Cuvântul Libertății, august 2006 (Anul 18, nr. 5118-5144)

2006-08-02 / nr. 5119

Teatrul National „Marin Sorescu", La Festivalul Internațional Shakespeare de la Gdansk Cultură / pag. 6 La mulți ani, Scorpioni Aurii! „La ceas aniversar, la vârsta deplinei maturități, puteți să dați maximum de performanță. Să nu uitați că, oriunde ați fi plecați, aici vă așteaptă familia, prietenii”, le-a spus Scorpionilor Aurii primarul Antonie Solomon, împreună cu viceprimarul Gheorghe Nedelescu, acesta a înmânat comenzii unității, „pentru activitate de excepție în slujba cetății și pentru asigurarea cu profesionalism a logisticii militare", Diploma de Excelență a municipiului, un album și o medalie jubiliară. Momente festive, ieri, pentru Garnizoana Craiova. Batalionul III Logistic, continuator al tradițiilor Batalionului IVI Aprovizionare și Transport, a împlinit o vârstă - 45 de ani - a deplinei maturități profesionale. Scorpionii Aurii și-au primit cum se cuvine oaspeții ce au ținut să le fie alături la sărbătoare. Prilejul a fost potrivit și pentru primirea oficială a Scorpionilor Roșii care au participat, în luna iulie, la Exercițiul internațional trilateral „Immediate Response". Actualitatea pag. 3 întreaga asistență a păstrat un moment de reculegere în memoria comandantului Batalionului 280 Infanterie Focșani, lt. col. Ștefan Bălan, care a fost înhumat ieri. Pentru a nu se mai trezi la sfârșit de an cu mari sume necheltuite, Instituțiile din subordinea Consiliului Județean, monitorizate atent Actualitate / pag. 5 14 firme de construcții au câștigat licitația pentru construirea Raftului Actualitate / pag. 3 Captură record de parfumuri la vamă Eveniment / pag. 4 METEO . Vremea în Oltenia, pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 32 ° C. Cer senin • La noapte: Minimum 19 ° C. Cer senin Fidel Castro - “accident de sănătate” Fratele lui asigură interimatul Externe / pag. 8 BAIRD-LA BORNA23 Sport / pag. 16 împușcături la Țuglui Focuri de armă, la Țuglui, luni seara. Doi frați din comună au intrat sub un tir de foc, deschis de un consătean, scăpând, din fericire, cu viață. Potențialele victime l-au imobilizat pe atacator, cu ajutorul polițiștilor din localitate. Eveniment / pag. 4 Colegiul Național „Frații Buzești", în reabilitare buni, 7 august, vor începe lucrările de reabilitare și consolidare la Colegiul Național ,Frații Buzești" din Craiova. Acestea vor dura până în aceeași perioadă a anului următor, timp în care o parte a clădirii liceului craiovean va deveni un spațiu modern. învățământ / pag. 6 Aplicându-se principiul „primul venit, primul servit”, întreprinzătorii s-au călcat în picioare pentru finanțările nerambursabile Economie / pag. 7 Din 2008, Mai puțini consilieri locali municipali Spitalele au intrat in plin proces de restructurare și organizare Activinia 3 La același curs de vară „Constantin Brâncuși” La Universitatea din Craiova a avut loc, ieri, deschiderea celei de-a XI-a ediții a Cursurilor de vară „Constantin Brâncuși’’, intitulate sugestiv „Limbă, cultură și civilizație românească". Participanții se gândesc la o vacanță cât mai interesantă și speră la un program divers. Agricultori. CEL MAI BUN PREȚ 1 pentru GRAUL DE PANIFICAȚIE recolta 2006 3.5p6tei/kg este oferit de ReAl CO CE PLATA se face PE LOC după recepția calitativă și cantitativă a mărfii în silozurile noastre din județul Dolj. Persoane de contact: Doru Călinescu tel. 0744 780 087 Rodica Avram tel. 0743 026 526 Tel. 0251.417 366, Fax 0251.413.257 email: office@cerealcom.com Potrivit prevederilor articolului 29 din Legea nr. 286/6 iulie 2006, pentru modificarea și completarea Legii Administrației Publice Locale (nr. 215/2001 ), numărul membrilor fiecărui consiliu local se stabilește prin ordin al prefectului, în funcție de numărul locuitorilor comunei, orașului sau municipiului raportat de Institutul Național de Statistică, la data de 1 ianuarie a anului în curs. Cum populația Craiovei este cuprinsă între 300.000 și 400.000 de locuitori, numărul consilierilor locali municipali, din legislatura viitoare, va fi de 25. Deci cu doi mai puțin decât în prezent. DENISAGHITĂ f ■ ■ SAM DOLJ