Cuvântul Libertății, aprilie 2010 (Anul 22, nr. 6213-6236)

2010-04-08 / nr. 6217

Cosmin Gigi Drăgan, șoferul care l-a bătut și l-a lăsat inconștient în stradă pe Pavel Bentea, a fost arestat preventiv pentru 29 de zile, în cursul zilei de ieri. Tânărul a primit mandat pentru comiterea infracțiunii de ultraj contra bunelor moravuri și tulburarea liniștii publice, Poliția făcând tot posibilul să-l țină ascuns de ochii reprezentanților mass-media. Intre timp, s-a descoperit că agresorul nu este tocmai “ușă de biserică”, fiind condamnat, în urmă cu exact un an, la o pedeapsă de doi ani închisoare, cu suspendare, pentru complicitate la furt calificat. Cosmin Gigi Drăgan, care circula la volanul unui BMW înmatriculat în Anglia, în Vinerea Mare, a luat la bătaie un bătrân de 62 de ani, care se mișca prea încet în timp ce traversa strada, în zona blocului U 5, de pe bulevardul “Dacia” din Craiova, după care a fugit. Incidentul s-a petrecut în jurul orei 14.00, iar noaptea, bărbatul bătut, Pavel Bentea, a murit la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Daca premierul se pricepe la cosit și se pricepe la tâmplărie, atunci de ce, Popescule, s-a băgat unde nu se pricepe? Centrul de lux, flux de petice Iarna a lăsat urme pe obrazul Centrului, artezienele șchiopătează de câte o piesă, iar trotuarele se înclină sub picioarele trecătorilor. Autoritățile locale aleargă dintr-o parte într-alta ca să peticească această zestre urbanistică, socotită cea mai luxoasă a orașului, înainte ca primăvara să se instaleze deplin. Mr ^4 IM . ON. ISJ Dolj a trimis, ieri, la Ministerul Educației, propunerile pe Legea Educației Părinții elevilor doljeni vor mai multă siguranță în școli Inspectoratul Școlar Județean Dolj a centralizat și a trimis, ieri, la Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului propunerile părinților, comunității locale și ale profesorilor pentru noua Lege a Educației rezultate în urma celor 15 zile de dezbateri pe acest proiect la nivelul județului. Potrivit conducerii ISJ Dolj, părinții nu au avut o părere unanimă în ceea ce privește evaluarea elevilor.