Cuvântul Libertății, iulie 2007 (Anul 19, nr. 5395-5420)

2007-07-27 / nr. 5417

vineri, 27 iulie 2007 ági »4 • 1Ț ¥ . Deși campioana Dinamo era considerata favorita, Rapid București s-a impus la loviturile de departajare, fiind cea de-a patra supercupa câștigată în instoria clubului. SUPERCUPA ROMÂNIEI - EDIȚIA A X-A LOTERIA PENALTY-URILOR Rapid București a câștigat Supercupa României, după ce a învins campioana Dinamo, miercuri seara, pe stadionul “Național Lia Manoliu”, cu scorul de 6-5, la loviturile de departajare (0-0 după 90 de minute și 1-1 după prelungiri). Burdujan a marcat pentru Rapid (‘ 109), iar Dănciulescu pentru Dinamo (‘ 116), în vreme ce la loviturile de departajare singurul care a ratat a fost dinamovistul Pulhac. Rapidiștii au avut prima șansă de gol a meciului în minutul 3, când Cesinha a executat periculos o lovitură liberă de la marginea careului, dar Lobonț a reușit să respingă. Dinamo a fost apoi mai incisivă, însă la reluarea lui Claudiu Niculescu cu călcâiul (’20) a rezultat doar corner. Dănciulescu reia peste poartă (’28), iar apoi șutul lui Niculescu este reținut de Daniel Coman (’30). La reluare, Zicu reușește un voleu de la circa 14 metri, dar mingea trece peste transversală (’53). Dinamo are o imensă dublă ocazie de a deschide scorul (’55), însă Dănciulescu (aflat în ofsaid) și Niculescu nu au reușit să înscrie din poziții ideale. Săpunaru ratează și el golul, lovitura sa de cap trecând foarte aproape de buturile lui Lobonț (’67). în prelungirile meciului, Bozovic trage de la distanță, dar șutul său a ocolit poarta dinamovistă (93). Rapid a dat lovitura în repriza a doua a prelungirilor, prin Burdujan, care i-a luat fața lui Bray și a trimis mingea în poartă cu ca DINAMO BUCUREȘTI 6 RAPID BUCUREȘTI 7 (de pe D.) Stadion: “Național-Lia Manoliu”, teren: bun, timp: călduros, spectatori: 20.000. Au marcat: Dănciulescu ‘116 / Burdujan ‘109. Au transformat: Ad. Cristea, Chiacu, Ropotan, CI. Niculescu, Dănciulescu / Maftei, M. Constantin, R. Stancu, E. Dică, Bozovic, Burdujan. A ratat: Pulhac. DINAMO: Lobonț - G. Blaj, Moți, Șt. Radu, Pulhac - Mărgăritescu (’81 Ropotan), Zicu, F. Fernandes (’78 Ad. Cristea) - Dănciulescu, Cr. Niculescu, FI. Bratu (’61 Chiacu). Antrenor: Mircea Rednic. RAPID: D. Coman - Săpunaru, M. Constantin, V. Maftei, Bozovici - Măldărășanu, C. Lazăr, Șt. Grigorie (’46 R. Stancu) - Cesinha (’79 Burdujan), I. Mazilu, Buga (’96 E. Dică, 96). Antrenor: Cristiano Bergodi. Au arbitrat: István Kovács (Căței) - Aurel Onița (Constanța), Cristian Nica (Ploiești). Cartonașe galbene: Moți ‘3, CI. Niculescu ’42 , Săpunaru ’43, R. Stancu ’84, C. Lazăr ’89, Mafiei ‘ 104, pus, la centrarea foarte bună a lui E. Dică. Dinamo s-a aruncat în atac după acest gol încasat, iar Dănciulescu a reușit egalarea la scurt timp, reluând mingea în poartă, după lovitura liberă a lui Cristea. Aceasta a fost a treia Supercupă cu prelungiri, după edițiile din 1994 (prima) și 2003 (câștigată tot de Rapid, în fața lui Dinamo) și prima cu lovituri de departajare. sumswin Bergodi, super-încântat Antrenorul Cristiano Bergodi s-a arătat foarte încântat de jocul echipei sale și spune că Rapid a meritat să cucerească Supercupa României. “Am făcut un meci foarte bun. A fost cel mai bun meci de când am venit la conducerea echipei. Sunt cu atât mai mulțumit de joc, cu cât am avut o singură lună la dispoziție să punem la punct noul sistem de joc. De asemenea sunt foarte fericit pentru acest trofeu, pentru că se spune că este foarte greu să lucrezi la Rapid. Nu cred că am câștigat cu noroc. Am jucat foarte bine și am avut ocazii. Dar în fotbal mai ai nevoie și de noroc”, a declarat tehnicianul italian. Bergodi a mai spus că nu are ce să reproșeze arbitrilor și a afirmat că speră ca Rapidul să se comporte la fel de bine și în campionat. Rednic - totuși mulțumit ■ * Tehnicianul Mircea Rednic s-a declarat mulțumit de prestația elevilor săi în Supercupa României. “Sunt foarte mulțumit de jocul echipei mele. Chiar i-am felicitat pe băieți. A fost un meci foarte bun și nu am ce să le reproșez. Rapidul a bătut mai bine loviturile de departajare. La 11 metri se poate întâmpla aproape orice. Faptul că Daniel Coman a fost ales jucătorul meciului spune absolut totul, încercăm să îl încurajăm pe Pulhac. S-a întâmplat și unor fotbaliști mai mari ca el”, a afirmat antrenorul formației din Șoseaua Ștefan cel Mare. cuvântul libertatii / 23 Daniel Coman, omul meciului Portarul echipei Rapid, Dănuț Coman, a fost desemnat jucătorul meciului, după Supercupa României câștigată, cu scorul de 7-6, după executarea loviturilor de departajare, în fața campioanei Dinamo București, în cadrul festivității de premiere, Daniel Coman a primit o plachetă din partea Federației Române de Fotbal. “Sunt foarte bucuros că am mai câștigat o cupă cu Rapid. Fericit colegii și galeria, e o zi fericită pentru toți, dar sâmbătă ne așteaptă un meci foarte greu la Mioveni. Nu știu dacă am fost cel mai bun jucător de pe teren, important este că am început cu o victorie. Lobont este prietenul meu indiferent de situație, la finalul meciului ne-am îmbrățișat”, a afirmat Daniel Coman.