Cuvântul Libertății, decembrie 2008 (Anul 20, nr. 5815-5838)

2008-12-03 / nr. 5817

Ulienici După aplicarea coeficientului de circumscripție, Im Jihou MM Un cincisprezece Biroul Electoral de Circumscripție Dolj a atribuit trei mandate de senator și nouă de deputat, după aplicarea coeficientului electoral un singur mandat de deputat și două de senator rămânând neatribuite. Alianța PSD+PC a obținut cele mai multe mandate de parlamentar în Dolj - două de senator și cinci de deputat, PD-L a câștigat un mandat de senator și trei de deputat, iar PNL doar un mandat de deputat. Cele două locuri de senator și unul de deputat rămase neocupate vor fi atribuite de către BEC, în urma redistribuirii voturilor neutilizate la nivelul întregii țări. Potrivit ultimelor informații, se pare că, în urma redistribuirii acestor voturi, PD-L va mai obține un loc de senator și PNL unul iar mandatul de deputat va ajunge tot la PNL. ■  Se terminară alegerile, Popescule, se terminară și promisiunile... Două blocuri ANL, la vânzare Primele două blocuri ANL se pregătesc să fie scoase la vânzare. Cele 154 de garsoniere și apartamente vor putea fi cumpărate de actualii chiriași anul viitor, când se va da “verde” la cumpărare. A doua veste bună este că locuințele vor fi procurate de tineri la un preț mult sub cel al pieței, tranzacțiile urmând să se facă plecând de la valoarea de construcție. .................... ............................. ■ ■ Ad mim^figtt^V^T «i I . Și-a petrecut noaptea - în pădure pentru că se împotmolise căruța . O femeie înv vârstă de de ani din comuna și-a petrecut noaptea de munică luni în pădurea de la marginea localității, în căruța care se împotmolise în niște tufișuri, fiind găsită ieri, în jurul prânzului, de către polițiștii, jandarmii și localnicii , care o căutaseră și în cursul nopții. Din fericire, femeia a fost bine îmbrăcată, astfel că nu a avut de suferit de pe urma temperaturilor scăzute și a declarat că nu a fost victima vreunei infracțiuni. * i ■ . ■■■...-......................... Eveniment / 8 -J