, in ziua de 14 Mai 1879, oarele 10 dimineață, spre a se interoga in procesul corecțional, intentat contra sa pentru adulter, la neurmare se va judeca in absență, conform art. 182 proc. pen. No. 17688. D. Ioan Sion, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 18 Mai 1879, oara 10 dimineață, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru furt, la neurmare se va judeca in absență, conform art 182 proc. penală. Tribunalul județului Dorohoi. No. 13823. D. Mendel sin Mendel, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune ca la 29 Ianuarie 1879, oara 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui Tribunal spre a fi ascultat ca inculpat, in acțiunea privitoare pe el și alți inculpați pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 13841. D-na Maria lui Andrei Rusu, cu domiciliul necunoscut, este citată prin această singură citațiune, ca la 29 Ianuarie 1879, oara 11 anti-roeridine, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultată ca inculpată pentru încercare de furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 13866. D. Neculai Costinescu, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune ca la 31 Ianuarie 1879, vara 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultat in acțiunea privitoare pe dânsul inculpat pentru furtul unei ape, la neurmare se va procede conform legei. Tribunalul jud. Neamț, No. 15741. D-nu Nicu Botezatu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 1 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, in calitate de inculpat pentru furt, dosarul No. 237 din 1876, cunoscând că la neurmare se va aplica contra sa disposițiunile art. 182 din proc. penală, No. 15933. Moise sin Aron și soția sa, cu domiciliul necunoscut, sunt citați a se prezenta înaintea acestui tribunal in ziua de 1 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, in calitate de inculpați pentru maltratare, dosarul No. 559, din 1876, cunoscând că la neurmare, se va aplica in contra sa disposițiunile art. 182 din proc. penală. No. 15872. Vacarul loan a lui Ilie Pavăl și Tofan vacarul lui Strul Iona Son, cu domiciliurile necunoscute, sunt citați a se presenta înaintea acestui tribunal in ziua de 1 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, in calitate de incubati pentru maltratare, dosarul cunoscând că la ne urmacontra sa disposițiunele udă. jud. Roman. No. 21,033. Estrict de pe sentința corențională No. 630 a trib. jrd. Roman, pronunțată la 28 Noemvrie 1878, d. Procuror local cu adresa No. 2753, au trimis in cercetarea acestui tribunal, procesul in care Iancu Coda, să inculpă pentru faptul de înșelăciune, in prej odicul lui Haim Galațanu, in absența inculpatului, tribunalul pentru motivele prevăzute prin corpul sentinței, unit cu conclusiunile d-lui representat Ministerului public, și in virtutea art. 332 și 333 rodul penal, hotărăște , condamnă pe loan Cocea, să stea la inchis0»re corecțională timp de un an, și să plătească in folosul Statului, amenda de 500 lei, care in caz de insolvabilitate, se va înlocui prin Închisoare, conform art. 28 codul penal, se mai condamnă a plăti d-lui Hum Galațanu, s»ma de 322 franci, cu care a fost înșelat și 52 franci, fhrtnele apreciate de tribunal, judecatul in lipsă are dreptul de oposiție, confirm art. 183 procedura penală, sentința e supusă apelului, conform art. 195 și următori pr. cod. penal. No. 21,024. Estract de pe sentința corecțională No. 635, a trib. jud. Roman, pronunțată la 29 Noemvrie 1878, d. Filip Veneri dh', prin petițiunea dată la tribunii, la 2 Septemvrie 1878, înregistrată la No. 4951, a făcut o posițiune, contra cărțoi de judeată, sentința acestui tribunal, No. 88, din 1878, prin care este condemnat la închisoare corecțonală, pe timp de 2 ani și la amendă de 1000 lei noi, pentru furt de cai, in absența inculpatului tribunalul pentru motivele prevăzute prin corpul sentinței, unit cu conclusiunile d-lui Procuror și in basa art. 184 procedura penala, hotărăște, declară nulă, ca nesusținută opoziiea făcută de Flip Venerschi și menține in total sentinței acestui trib. No. 88, din 1878, al căruia dispositiv este, condamnă pe d. Filip Venerschi, la închisoare corecțională, pe timp de 2 ani de zile și la amendă de 1000 lei noi, care in caz de insolvabilitate, se va înlocui prin închisoare, conform art. 28 codul civil, această sentința este supusă apelului, conform art. 196 și următor pr. penală. No. 21660. Văzând cererea ce au adresat d-na Elena Lupescu, născută Răducanu. Înregistrată la No. 7389, prin care cere a fi divorțata de consortul d-Bale Maurici Lupescu, pentru motvele de insulte și injurii grave, văzând procesul verbal inițiat de acest trib. in acea zi, văzând art. 220 cod. civ., in consecință se ordonă ca d. Maurici Lupescu, cu domciliul necunoscut, să se presinte înaintea acestui trib. in camera de consiliu, pentru ziua de 20 Fevruarie 1879, unde i se va da consiliile cuviincioase de împăcare. No. 35. Estract de pe sentința corecțîonală No. 679, a trib. jud. Roman, pronunțată la 13 Dechemvrie 1878, cu rechisitorul d-lui Procuror deal No. 1Q84, am primit la cercetarea trib, dosarul procesului in care loan Trifan, loan Grosu, Constantn Coman, Grigore Stan și Lupu Dute, se inculpă că au furat mai multe obiecte de la Iordachi Tiron și Alecu Căciulariu, in absența inculpatului Constantin Coman, trib, pentru motivele prevăzute prin corpul sentinței, unită cu concluziunele d-lui Procuror, in virtutea art. 308 c. p., hotărește, condamnă pe loan Trifan și Constantin Coman, ca se stea la închisoare corecțională timp de 3 luni fie-care, achită pe loan Grosu, Grigori Stan și Lupu Dute, de faptul ce li se impută, apărăndui de veri ce penalitate, condamnații in lipsă au dreptul de oposiție conform art. 183 pr. pen., sentința este supusă apelului conform art. 195 și următor din zisa procedură: No. 1. D. Dimitrie M. Jitarlu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 19 Aprilie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față ca inculpat pentru furt, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform legei. No. 2. D. Gheorghe D. Stan, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 10 Aprilie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față ca inculpat pentru furt, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform legei. Tribunalul jud. Suceava, No. 11,032. D. Ludovic Vitman, de la gara Pașcani, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 7 Fevruarie 1879, oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui trib, spre a depune ca parte civilă, in procesul privitor pe Iohan Cristian, pentru că’i au violat domiciliul, în neurmare sa vor aplica disposițiunele art. 182 pr. p. No. 11,321. D. Dimitrie Baciu, din comuna Vascanii acest județ, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 22 Martie 1879, oara 10 a. m., să sa presinte in camera acestui trib., spre a fi față la cercetarea procesului ce-l privește pentru comiterea a mai multor furturi, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. p. No. 11,502. D. Gheorghe Grigori Triadei Oaiefi, din comuna Păstrăvenii, județul Neamț, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 26 Fevruarie 1879, oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față la cercetarea procesului ce-l privește pentru furtul mai multor obiecte de la Petrachi Paiu, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. p. No. 11,582. D. loan zst Toma Tarînoanu, din comuna Dorea, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 9 Martie 1879, oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui tribunal spre a depune ca parte civilă, in procesul privitor pe Neculai Grigorescu, pentru că in calitate de perceptor a încasat taxe ilegale, la neurmare S“WA*‘ aplica disposițiunele art. 182 pr. p. No. 11,533. D-nii Thoader Ifime Agapi Iftime Agapia, din Roman Malissiíac, județ, actualminte cu domiciliul necunoscut sunt citați ca la 22 Martie 1879, oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față la cercetarea procesului ceh privesc pentru furtul a 2epe, in pr judiciul lui Filip Murară, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. p. No. 11472. Prin sentința No. 331, pronunțată de acest tribunal, la 18 Dechemvrie 1878, pe baza art. 309 alin. 1 din codul penal, i’a condamnat in lipsă pe indivizii Stefan Tofan, Nechifor Tofan și Apostol Casimir, cu domiciliurile actualminte necunoscute, la închisoare corecțională pe timp de căte 6 luni și amendă de câte 100 lei noi in folosul casei Statului, iar la caz de insolvabilitate a condamnaților amenzile se vor înlocui prin inchisoare de câte 20 zile, conform art. 28 codul penal, pentru că au furat un june a lui Petrea Boboc, se publică dar aceasta spre cunoștința numiților, că in caz de a nu fi mulțămiți cu zisa sentință, au dreptul de oposițe la acest tribunal, in termin de 5 zile, conform art.83 proc. penală, și apelul la Curtea de Apel din Iași, conform art. 198 și următorii acea procedură, in termin de 10 zile, aceste termine se vor socoti de la data fonei. Tribunalul județului Vaslui. No. 10. 1. Stamati Banachi, deținut in arestul preventiv de Vaslui, este citat ca in ziua de 29 ianuarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte in camza acestui tribunal, când urmează a fi interogat și ascultat in procesul in care se inculpă pentru furt de vite, la neurmare se va procede conform legei. No. 23069. D-na Ioana N. Moisă, cu domiciliul necunoscut, este citată ca in ziua de 6 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul seu in care se inculpă pentru lovire, la neurmare se va proceda conform legei. No. 22975. D. Dima Bulai, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 21 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul seu și a altora in care Be sculpă de furt de vite, la neurmare se va procede conform legei. No. 24604. D. Fandarac Vasile, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 2 Martie 1879, oarele 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a sa căuta procesul Beu in care se inculpă pentru furt, la neurmare se va proceda conform legei. No. 24668. D. Gavril Lungu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 14 Martie 1879, oarele 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, când urmează a se fonța procesul seu in care se inculpă de furt, in neurmare se va proceda conform legei. Primari). Iași. Procurorul tris jud. Dorohoi. mandat: stare. No. 2942. Vă Îira No. 66, pronunțată de acest ședința de la îl Fevruarie 1878, votivă, prin care condamnă pe MaD.ru ca domiciliul necunoscut, să ste corecța arestului din Biserica» m de 6 luni de zile, ca culpabil d pe temeiul art. 53 din codul pe nal art. 193, codul procedurei crimini a tuturor agenților puterei p*bis m8n<* numitul Manole Dră să’l conducă ca awst mandat d-ln 1 penitenciarului Bicerkani, ordonărirector al penitenciarului Bisaric ra in registrul respectiv acest numimi, inclde și reține pe sus nume Drăgușanu, in tot timpul sinucis, calculat din ziua arestărei, sita sa’l elibereze, conformăndu-se 1< și.inamentului penitenciarului, mărdonăm tuturor agenților puterei da mănă de ajutor ia caz de t întru esecutare, copie după manda condamnatului in cele 24 ore ale No. 1337. Văzi ;i No. 173, pronunțată de acest »dința de la 29 Martie 1878, renivă, prin care condamnă pe Avra , nație istraelită, cu donabilă necistea la închisoare corecțională și din Dorohoi, pe termen de 20 efacerea amendei de 100 lei in h •••.. ca culpabil da contravențiune, pé .28 și 299 din cod. pen., in virtu cod. prof. criminale, mandămiilor putere publice, a pune mânii Avram Hrș, și să’l conducă cu 1st d-lui directore al penitenciari, ordonă d-lui director al peniten rohoi, a înscrie in registrul respectiv , sudat, a primi, inchide și reține pt . il Avram Hrș, in tot timpul anul, calculat din ziua arestărei, car fr «* piars să’l libereză, conformănduselegerl kmentului penitenciarului, mândurra tuturor agenților puterei puse, mână de ajutor la caz de trebuința executare, copie de pe mandat sa condamnatului I în cele 24 oare ale amsrcarei No.. 1277. Văzând erticia No. 89, pronunțată de acest trib >&l in ședința da la I 4 Mortis isî». remast^efiitivá, pin care comamna pe Halai Martinic, îs nasc român, cu domiciliul necunoscut, să stea k inchis0are corecțională a arestului din Dorohoiu, pe termen de î lunî, ca culpabil de rănire, pe temeiul art. 239 din cod. pen., in virtutea art. 193 codul proc. criminale,mandăm tuturor agenților puterei publice, a pune măna pe numitul Neulai Mărunte și să-l conducă cu acest matat d-lui directore al penitenciarului Dorohoiu, ordonăm d-lui director al penitenciarului Dorohoiu, a înscrie in registrul respectiv acest mandat, a primi, inchide și reține pe sus numitul Neculai Mamaie, in tot timpul anunțat mai sus, calculat din ziua arestărei ear la espirara sa’l libaneză, confomăndu- legei și regulamentului penitenciarului, măndăm și ordonăm tuturor agenților puterii publice, a da mănfi de ajutor la caz de inbuință pentru esecutare, copie de pe mandat se va lasa condamnatului in cele 24 car ale arestărei. Procurorul trb. jud. Neamț. MANDATE ȘI ESECUTARE. No. 1980. în lune al sentinței trib. județului Neamț, No. 26, pronunțată in audiența de la 27 Aprili 1878, prin care condamnă pe Marghioala Sdimon Im, in etate da 20 ani, de profesiune agricultoare, și domiciază in comuna lazifio, la imisoare corecțională pe termin de 15 zile, pntru că a comis faptul că a pimit și tăinuit lucruri de furat, cerem ca orice agint al forței publice să arestezâ și să conducă pe sus numitul să temnița coscționala a județului Neamț, rondăm și cdonăm directorului acestei închisori a priți și reție pe sus numita în z sul penitențiar pe tot timpul determinat mai sus și salculat de la încarcerare, când la espere se va libera de nu va fi deținut pentru alt cause, cerem ca orice depositar al forței publice, să dea ajutor, la caz de necesitate pentru esecutarea presantului mandat. No. 1954. In baza art. 193 din codul de procedură criminală, ii temeiul sentinței tribunalului jud. Neamț No. 936, pronunțată in audienți de la 12 sachemvrie 1877, prin care condamnă pe Theodor Corbiș, domiciliat in comuna Buhușu, la inchisoare corecțională, pe termen de 15 zle, pentru că a comis faptul de maltratare, cerem ca orice agent al forți publice, să aresteze și se conducă pe sus numitul la tenațța corecțională a județului Neamț, mănd.ni și ordonăm directorului acestei inchinos, a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai as și circulat de la încarcerare, când înspirare il va libera, de nu va fi deținut patru alte cause, cerem si orice depositar o forță publice, să dea ajutor la pag de nasesitate, pentru esecutarea presentului manual No. 1364. in bauTart 193 din codul de prosidură episafafilă din temeiul sentinței tribunalului jud. Neamț No. 195, pronunțată in jubiența de la 21 Fevruarie 1877, pr n cre condamnă pe Simion Dandu Măndrilă, domiciliat in comuna Bicazul, la închisoare corecțională, pe termen da ana zi, pentru că a comis faptul de di bet silvic, cerem ca orice agent al forței publice, să aresteze și se conducă pe sus numitul la temnița corecțională a jud. Neamț, măndăm și ordonăm directorului acestei închisori, a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, cănd la expirare il va libera, de nu va fi deținut pentru alte cause, cerem ca orice depositar al forței publice, să dea ajutor la caz de necesitate, pentru esecutarea presentului mandat. No. 3956. In basa art. 193 din codul de procedură criminală, in temeiul sentinței trib. județului Neamț No. 517, pronunțată in audiența de la 24 Mai 1877, prin care condamnă pe Borul8tran, domiciliat in comuna Bistriceara, la inchisoare corecțională pe termen de 15 zile, pentru că a comis faptul de maltratare, cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și se conducă pe sus numitul la temnița corecțională a județului Neamț, măndăm și ordonăm directorului acestei inchisori a primi și reține pe sus numnul la zisul penitencar pa tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare când la expirare il va libera de nu va fi deținut pentru alte cause, cerem ca orice depositar al forței publice, să dea ajutor la cas de necaritate pentru esecutarea presentului mandat. No. 3958. In basa art. 193 din codul de procedură criminală, in temeiul sentinței trib. județului Neamț No. 612, pronunțată in audienți de la 22 Agust 1877, prin care condamnă pe Neculai Bloș, domiciliat in comuna Hangu, la incchisoare corect onală pe termen de 24 zile, pentru că a comis faptul de contravențiune la legea monopolului tutunurilor, cerem ca orice agent al forței biblice să aresteze și se conducă pe sus numitul la timnița corecțională a jud. Neamț, măndăm și ordonăm directorului acestei închisori a primi și reține pe sus numitul în zisul penitenciar pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, cănd la expirare il va libera de nu va fi deținut pentru alte cause, cerem ca orice depositar al forței publice, se dea ajutor la caa de necesitate pentru executarea presentului mandat. No. 3955. In bass art. 193 din codul de procedură criminală, in temeiul sentinței trib. județului Neamț No. 517, pronunțată in audiența de la 24 Mai 1877, prin care condamnă pe Boru Ferenț, domiciliat in comuna Bistricioara, la inchisoare corecțională pe termen de 15 zile, pentru că a comis faptul de maltratare, cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și se conducă pe sus numitul la temnța corecțională a județului Neamț, mandăm și ordonăm directorului acestei închisori, a primi și reține pasus nusaim!!» risu? pustasinaiv pe tot timpul deterniv’í -v.. gu? si la incarsea de un va & ca gri ce. k ajutor la’ us ueui(Bitik) pentru esecutarea presantului mandat. No. 5211. In biza art. 193 din codul de procedură criminală, în temeul sentinței tribunalului corecțional local No. 496, pronunțată in audiența de la 1 Septemvrie anul 1876, prin care condamnă pe Vasile Vasiliu, fiul lui Grigore a Vădanei, in etate de 28 ani, domiciliat in comuna Călugăreni, la închisoare corecțională pe rimen de 6 zile, pentru că a comis faptul de maltratare, cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și să conducă le sus numitul la temnța corecțională din orașul Pentra, măndtăm și ordonăm directorului acestei închisori, a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, cănd la expirare il va libera de nu va fi deținut pentru alte cauze, cerem ca orice depositar al forței publice, să dea ajutor la caz de necesitate, pentru esecutarea presentului mandat. Procurorul trib. jud. Roman. MANDAT DE ARESTARE. No. 4319. In baza art. 193 din codul de procedură crirnală, in temeiul sentinței acestui tribunal, sub No. 389, pronunțată in audiența de la 6 Septemvrie 1874, prin care condamnă pe Gheorghe Ciobanu, de profesiune »gi cultor, și fost domiciliat in Bătrânești, județul Roman, la amendă de 5 lei noi, pentru că a comis faptul de bine, văzând procesul verbal de insolubilitate și articolul 28 cod in penal, convertim amenda ini și închisoare, cerem ca orice agent al forței publice, să aresteze și să conducă pe sus numiții la temnița din Roman, măndăm și ordonăm directorului acestei închisori a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai sus și calculat da la încarcerare, cănd la expiare se va libera, de nu va fi deținut pentru alte cauze, cerem ca orice depozitat al forței publice, să dea ajutor la caz de necesitate, pentru executarea prezentul mandat anexări și estract de pe sentința citată No. 389. ESTRACT DE SENTINȚĂ. Prin sentința No. 389, pronunțată de tribunalul jud. Roman la 6 Septemvrie 1874, numitul Gheorghe Giobanu, domiciliat in comuna Bătrânești, județul Roman, de profesiune agricultor, actualminte liber la domiciliul ecu, gri cît culpabil că au comis un delict de maltratare, in baza art. 238, al. 3, combinat cu 60 al. uit. c. p., s’au condamnat la amendă de 5 lei noi, care in caz de insolvabilitate se va înlocui prin inchisoare, conform art. 28 cod. pen, osânda lui se începe de la încarcerare și se termină la espirare, cănd se va elibera, dacă nu va fi deținut pentru alte cause. MANDAT DE ARESTARE. No. 4905. In temeiul sentinței acestui tribunal, Bob No. 259, pronunțată in audiența de la 31 Mai 1876, prin care condamnă pe Costachi Cornea cu domiciliul necunoscut, ia amendă de 10 lei, pentru că a comis faptul că ca primar a comis abateri in registrele civile, văzind art. 28 codal penal, convertim amenda in 2 zile inchisoare, cerem ca orice agent al forței publice. Să aresteze și să conducă pe sus numitul la temnița din Roman, măndtăm și ordonăm directorului acestei închisori a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, cănd la espirare se va libera de nu va fi deținut, pentru alte cause, cerem ca orice depositar al forței publice, să dea ajutor, la cas de necesitate, pentru esecutarea presentului mandat anexăm și estract după sentința citată No.59. ESTRACT DE SENTINȚA. Prin sentința No. 259, pronunțată de tribunalul Roman, 31 a lunei Mai anul 18?6, numitul Costachi Corne,», domiciliat in comuna Siria jud. Roman, actualminte liber, găsit culpsbi că a comis iregularități in sectele starei civile a comunei Băraca pri— mr la anul 1871, la masa art. 36 codul civil, sau condemnat la amendă de 10 lei noi, osănda lui să începe de la încarcerare și să termină În aspirare, cănd se va libera dacă nu va fi deținut pentru alte cause. MANDAT DE ARESTARE. No. 4906. în temeiul sentinței acestui tribunal No. 225, pronunțată in audiența de la 7 Mai 1876, prin care condamnă pe Toader Pletosu, in eate de 36 ani, de profesiune agricultor, și fost domiciliat in comuna Șcheia, județul Roman, la amendă de 10 lei, pentru maltratare, vezind că nu se cunoaște domiciliul numit alai, vezind art. 28 c. p., convertim amenda in 2 zile inchisoare, cerem ca orice agent al forței publice, să aresteze și se conducă pe sus numitul la temnița din orașul Roman, măndăm și ordonăm directorului acestei închisori a primi și reține pe sus numitul la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, cănd la espirare sa va libera de nu va fi deținut pentru alte cauze, cer era ca orice depositar al forței publice să dea ajutor la caz de necesitate, pntru esfortarea prezentului mandat, anexăm și estract de pe sentința citată No. 226. ESTRACT DE SENTINȚĂ. Prin sentința No. 225 dată de trib. județului Roman, la 7 Mai 1876, individul Toader Pletosu, in etate de 36 ani, domiciliat in comuna ȘcheutcarRovin.. ac?uj alminte liber la dom biul sec, găsit culpaibil că au lovit și rănit elean "Troșcmml rapindul și a galbeni! în baia binat cu 60, aliniata, altija c p., »’au demnat la inchisoare corecțională pe timp de o lună de zile și la amendă de 10 lei, cu aplicarea art. 28 c, pe osin la luisă începe de la încarcerare și se termină la expirare, când sili va elibera dacă nu va fi deținut pentru alte cause. Jude Instructor trib. jud. Botoșani. MANDAT DE ÎNFĂȚIȘARE. No. 3762. Noi C. Ule, judecător vntotal trib. Botoșani, in virtutea faci ce ne dă legea de procedură, mâne’m și ordonăm ca d. Vasile Pintili, cu don. % necunoscut, să se înfățișeze la cabinetul nostru in 24 oare după publicarea și notificarea aceștia, spre a fi cercetat in cauza in care se inculpă pentru furt de boi, cunoscând că ne fiind următor a se înfățișa, bb va decerne contră și mandat de aducere, cu esecutarea acestui mandat si însărcinează agentul puterei publice, care se va conforma la art. 99 din 7 sa procedură. MANDAT DE ARESTARE. No. 3723. Noi Ei. Ule, judecătorul de instrucțiuni pe lângă trib de prima instanță al județului Botoșani, vezind actele procesului și conclusiunile d-lui procuror, respectiv, măndăm și ordonăm la toți agenții forței publice, să aresteze și se conducă la casa de arest din Botoșani, conformăndu-se legei, pe Coniachi Vasiliu Bucrariu din Botoșani, cvartalul I, arum de*parut, in etate de 35 ani, cu profesiune bacatariu, născut in Botoșani, domiciliat in comuna Botoșani, inculpat pentru furt de haine, fapt prevăzut și penal de art. 308 din c. p., cu pedeapsă, corecțională, ordonăm custozilor zisei casă de arest, a’i primi și reține, invităm pe toți depositarii puterei publice, a da concursul curent pentru esecutarea acestui mandat, care s’a semnat de noi și revestit cu sigliul cabinetului, agentul insercinat cu esecutarea acestui mandat, se va conforma art 99, 110, 111, 113 și 580 pr. p. Judele instructor trib. Dorohoi. MANDAT DE ADUCERE. . No. 3423. Noi N. C. Budu, judecător instructor al trib. Dorohoi, ia virtutea facultății ce ne dă legea de procedură crimnală, măndăm și ordonăm ca Toader Stefanovici, din comuna Cotușci și acum cu domiciliul necunoscut, să fie adus la cabinetul nostru de instrucțiune de urgență, spre a infi lua interogatorul, cu esecutarea acestui mandat, se însărcinează agintele puterei publice, care se va conforma cu art. 99, 101, 110 și a crca&to&md« dia %m procedur*. i No. 14. Noi D. (gen prim procuror trib. lași, văz trib. corecțonal local, No. 80,iulie 1878, prin caro b’hu condami se űrön Casapu, la 298 zile icchi cțitnalâ, pentru contrabandă de ferind că domiciliul numitului e jstut, având in violare art. 193 de procedură criminală, cerim ca ți auxliari ministeriales public, iiîtea ps numitul condestinat, ori ci ai de l’ar afla și sâ’l adusŭ la ac spre demarșa legală.