Cuvântul Libertății, ianuarie 2008 (Anul 20, nr. 5548-5571)

2008-01-14 / nr. 5556

Revelionul Ospătarilor, la Craiova O perdantă: Norica Nicolai Politică / pagina Razie pentru depistarea șoferilor “afumați” Eveniment / pagina 4 Alegeri la PSD Dolj, pe 1 februarie Politică / pagina Recital de muzică și poezie Mihai Eminescu, la Teatrul Liric Culture // pagina 6 Actualitate / pagina 3 1 Cele 245 de locuințe ANL au încremenit, deși construcțiile sunt ridicate și finisate. Autoritățile locale nu se grăbesc să le racordeze la rețeaua de utilități, motiv pentru care chiriașii vor mai aștepta încă un an. Aproape finalizate, locuințele, aur curat în toiul iernii, nu pot fi folosite încă. Mai grav este că nu există speranțe ca apartamentele să ajungă la chiriași nici în următoarele luni. “Nu cred că vor fi atribuite chiriașilor în acest an, chiar dacă mare parte din ele sunt gata. Le-am vizitat, am intrat și în câteva dintre ele și aș spune că simt acceptabile, dar cu toate acestea, din păcate, nu le putem oferi familiilor. Mai sunt de pus la punct câteva amănunte, pe care nu le vom rezolva curând”, a declarat viceprimarul Craiovei, Sorin Iordache. Acesta a adăugat că e posibil ca termenul de recepție a locuințelor să fie luna ianuarie 2009, deci fix peste un an. Numirea de la Justiție trece prin Curtea Constituțională Prima femeie în fruntea PNL Craiova Liberalii intră pe mâna doctoriței Calangiu Alegeri fără emoții și fără suspans ieri, la PNL Craiova. După ce, vineri, președintele în funcție, Ion Groza, a decis să-și dea demisia și să abandoneze lupta pentru un nou mandat, unicul candidat la cea mai importantă poziție din filială a rămas Cristina Calangiu, directorul Spitalului Clinic Județean de Urgență. Ea a fost aleasă fără probleme în fruntea PNL Craiova, obținând 637 voturi “pentru”, 16 “contra”, 21 fiind nule. Cei patru vicepreședinți sunt Pavel Badea și consilierii^municipali Ionuț Stroe, Dumitru Ungureanu și £ i £ îjah" Mincu. PolHîcă / pagina 5 Tezele cu subiect unic, contestate și la Ministerul Educației 1 Astăzi se vor afișa rezultatele contestațiilor de la tezele cu subiect unic susținute de elevii claselor a VI-a și a VIII- a in luna decembrie, anul trecut în Dolj, cele mai multe contestații au fost depuse la Limba română, peste 750. V