Cuvântul Libertății, octombrie 2007 (Anul 19, nr. 5473-5499)

2007-10-23 / nr. 5492

WWW.CUVANTUL.CO.NA Vijelie și isterie Toamna care seamăna mai mult cu iarna a răvășit, ieri, orașul de la un capăt la altul, trafic infernal, cu claxoane, țipete și nervi, umbrele date peste cap, pagube și, peste toate, mult friginoase. Meteorologii nu aduc vești bune, anunțând că vremea o va ține tot așa până la sfârșitul săptămânii. Dacă, slavă Domnului, nu a căzut nici un acoperiș, incidente tot au fost. Iar decăzut, tot a căzut ceva, doi copaci. Primul pom a fost doborât de vânt la intrarea în Craiova, în zona Braniște, preț de câteva ore traficul mutându-se pe un singur sens de circulație. Al doilea copac a căzut în cartierul Rovine, pe strada “Mihail Străjan”, și s-a proptit pe un autoturism Opel Omega. Proprietara, Roxana Puiu, cere acum despăgubiri autorităților locale. “Să-mi plătească prima dată la leasing pentru o mașină nouă. Ar fi trebuit să taie copacul, dar nu au făcut-o”, a spus aceasta. Autoturismul nu era nou, fusese folosit o lună pe taxi și era parcat așteptând un cumpărător mamstratîe ____- ---- Razie pe raza Filiașului Eveniment / pag. 4 Soldații voluntari depun jurământul Peste o sută de persoane, audiate în oribila crimă Nici un suspect în cazul tânărului măcelărit Procurorul care se ocupă de cazul tânărul ciopârțit este ținut la secret de șefii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj; între timp, polițiștii au audiat peste o sută de persoane, unele dintre acestea oferind vagi piste, cum este și firesc pentru starea actuală a anchetei. Deși a trecut o săptămână de la identificarea victimei, nu există nici un suspect în acest complicat caz. Eveniment / pagina 4 „Zilele Craiovei", ghinion curat Ghinionul de la „ Zilele Craiovei ” in pică bine autorităților locale, care s-au străduit să le ofere craiovenilor cel mai amplu și mai frumos spectacol de până acum. Ploaia a dat peste cap manifestările pregătite cu multă minuțiozitate. Administrație / pagina 3 Efectul dominoului pe piața mondială Scumpirea petroului aruncă în aer prețurile alimentelor ___________Externe / pag. 8 Prin referendum sau nu, tot vom avea uninominal ________Actualitate / pag. 2 Săptămâna limbii italiene ___________Cultură / pag. 6 Selecție de forță de muncă în domeniul agricol Economie / pag. 7 Președintele Prioteasa cere demisia lui Enescu Ministrului David îi solicită înăsprirea legislației Președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa, a cerut, ieri, demisia comandantului IPJ Dolj, comisarul-șef Georgel Enescu, considerând că cineva trebuie să răspundă pentru evenimentele violente de stradă din ultimele săptămâni. Șeful CJ a recunoscut, însă, că plecarea lui Georgel Enescu din fruntea IPJ Dolj nu ar rezolva problema, fiind nevoie, mai degrabă, de schimbarea legislației privitoare la achiziționarea de arme letale și neletale. Comisarul Georgel Enescu, către cei care îi cer demisia: “Ce ar fi vrut sa fac? Sa încalc legea?” ____________________________ Actualitate / pagina 5