Cuvântul Libertății, iunie 2009 (Anul 21, nr. 5961-5985)

2009-06-26 / nr. 5982

20 / cuvântul libertății vineri, 26 iunie 2009 FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL Florin Prunea, director de Relații Internaționale în F.R.F., Gheorghe Constantin, fost președinte al C.C.A.,Liviu Făcăleață, director general al S.C. PIC S.A. Pitești, Cornel Penescu, acționar majoritar la F.C. Argeș Pitești și Cristian Libertatu, fost director al O.J.P.C. Argeș au fost deferiți Justiției de D.N.A. Direcția Națională Anticorupție a informat că au fost trimiși în judecată în stare de arest preventiv: Cornel Penescu, acționar majoritar la S.C. PIC S.A. Pitești, iar prin intermediul acestei societăți acționar majoritar la societatea F.C. Argeș Pitești, pentru dare de mită, cumpărare de influență și inițiere și constituire de grup infracțional organizat. Liviu Făcăleață, director general în cadrul S.C. PIC S.A. Pitești, pentru complicitate la dare de mită, inițiere și constituire de grup infracțional organizat, deținere, fără autorizație, de substanțe clasificate în categoria precursorilor de droguri: Dan Cristian , Libertate, fost director al Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Argeș, pentru luare de mită, Gheorghe Constantin, fost președinte al Comisiei Centrale a Arbitrilor din cadrul F.R.F., pentru luare de mită și inițiere și constituire de grup infracțional organizat. în acest dosar a mai fost trimis în judecată Florin Prunea, director de Relații Internaționale în cadrul Federației Române de Fotbal, pentru trafic de influență. Și alții, deferiți Justiției Procurorii D.N.A. i-au mai deferit Justiției pe arbitrii Marcel Savaniu, Sorin Corpodean, Aurelian Bogaciu, precum și pe Marcel Lică, observator federal și fost vicepreședinte al C.C.A., pentru luare de mită. Vor mai fi judecați în acest dosar Gheorghiță Preca, administrator la societățile S.C. PIC S.A. Pitești și F.C. Argeș, pentru complicitate la dare de mită și la cumpărare de influență, precum și pentru inițiere și constituire de grup infracțional organizat, Cristian Mincă, președinte al F.C. Argeș Pitești, pentru aceleași infracțiuni, Daniela Cârstiana director la S.C. PJC S.A. Pitești pentru favorizarea infractorului. Alți doi arbitri din lotul divizionar A, Dan Cristian Lucian și Sorin Caia vor fi judecați. Pruirea a suspendat din funcție Președintele S.P.F., Dumitru Dragomir, a confirmat că se va pune în aplicare decizia luată de către Comitetul Executiv al F.R.F. în cazul lui Florin Prunea, după ce , acesta a fost deferit Justiției de DNA. “Bineînțeles că va fi respectată decizia luată, în cazul Prunea, de către membrii Comitetului Executiv al F.R.F. . Ce s-a hotărât că se va întâmpla cu el în ședința Comitetului Executiv, aia se va face. Nu mai declar nimic, să nu spună că am ceva cu el”, a spus Dumitru Dragomir. Membrii Comitetului Executiv al F.R.F. au stabilit, la începutul săptămânii, să îl suspende din funcție pe directorul de Relații internaționale Florin Prunea, pus oficial sub acuzare de trafic de influență și luare de mită, în situația în care acesta este trimis în judecată. SILVIU GHIȚĂ Cornel Florin Prunea CRAIOVA UNIVERSITATEA CRAIOVA Cantonament De două zile, la Kaprun, componenții Universității Craiova efectuează primul cantonament al verii. Aflat în stațiunea montană din Austria, directorul executiv al clubului a confirmat că trupa pregătită de Daniel Mogoșanu se bucură de cele mai bune condiții de pregătire, la fel ca și ȚSKA Moscova și Dinamo Kiev. “Avem condiții dintre cele mai bune. Este un hotel de patru stele, cu utilități de cinci. Băieții sunt foarte mulțumiți. Pot spune că la asemenea condiții te antrenezi cu plăcere. Am avut discuții cu băieții și sunt conștienți că această perioadă este una dintre cele mai importante și de pregătirea de acum contează mult parcursul nostru din acest campionat. Suntem vecini cu doua dintre formațiile de top din Europa de Est, ȚSKA Moscova și Dinamo Kiev, care se antrenează în apropiere. Cele două echipe din spațiul ex-sovietic se vor întâlni sâmbătă, într-o partidă de verificare, pe care o voi urmări împreună cu Gheorghiță Geolgău. de lux Am vorbit cu patronul hotelului și ne-a spus că și în a doua perioadă a pregătirii noastre vor veni formații puternice, de top. Este posibil ca ultimul amical, după cel cu Lazio Roma, de pe 18 iulie, să fie ca una dintre echipele ce vor veni aici”, a afirmat Dan Stănilescu. Mulțumiți de preparatorii fizici ieri-dimineață, “alb-albaștrii” au efectuat primul antrenament, cu toții arătându-se foarte mulțumiți de cuplul de preparatori fizici alcătuit din Luigi Maione și Matteo Spatafora. “Sunt doi profesioniști desăvârșiți. Pot spune că Luigi Maione și Matteo Spatafora l-au făcut deja uitat pe Urbano Lega. Luigi cunoaște bine limba română și are o colaborare foarte bună cu băieții. Se face plăcut față de fotbaliști. Unii se interesaseră de la reunire la prietenii de la F.C. Argeș Pitești. Pot spune că sunt două achiziții foarte bune cei doi preparatori, o să se vadă acest lucru pe parcursul campionatului”, a confirmat Dan Stănilescu. SILVIU GHIȚĂ pornesc doar peste graniță Acum trei zile, finanțatorul Adrian Mititelu i-a dat voie lui Mircea Bornescu să își găsească o echipă unde să joace pe viitor. Cu toate că este curtat intens de formațiile bucureștene Dinamo, Steaua și Rapid, portarul Universității s-a jurat că în țară nu va apăra decât buturile Craiovei. “în Liga I, joc doar la Universitatea Craiova, să fie foarte clar pentru toată lumea!”, a declarat Mircea Bornescu. Goal-keeper-ul Științei poate pleca contra sumei de 500.000 de euro, el mai aflându-se și în vizaunor cluburi de mijlocul clasamentului din Spania, Germania și Rusia. O po CD O CQ O CD CJ