Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1879 (Anul 12, Nr. 2-65)

1879-01-26 / nr. 10

ANUL XII. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Iași. No. 636. La 15 Fevruarie viitor, urmând a se ține licitațiune in camera acestui oficiu pentru arendarea moșiei Obileni, din județul Cahul, pe un period de 5 ani, începători de la 23 Aprilie 1879, până la aceiaș dată 1884, se publică spre cunoștința generală. Prefectura Poliției Iași, No. 151. D. Moise Bin Ițic, cerând a i se da autorisațiune pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, desp. V., este necesitate a se cunoaște mai intâi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză conrecțională, tras Înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu in termen de 40 zile de la data ionei. Primarul Municipiului Iași, No. 1458. Prin inaltul decret No. 123 din 24 a curentei, s’a încuviințat votul fostului consiliu comunal de Iași, privitor la reducerea taxelor pe vinul produs in împrejurimile Iașului și pe rachiu, și la scutirea de jugărit a categoriilor de transporturi prevăzute iu acel vot, așadar pe temeiul depeșei d-lui Ministru de interne, sub No. 1138, se aduce la știința publică: 1) că taxa de 7 lei la vadra de rachiu B’a redus la 5 lei, 2) că taxa de 75 bani la vadra de vin, provenit din viile din jud. Iași, (afară de acel produs din viile de la Cotnari), s’a redus la 50 bani de vadră, iar celalalt vin din viile altor județe și Cotnari, remăne in taxa asistentă de 75 bni la vadră, pereson că acesta este superior acelui ce provine din viile din jud. lași, 3) că locuitorii agricultori din oraș, acei ce vor avea ogoare pe moșiile comunei din jurul orașului, sunt scutiți de taxa jugăritului pentru introducerea productelor necesare casei lor, recoltate din acele ogoare, aceste reduceri de taxe și scutiri de jugărit, urmează a se aplica chiar de astăzi. Biuroul II. Primăria comunei Buciumi. No. 171. In ziua de 10 Fevruarie viitor, urmând a se vinde licitativ in camera acestui oficiu, o mănuată ce să află de pripas in această comună, se publică spre generala cunoștință, Primăria comunei Bădeni. No. 125. La această comună au picat de pripas 13 vite albe, și anume: o vacă porumbă, țapoșă, inserată la amăndoue șoldurile dinapoi, o vacă plavae, latișa țapoșă, inserată la șoldul stâng, o vacă porumbă, țapoșă, inserată pe șoldul drept, o gonitoare plavae, hulubă, latișa, fără alte semne, o gonitoare plavae, țapoșă, inserată la șoldul stăng, o gonitoare plavae, țapoșă, cu pișcătură la urechea stângă, 2 gonitori porumbi, țapoși, și unul cu spintecătură la urechea stângă, un mănuat roșietic, țapoș, fără alte semne, un gonitor plăvan, țapoș, inserat la șoldul drept, 2 gonitori plăvani, țapoși, fără alte semne, și un gonitor plăvan, lateș, fără alte semne, vite care in una din nopțele trecute s’au pripășit in turma funcuțelor d-lui arendaș Berman luster din această comună, se publcă clar termenul de 6 luni, conform art. 48 din legea poliției rurale, pentru aflarea păgubașului lor, care cu dovezile prescrisă de lege, să se presinte la acest oficiu spre a le primi in păstrare. No. 116. In zilele de 15, 16 și 17 Ianuarie, din cauza lipsei de concurenți nu s’au putut arenda câtimea de 211 fălci pământ devenit in proprietatea comunei, și anume: 55 fălci pământ arabil, la locul numit Vișinii, 10 fălci fănat pe dealul Camenița spre Bădeni, 15 fălci fănaț la valea Rusului, 141 falci pământ mărginit in grădini, fănaț și imaș in liluntrul satului, se publică dar spre cunoștința concurenților, cu deșteptare, că acest pământ se va arenda pe timp de 3 ani, asupra persoanei ce ar oferi un preț mai avantajos pentru comună, in ziua de 16, 17 si 18 a liniei viitoare Fevruarie, iar condițiunele de arendare se pot vide la acest oficiu in toate zilele la oarele de cancelarie, și garanția ce concurenții au a depune este de 5 lei noi la fie-care falce. Primăria comunei Epureni. No. 2260. Se publică terminul prescris de art. 48 din legea poliției rurale, pentru aflarea pagubușului unui cal declarat de pripas la această comună, a cărui semne sunt: la păr mulg închis, coama și coada negre. Nr. 208. La 5 a viitoarei luni Fevruarie 1879, urmând a se ține licitație in camera acestei primării pentru darea in arendă a pământului devenit proprietate a comunei, după legea rurală, in sumă de 27 fălci 40 prăjini, și o casă, pe termin de un an, cu incepere de la contractare, se publică spre generala cunoștință, ca d-nii amatori ce vor vor a lua in arendă acest pământ, să se presinte cu garanții valabile spre a concura. No. 10. Iașs?, Vineri 20 Ianuarie 1879. PREȚUL ABONAMENTULUI: a Iași și districte. Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani. —pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Pentru țerile din uniunea postaid, pe 6 luni 26 franci. Imerțiuni și reclame: Bindul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. CURIERUL DE IASSIFOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil rechin. Stil non. nOA. PATRONUL KILBI. Be«. Soar. Ap. Soar. Stil rechin. Stil non. NOA. PATRONUL KILBI. Re*. Soar. Ap. Boar. Apar«e le trei ori pe săptămână DUMINICA, MERSURI și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea 1. localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul de 35 litere iau locul ion 15 bani. Costantinopole: Abonamentele si anunciurile pentru Curierul de Iași Ionel oficială, se fac la D-na Eugene Micoud, Constantinopol rue de la Banque Ottoman 2. In Germania la D. Adolf Steinner, Hamburg. Exemplarul 80 bani. renții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil ruatPn anRele pare să se infțe 9P7^ in camera acestei sectiuni a IlI-a, cu garant cerută de lege, la 3 a lunei Aprilie» 710a Luni 1879, carele îl din zi, căn' j p are a se face adjudecați*, potrivit art. . 550 și cu restricținea art. 559, 561, 5 ®^ 565 din procedura cirilă. Totodată se Bormează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, isufruct, servitute, crime, privilegiu, ipoteci sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei, să se arăte la tribunal spre a’și arata pretențiile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurindu-se că pe sfin‘ gă suma ind’Cată mai sus, mai există următoarea sarcină: 250 galbeni, după obligatiu’ nea din 7 Mai 1876, înscrisă sub No. 182’ împrumutați de la Gr. I. Mititelu, pe termin de un an, cu prorent de 2‘/ao/0 pe lună, plătit anticipando și la neurmare va plăti 60 galbeni clausa penali. No. 51. D. Naftule Șufrin, de profesiune comersant, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 688, au somat pe d-lor Toader Drușcă și Ardea Drușcă, ambii de profesiune cultivatori, domiciliați in Iași, ca in termen de 30 zile se respundă suma de 150 galbeni, cu 1 lor procent de 2 gălb. la sută pe lună, de la 20 Octomvrie 1877 până la numerătoare fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire,ce se reclamă in virtutea oligatiunei ipotecară, înscrisă de trib. Iași s. III. la No. 303 din I1 Noemvrie 1877 și investită cu formula esecutorie, fiindcă d-nii debitori in aratatul termen ce au expirat nau plătit banii, ear d. tr.disore prin petițunea înregistrată la No. 7900, cerând a se pune in urmărire vânzări mobilelor ipotecate, care subții esca, aanal. L. comună Iași, disp. a V-a, peste bariera Salhanana, tărgușorul Salhanana, înscrisă la No. 59, construită de vălătuci, acoperită cu stuh și compusă din 1 dugheană și 3 odăi, cu nivniță de desupt, și in ogradă 1 șură acoperită cu stuh, cu ograda ei îngrădită cu gard; 2) o altă casă, situată tot in tărgușorul Salhmison, înscrisă la No. 61, in rând cu cea intăiu casă, construită de vălătuci, acoperită cu stuh ei compusă din 2 odăi, cu ograda ei separată de cealaltă ogradă, cu gard de schni și inele; 3) incă o casă, situată tot in tărgușorul Sabanaua fără No., construită de vălătuci, acoperită cu stuh și compusă din 2 odăi și un antret, având și un beciu, cu ograda ei separată, iarăș cu gard de schini și nnele de ograda celei intăiu case, având din dosul acestor case grădină mare, cu livadă și diferiți pomi roditori, cu locul lor, megieșinduse pe de o parte cu imobilul d-lui Mihalachi Chiriac, iar pe de altă parte cu locul d-lui Gavril Chiriac cei zice și Ciobanul, la fundul grădinei cu imașul mahalalei și la față cu ulița tărgușorul Sabhanaos, și al 4una vie situată in județul Iași, plasa Codru, comuna Buciumi, podgoria Vlrtoiceni, in mărime aprocsimativ de 2 pogoane lucrătoare, puțin fânaț, puțini pomi roditori, având pe dânsa una casă cu o odae proastă, de scânduri și vălătuci, acoperită cu stuh, această vie este ingrădita cu gard și seci și se megieșește cu locul bisericei din Vlădiceni, cu viea d-lui Constantin Radu, și 2 drumuri pintre gat. Pe acest temeiu și in baza art. 5Q3 din proc. civilă, tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatele imobile cu atenansele lor, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a 3-a, cu garanția cerută de lege la 30 Aprilie, ziua Luni 1879, vara 11 din zi, când ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550, și cu restricțiunea art. 559, 561,564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunurilor urmărite, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a, No. 780. D. Gavril Ifrim, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 5 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib, spre înfățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, in prejudiciul lui Th. Badiceanu și alții, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. pen. un al doilea exemplar de citaț une s’a afipt pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 al. 6 proc. civilă. No 780. D. Dimitrie Bacanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 5 Fevruarie 1679, oarde 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt in prejudiciul lui Th. Badicianu și alții, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațione s’a aflpt pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 pr. civilă, No. 133, D. Ioseb sin Leiba sau Șloim, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 7 Fevruarie 1879, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru ultragiu, in prejudiciul lui C. Iordăchescu, la neurmare, se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un exemplar de citație s’a aflpt pe ușa tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. Tribunalul jud. Botoșani, No. 87. Pentru îndestularea d-lui Mendel Rozinberg, comedsant, domiciliat in târgul Sa*venii, jud. Dorohoi, cu suma de 242 galbeni, capital, cu procent de 10 la sută pe lună, de la espirarea termenului de plată și până la numerare, plus taxele de timbru și a portăreilor și cheltuilile de urmărire ce are a lua de la d. Mendol Con, comercant, din târgul Stefănești jud. Botoșani, in virtutea obligațiunei ipot-care, transcrisă de acest tribunal sub No. 182 din 1875 Martie 26, investită cu formula esecutorie sub No. 105 din 19 Mai 1878, in urmarea comandamentului prelabil, făcut in conformitatea art. 49S și 497 procedura civilă, in care interval d. Mendel Con n’au fost următor cu plata banilor, tribunalul motivat de cerirea d-lui Mendel Roßberg, înregistrată la No. 11,077, prin jurnalul No. 4098, din 21 Dechemvrie 1878, ordonă a se scoate in vânzare silnică imobilul ipotecat a d-lui Mendel Con, care după procesul-verbal al agintului judecătoresc, de pe lângă acest tribunal este una dugheană, proprietate a d-lui Mendel Con, situată in tă gul Ștefănești, județul Botoșani, înscrisă sub No. 231, compusă din 4 odăi, din care 3 odăi cu păreți de zid, și una cu păreții de scăndiri, dedesubtul caselor pivniță de cărămidă, in ogradă o șură de scânduri, raegreșîndu-se de o parte cu casele dlui Herșcu Sigal, de o prte cu casele dlui Herș Mendelovici, fundul la ulița spre hanul lui Aron, fațadă la ulița Mare, sarcini asupra acestui imobil sunt: 1) 242 galbeni. Împrumutați de la Mendel Rosemberg, cu obligația înscrisă Bab No 63, din 27 Martie 1875, urmărirea se face in baza acestei obligații, 271 galbeni, împrumutați de la Naftulia Rozinberg, cu obligația înscrisă No. 192, din 24 Septemvrie 1875, și dar be publică termene de 3 luni de zile pentru vânzarea acestui imobil, iar adjudecațiunea urmează a se face in camera de ședință a acestui tribunal, in ziua de 27 a lunei April anul 1879, zioa Vineri, carele 11 antemeridiane, pe cănd d-nii concurenți sunt invitați a se presenta cu garanțiile cerute de lege, cănd urmează a se face adjudecațiunea asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos, totodată că somează pe toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privivilegiu sau ipotecă asupra zisului imobil, ca să se presinte in lăuntrul termenului menționat cu reclamațiunele d-lor la acest tribunal căci in urmă nu li se vor ține in samă. Tribunalul județului Fălciu. No. 91. D-na Paraschiva lui Ivanciu Siretu domiciliat in comuna Budești, jud. Fălciu acum necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, orașul Ruși, ca inculpat la 15 Fevruarie 1879 oara 10 dimineață, când urmează a se judeca acțiunea formată contra sa pentru anul unui mascul, la neurmare B6 va procede conform legei. No. 41. D. Theodor Tiabară, domiciliat in comuna Duda, județul Fălciu, insă acum necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tibanal orașul Huși, ca inculpat la 16 Fevruarie 1879, oara 10 din zi, cănd urmează a se judeca acțiunea formată contra Bă pentru banie, in neurmare se va procede conform legal. No. 39. D. Grigore al Măriei lui Ioniță, N culai Padurariu, Dimitru Ciupitu, loan Maziiu, și Ionel Talpă Băetul cu domiciliul necunoscut, sunt citați a se presenta in camera tribunalului orașul Huși, jud. Fălciu, ca inculpiți la 16 Februarie 1879, oara 10 din zi, cănd urmează a se judeca acțiunea formală contra lor pentru maltratare, la near“ mare se va procede conform legei. Ianuarie. Fevruane. j ore. m. ore. m. Ianuarie. Fevruane. j ore. m. ore. m. 21 ,2 Duminică. Cuv. Păr. Maxim mărturisitorul. 7 18 5 12 , 25 6 Joi. Sf. Păr. Grigorie Teologu. 1 7 14 5 19 22 3 Luni. St. Apostol Thimotheiu 7 17 5 14 26 7 Vineri. Cuv. Păr. Xenofont și cu ceata sa. 7 13 5 20 23 4 Marți. St. Ierom Climent și St. Mart. Agaton. 7 16 5 16 27 8 Sâmbătă. Aducerea z<dg. St. loan Chrisostom. 7 12 5 11 _____24 5 Marcuri. Cuv. Maica Xenia română. 7 15 1>____17 28______________________Duminică. Cav. Par. Efrem Sirul.__________________| 7 115 22 PUBLICAȚII JUDECĂTOREȘTI. Tribunalul județului Iași Secția I, No. 45. D. Zamfir Botez, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei la trib. Iași, la 9 Martie 1879, oarele 11 din zi, când Are a se’jutiei, prunosul intentat de soția Ba D-na Mândița Botez, contra sa pentru divors, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a II-a. No. 119. D. Gheorghe Asachi fiu major a def. Colonel Al. Gh. Asachi, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei a 2-a a tribunalului Iași, la 5 Fevruarie 1879, carele 11 din zi, cănd avea să judeca procesul intentat de D-na Elena Asachi, contra casei def. bou soț Colonel Al. Gh. Asachi pentru bani, comunic, copie de pe cerere, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa de va căuta in lipsă. No. 56. D-na Catincs Tescu născută Costachi a Balașei, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 212 și urm. cod. civil, este citată a să presenta in persoană, înaintea secțiunei a 2-a a tribunalului Iași, la 7 Fevruarie 1879, oarele 11 din zi, cănd avea să judeca acțiunea de divers, făcută contră-i de soțul seu loan Tescu, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a IlI-a. No. 48. D. Alexandru Diea, de profesiune avocat, domiciliat in Iași, procuratorele D-nei Elena Stroescu, de profesiune proprietară, domiciliată Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 694, au somat pe D-na Zinca Pavlov, născută Levițchi, de profesiune liberă, domiciliată in Iași, ca un termin de 30 zile, ce respundă suma de 100 galbeni, cu a lor procent de 180 C pe an, pe tot timpul cât nu l’au plătit, până la achitare capitalului, plus 10 galbeni clausa penală, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărie, ce datorește mamei sale defuncta Maria Stroescu, in virtutea obligațiunei ipotecare, înscrisă de trib. Iași secția a 3-a la No. 173, din 30 Aprilie 1873 și investită cu formula esecutorie No. 373. Fiindcă d-na debitoare nu a* ratatul termic ce au espirat, n’au plătit banii, ear d-na creditoare, prin petițiunea înregistrată la No. 282, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecar, care este o d-să «Luată in orașul Uși deep. A 3-a, strada Universității, insrisă la No. 33, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 4 odăi și o altă odae dedesupt, cu o pivniță, având in ogradă bucătărie construită tot de cărămidă, acoperite cu ș niiță, cu dependințele și locul lor, regieșindu-se pe de o parte cu imobilul D lui Iosub Nadler, iar pe de altă parte cu imobilul D-lui Vasile Stamatiu. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din aceea procedură, ca con cu Tribunalul jud. Roman, No. 18,593. D-nul Ioan Hiana Bolfa, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 14 Fevruarie 1879, vara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal spre a fi față ca inculpat pentru că au furat mai multe lucruri de la Iancu Brouștain, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă comform Igei. No. 1192. D-nul M. Lupescu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 27 Fevruarie anul 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultat ca inculpat pentru violare de domiciliu, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă conform art. 182 pr. pen. No. 161. D-na Maria Ciuntu, proprietară cu domiciliul pretins in țară streină, tutora minorilor def. Manea Ciuntu, in termenul de 30 zile acordat prin comandamentul prealabil No. 186 din 1878, ce in conficiunere art. 497 pr. civilă, i s'au făcut de d-nul avocat Ghe. Botez din Roman, procuratorele generalul d-lui Gheorghi Ciuntu comersant, domiciliat in urb. Galații, neurmănd ca să plătească d-lui Gheorghie Ciuntu, suma de 2096 galb. 24 lei, 26 % parsle cu procente și cheltueli ce-i debitează după actul de imparțilă a moșiilor Trifești si Codăești, proprietatea fraților Gr.gone, Gherghe și Manea Ciuntu, transcria in registrul transcripțiunelor acestui trib, la No. 100 din 27 Octomvrie 1875, investit cu formula esecutorie No. 54 din 1877, și cuprins in citatul comndament, care sau Înmânat d-nei Ciuntu, fiu prin procuratorele seu General d-lui Cristof Buicli agricol, domiciliat in comuna Trifeștii, al 2-lea la domiciliul din urmă a numitei d-nei din comuna Trifești acest județ, al 3-lea prin publicație in Monitorul oficial No. 132, și al 4-lea prin lipire pe ușa acestui tribunal, nu mai puțin și d-nul Procuror, conform art. 499 pr. civilă, fiind inclusă și minori, tribunalul motivat de cererea făcută cu petițiunea din 17 Iulie 1878, înregistrată la No. 5577 de către d-nul avocat Botez procuratorele d-lui Gh. Ciuntu, prin jurnalul No. 2298 au dispus a se scoate in vânzare imobilul urmărit și indicat, prin comandament numit Țivic cu Moldova Sacă in termin de 3 luni cu observarea tuturor formalităților pretinse de art. 503 și următor pr. civilă, care impbă după constatarea făcută de agentul judecătoresc prin procesulverbal No. 208 este situat in comuna Trifeștii, plasa Siretiului de jos, jud. Roman, are o intindere de 135 fălci, 1 prăjina, 17 stănjini pătrați, acest imobil este parte loc de arat, parte iftuaț și parte imaș, se megieșește la apus cu proprietatea moșiei Brăniștenii a d-lui Garabet Tataru și cu locul locuitorilor din Trifești, la răsărit cu moșia Cordon proprietatea casei Sf. Spiridon din Iași, și cu moșia Pănceștii proprietatea Statului, iar lăturile despre nord și meazitul, se megieșesc cu proprietatea lui Gheorghe Ciuntu tot din Trifești, pe suprafața acestui imobil nu sunt acarete, sarcini asupra acestui imobil după lămurirea dată de grefă prin adresa No. 11885 din 1878, nu se cunoaște să mai existe nici una afară de suma pentru care este urmărit, resultată din actul de impărțeală, condițiunele vănzărei sunt: imobilul urmărit se vinde după stăpânirea de față cu toate drepturile și indatorirele ce-i privi s, taxele timbrului, inregistrării și a Portăreilor după vânzare privesc pe cumpărător fără ca să se scadă din prețul adjudecațiunei, prin paea oficială No. . . s’au publicat vânzarea menționetului imobil, cu observarea tuturor formalităților pretinse de art. 504, 505 și 506 pr. civilă, și cu termen la 28 Noemvrie 1878, urnă înainte de această zi, d-nul Cristof Baicliu in calitate de procurator d-nei Maria Ciuntu tubicea legală a copiilor remași pe urma def. Manea Ciuntu, prin petițiunea din 4 Noemvrie 1878 înregistrată la No. 8697 au făcut oposiție la urmărire, terminăndu-se judecarea ei la 17 a acelei luni, cănd tribunalul prin sentința No. 235, au respins oposițiunea și a menținut urmărirea, așa după cum erau lucrările precedate, asupra acestei sentințe făcănduse apel, curtea au suspendat vânzarea până după judecare și după hotărârea acelei curți prin adresa No. 75 au incunoștiințat pe tribunal că apelul sau respins și ca revoacă suspendarea urmărire, in consecința actelor ce preced și a cererei făcută cu petițiunea înregistrată la No. ... de d-nul avocat Gh. C. Botez procuratorele creditorului urmăritor, tribunalul prin jurnalul No. 182 au dispus a se înainta lucrările de urmărire și vindere a fondului indicat mai sus cu termen de 4 săptămăni de la data aparițiunei infonea oficiala, se publică clar vânzarea mandonatului imobil la termen de 4 săptămăni de la