Cuvântul Libertății, septembrie 2010 (Anul 22, nr. 6340-6364)

2010-09-16 / nr. 6352 (nr. 6353)

actualitate pag. 5 Parteneriat Pagini Aurii - Romtelecom economie pag. 7 Și Hrușciov a băut la Segarcea! T - Accidentată pe trecerea fin nlcutttiil — MV fSflVtVHI “ O șoferiță grăbită a accidentarei și, din fericire, fata a scăzut, ieri, o fată în vârstă de 13 ani pat doar cu o sperietură zdravăcare se angajase regulamentar însă, în timp ce conducătoarea auto traversarea străzii. Evenimentul a rămas fără permis și a fost s-a petrecut chiar în centrul Cra amendată de polițiști. Șoferița Ileana Dumitru s-a ales cu o amendă în valoare de 180 de lei și permisul de conducere suspendat pentru 30 de zile pentru neacordare de prioritate pietonilor angajați regulamentar în traversarea străzii. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Popescu e bun pentru politică... In școală doar de trei ori a rămas repetent. Unitățile de învățământ luate la paricat Dolj, peste 500 de clădiri, fără autorizație Chiar dacă anul școlar a început deja, majoritatea unităților de învățământ din județul Dolj nu a primit încă autorizație de funcționare. în acest moment, din cele 835 de imobile de învățământ verificate, 521 funcționează iară autorizație din partea Departamentului de Igienă Școlară din cadrul Direcției de Sănătate Publică Dolj. “S-a făcut o forțare a dispozițiilor legale: practic, am completat Legea administrației publice locale” Viceprimarul Marinică Dincă îi ține în continuare locul primarului Antonie Solomon. El a fost delegat, ieri, prin votul consilierilor să îndeplinească atribuțiile acestuia. Chiar și după adjudecare, votul continuă însă să fie controversat, consilierul municipal PSD Bianca Predescu acuzând faptul că proiectul a fost adoptat fără a fi susținut de vreun temei legal. administrație / 3 —