Cuvântul Libertății, august 2007 (Anul 19, nr. 5421-5447)

2007-08-10 / nr. 5429

vineri, 16 august 2007 Hagi: “Steaua are puțin mai multa experiența, suntem și mai valoroși. Zi de zi echipa arata ceva în plus. Am arătat o forța ca am putut sa revenim de la 0-1. Și publicul și-a jucat rolul sau. Avem posibilități enorme, încă suntem la început de drum!” Șahtior Donețk merge în turul trei Echipa Șahtior Donețk, pregătită de Mircea Lucescu, s-a calficat, miercuri, în turul trei preliminar al Ligii Campionilor, după ce a învins, pe teren propriu, cu scorul de 2-1, formația armeană Piunik Erevan, într-un meci din manșa secundă a turului doi preliminar al competiției. Golurile au fost marcate de Brandao ’41 și Glatkys ’50, respectiv Harabakcian ’32. La Șahtior, fundașul Răzvan Raț a fost integralist în tur, Șahtior s-a impus, în deplasare cu scorul de 2-0. Următoarea adversară a Minerilor este FC Salzburg. Alte rezultate înregistrate, miercuri, în turul doi preliminar al Uaii Campionilor: Levadia Tallinn (Estonia) - Steaua Roșie Belgrad (Serbia) 2-1 (în tur, 0-1) ■ Au mucat: Malov '34, Nahk '68 / Bulzanovici *37________________ BATE Borisov (Belarus) - Hafnarfjordur (Islanda) 1-1 (3-1) I Au marcat: Platonov '90 / Gudmundsson '33___________________ Ehborg (Suedia) - Debrecen (Ungaria)__________________0-0 (1-0) Șeriff Tiraspol (Moldova) - Beșiktaș Istanbul 0-3 (0-1) Au marcat: Bobo *57, '68, Arci *90___________________________ FK Sarajevo (Bosnia-Hertegovina) - Racing Geni (Belgia) 0-1 (2-1) A marcat Miliutici ‘57___________________________________ SV Salzburg (Austria) - Ventspils (Letonia) 4-0 (3-0) Au marcat Aufhauser' 10, Ducfei ’48, Ilid178, bedqeb ‘90__________ Rosenborg Trondheim (Norvégé) - FC Astana (Kazatetan) 7-1 (3-t) Au marcat Y. Kone ‘1. ’33, Iversen 7, A. Iraoie ’17, ’49, ‘S3, Separa ’62 j A.Suchtov’22 Skzvia Fraga jCentaj - NK Zâna (Slovacia) 4 3 (iriîflHViATOtlhMliiiYrip ripnmtOTpfeffl b hhb Antrenorul echipei Steaua, Gheorghe Hagi, a declarat, miercuri, după meciul cu Zaglebie Lubin, din turul doi preliminar al Ligii Campionilor, că echipa trebuie să ajungă în grupele competiției, iar pentru îndeplinirea acestui obiectiv nu are voie să greșească. “Trebuie să ajungem în grupe, n-avem voie să greșim. Steaua e foarte mare, a demonstrat-o în seara asta la 0-1. Pe zi ce trece ne completăm și arătăm mai bine. Vreau să felicit jucătorii pentru munca depusă, pentru caracterul arătat Nu e ușor să remontezi cu o presiune foarte mare. In seara asta ne-am dat seama toți că avem un adversar bun, campioana Poloniei. Steaua are puțin mai multă experiență, suntem și mai valoroși. Zi de zi echipa arată ceva în plus. Am arătat o forță că am putut să revenim de la 0-1. Și publicul și-a jucat rolul său. Avem posibilități enorme, încă suntem la început de drum”, a spus Hagi. sS*eeaB@neBB Antrenorul polonezilor H3 resemnat ca Negu Furtado “Tot ce e frumos se termină repede” Czeslaw Michniewicz, antrenorul echipei poloneze Zaglebie Lubin, a declarat, că se aștepta la mai mult din partea atacantului Nicolae Dică și că i-au plăcut Bănel Nicoliță și Marius Croitoru. “De la Dică mă așteptam la mai mult, iar în cele două manșe cei mai buni mi s-au părut Nicoliță și Croitoru. Steaua e o echipă de clasă în Europa, individual m-au impresionat jucătorii Stelei. Aș dori să-i felicit pe Hagi și pe jucătorii Stelei. Vom urmări mai departe această echipă”, a spus Michaiewicz. Tehnicianul polonez a afirmat că echipa sa a fost privată de un rezultat pozitiv și din cauza unor greșeli ale arbitrilor “Tot ce e frumos se termină repede. Am avut multe așteptări în legătură cu Liga Campionilor. După ce am căzut cu Steaua, am știut că o să avem un meci greu. Am pierdut la limită”. cuvântul libertății / 23 Presa poloneză acuză arbitrajul și lipsa de experiență a jucătorlor Zaglebie a visat frumos 8 minute “Liga Campionilor nu e pentru Zaglebie”, a scris Gazeta Wyborcza. “Păcat, doar opt minute au durat visele de calificare ale campioanei Poloniei. Dacă ar fi câștigat, pe Zaglebie ar fi așteptat-o în turul trei una dintre cele mai slabe adversare. Imnul Ligii Campionilor va rămâne doar în urechile jucătorilor polonezi. Și va răsuna mult timp, probabil, deoarece Zaglebie nu va mai avea o asemenea șansă în viitor”, a comentat publicația amintită. Agenția PAP a titrat: “Sfârșitul viselor”: “Am fost aproape de turul trei preliminar, însă lipsa de experiență și-a spus cuvântul”. Publicația Rzeczpospolita a scris că “Zaglebie a jucat ca niciodată, dar a căzut”. “Lipsa de noroc a urmărit și de această dată echipa poloneză, care a jucat extraordinar”, a notat sursa citată. Przeglad Sportowy a subliniat că speranțele de calificare ale polonezilor au murit în minutul 38, la golul lui Nicoliță. “S-a întâmplat ca întotdeauna. Este a 11-a încercare a unei echipe din Polonia de a ajunge în pupe, și tot nereușită”, a scris Przeglad Sportowy. M.F. Ultimul tur spre grupele ligii Campionilor Meciurile din manșa tur se vor disputa la 14/15 august, iar returul 28/29 august, după următorul program: BATE Borisov (Belarus) - Steaua București (România) ______ Lazio Roma (Italia) - Dinamo București (România)_____________ Tampere United (Finlanda) - Rosenborg Trondheim [Norvegia] Spartak Moscova (Rusia) - Celtic Glasgow (Scotia) Werder Bremen (Germania) - Dinamo Zagreb (Croatia) .________ FC Salzburg (Austria) - Saubor Donețk (Ucraina)_______________ Ajax Amsterdam (Olanda) - Slavia Prava (Cehia______________ FC Valencia (Spania) - Sisborg (Suecia)_________ FK Sarajevo (Bosnia) - Dinamo Kiev (Ucraina)_________________ Fenerbahce Istanbul (Turcia ) - Anderlecht Bruxelles (Belgia)______ Glasgow Rangers (Scotia) - Steaua Rege Belgrad (Serbia)_______ FC Toulouse (Franța) - Liverpool FC (Ancia)__________________ Benfica Lsabona (Portugalia) - FC Copenhaga (Danemarca) Sparta Praga (Cehia) - Arsenal londra |Anglia |________________ FC Zurich (Brefta) - Besiktaş Istanbul [Turcia 1_________________ FC Seväa (Spania) - ABC Atena (Grecia)________