Cuvântul Libertății, aprilie 2006 (Anul 18, nr. 5017-5039)

2006-04-08 / nr. 5023

www.cuvantullibertatii.go.ro Șapte candidați pentru postul de subprefect Politică / pag. 6 Elevii de 10 pe linie valorează doar 75 de lei învățământ / pag. 9 Bornescu: “Suntem gata de A” Sport / pag. 24 Prostituată aruncată de proxenet de la etajul III . A vrut să știe ce se ascunde în spatele numerelor de telefon cu 8989... și curiozitatea a dus-o, așa cum era de așteptat, într-un anturaj periculos. Are 17 ani și este elevă in clasa a X-a la Grupul Școlar „Ilie Murgulescu". Mirela S., din Bratovoești, e o tânără frumoasă care provine dintr-o familie cu o situație dificilă. Lipsită de inhibiții, Mirela a mers, în urmă cu două săptămâni, îndrumată de o prietenă, la un „domn” despre care auzise că se ocupă cu tot soiul de afaceri deocheate cu fete, filmări, telefoane erotice sau chiar servicii contra cost. Astfel a intrat în anturajul lui Ionel Gâju și a devenit, în scurt timp, preferata lui. „Vroia să mă trimită în străinătate, la «produs», dar i-am spus că sunt minoră și nu vreau, în plus, nu aveam nici acte, pașaport. A renunțat la idee și m-a păstrat aici pentru el și pentru alți clienți pe care mi-i aducea, iar banii îi împărțeam. Asta am făcut în ultimele două săptămâni”, a povestit Mirela. în noaptea de 4 spre 5 aprilie, în apartamentul lui i QafiU,ajurata a simțit pe pielea ei că peștele o consideră proprietatea, bunul lui. Iar cu ce îți aparține faci tot ce vrei. A bătut-o măr și a aruncat-o de la etajul III. Printr-o minune, Mirela a scăpat cu viață, dar are traumatism toracic, abdominal, contuzii la membrele inferioare și superioare și fracturi de vertebre. Eveniment pag. 4 Ziariști după gratii Morișca s-a pus în mișcare Eveniment /pag. 4 METEO Vremea în Oltenia, pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 12 ° C. Cer senin • La noapte: Minimum 4 ° C. Cer senin MOBILIZARE GENERALĂ ÎN AȘTEPTAREA VIITURII Dunărea a inundat DJ 556 Actualitate pag. 7 De Paște, pensiile se dau în avans în urma discuțiilor dintre reprezentanții Casei Naționale de Pensii și ai Poștei Române s-a luat decizia de a modifica, în această lună, graficul de achitare a pensiilor și a altor drepturi de protecție socială. Astfel, populația va intra în posesia banilor până pe data de 21 aprilie, adică înainte de sărbătorile pascale. Pensiile acordate fostelor cadre militare se vor achita la domiciliul beneficiarilor, începând cu data de 10 aprilie, în timp ce drepturile de protecție socială din sistemul public de pensii (pensii de asigurări sociale de stat, pensii pentru agricultori, ajutoare sociale etc.) se vor plăti începând cu data de 12 aprilie. Persoanele care nu sunt găsite la domiciliu își pot ridica banii cuveniți de la oficiile poștale la care sunt arondate, până pe 27 aprilie. Calendarul obișnuit de acordare a pensiilor și a altor drepturi de protecție socială a fost stabilit între datele de 14 și 28 ale fiecărei luni. (M. Bulugean) UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA organizează, în sem. II al anului univ. 2005-2006. ?■ STUDII POSTUNIVERSITARE DE ADMINISTRAȚIE ȘI CONTROL la solicitarea firmei Condiții de înscriere: I Diplomă de licență în științe economice I Media minimă de absolvire: 7.000 Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj și cunoașterea în plus a limbii italiene sau a altei limbi străine); I Vârsta maximă 35 de ani; ■ Vă constitui un avantaj orice altfel de diplome postuniversitare recunoscute de către Universitate. □ înscrieri: 1-14 aprilie 2006, orele 1^IS00, la sediul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (clădirea centrală a Universității din Craiova) □ Durata studiilor: un semestru (2006) □ Diploma emisă: Studii Postuniversitare de Administrație și Control □ Cifra de școlarizare: 35 de locuri, zi, cu taxă (150 euro) □ Detalii: tel și fax: 0251 411.317___________________________________