Cuvântul Libertății, septembrie 2007 (Anul 19, nr. 5448-5472)

2007-09-11 / nr. 5456

Negocieri pentru șase drumuri și un pod ______Administrație / pag. 3 „Irakienii ne privesc cu speranța că într-o zi va fi mai bine” Actualitate / pag. 7 11 septembrie, ora 07:45. Aeroportul J.F.K. (John F. Kennedy). “Era o dimineață superbă, o zi însorită de toamnă”, își amintește Nick. “Prietenul meu din Queens, cel la care trebuia să rămân o săptămână, urma să mă aștepte la una dintre ieșiri. N-ajunsese încă. La un moment dat, m-am uitat la ceas. Trecuse de 8 și jumătate. Lângă mine, cineva a început să gesticuleze și să explice ceva”. După un timp, amicul lui Nick, plecat de 30 de ani în Statele Unite, îi face semne din celălalt capăt al străzii: “Am ajuns lângă el. Hai repede pe parcare, că ard Gemenele!". Remember pagina 5 Vremea în Oltenia pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 21 ° C. Posibil ploaie • La noapte: Minimum 10 ° C. Posibil ploaie ie Odiseea Dunareana - 2007 neguțători de frumos, în Portul Cultural Cetate cultura / pag. 6 Martor la atacul terorii craiovean, față-n față cu 11 septembrie Traficul de persoane, atacat în forță Eveniment / pagina 4 Violonist craiovean cu trei premii la Concursul “George Enescu" Violonistul Vlad Stănculeasa, singurul român calificat în finala Concursului Internațional “George Enescu”, la secțiunea vioară, a obținut locul trei în finală, adjudecându-și, totodată, și Premiul special pentru cea mai bună interpretare a unei sonate pentru vioară și pian de Enescu. Cultură / pagina . Blocurile SITCO dorește să-și mărească echipa!!! ■ Căutăm: Agent Vânzări Contracte: conectare internet, telefonie fixă, televiziune digitală. ■ Ce oferim? - Posibilitatea de a-ți desfășura activitatea în cadrul unei echipe tinere." - Pachet salarial motivant. - Oportunități de dezvoltare profesională, training: GRATUIT. - Posibilități de promovare. Ești student sau proaspăt absolvent, o persoană serioasă, motivată, perseverentă, optimistă și disciplinată? Ai bune abilități de comunicare, organizare și negociere? Atunci, vino cu CV-ul tău sâmbătă, 15 septembrie, la ora 10 ° °, la sediul nostru din: St. Păltiniș, Bl 113, Ap 2, pentru interviu! Stațiunea de Cercetare - Dezvoltare Agricolă Șimnic- Craiova, vinde la cele mai mici prețuri: grâu din soiurile DROPIA bază, FLAMURA 85 baza, CRINA bază, vaci de lapte, juninci gestante și viței din rasa Hollstein - Friza; tractor U 650 Relații la telefon 0251/468.159. 0251/417.534. UN NOU RĂZBOI, ACELEAȘI PERSONAJE sport / pag. 16 Extinderea Muzeului Olteniei, intarziata _______Administrație / pag. 3 Oltenia se prezintă străinilor “Zilele Medicale Balcanice" _________Actualitate / pag. 7 Se-ncurca rtele în scandalul RAT. Unul dintre agresori susține că angajații BAT au pornit bătaia •______Eveniment / pag. 4