Cuvântul Libertății, septembrie 2010 (Anul 22, nr. 6340-6364)

2010-09-21 / nr. 6356

marți, 21 septembrie 2010 • 16 pagini • 0,80 lei Urgența Spitalului „Filantropia”, o promisiune uitată Europarlamentarul Marian Jean Marinescu: “Se caută o abordare europeană pentru integrarea romilor” Transportul elevilor, o problemă acută și în județul Dolj educație / pag. 8 interviu/ pag. 7 actualitate / pag. 5 Aproximativ 150 de polițiști doljeni au ieșit, ieri, din nou în stradă, într-un miting organizat de confederația sindicală Cartel Alfala care sunt afiliate cele două sindicate în care sunt împărțiți oamenii legii, respectiv ProLex și SNPPC. Cei prezenți n-au scandat lozinci antiguvernamentale, în schimb au fluierat și i-au cerut prefectului să vină în stradă, să discute cu ei. Cum n-au obținut acest lucru, liderii sindicatelor împreună cu reprezentantul agricultorilor au mers la prefect, unde au avut o discuție la care presa nu a avut acces. La ieșire, Elvis Măceșeanu - președintele ProLex Dolj, și Laurențiu Mihăiloaia - președintele SNPPC Craiova, au anunțat că prefectul i-a amenințat că se va interveni în forță dacă joi vor continua protestele și se vor întâlni mai mult de 15 persoane în curtea Inspectoratului de Poliție Dolj. W'supra SMTR- coma Liderii sindicatelor polițiștilor doljeni de GABRIEL BRATU-MIB - Popescu n-are minte, dar minte eeeee... S-a răsturnat cu mașina la kilometrul 0 Un accident spectaculos s-a produs ieri, în jurul prânzului, în centrul Craiovei, în zona intersecției de la kilometrul 0. In urma unei ciocniri dintre două autoturisme Volkswagen, una dintre mașini s-a răsturnat, femeia aflată la volan fiind transportată la spital. Din fericire, în urma investigațiilor medicale s-a stabilit că a suferit doar leziuni ușoare. In cadrul Săptămânii Mobilității Europene, Mâine vom merge în oraș, fără mașină Municipiul Craiova va găzdui mâine, alături de alte peste 1.300 de orașe de pe continentul european, o amplă serie de manifestări prilejuite de Ziua fară mașină - finalul și, totodată, apogeul Săptămânii Mobilității Europene (16-22 septembrie). Realizate sub deviza “în oraș, fără mașină!”, acestea sunt gândite ca acțiuni menite să contribuie la ameliorarea calității aerului pe care îl respiră locuitorii marilor orașe europene, între care și cei ai Cetății Băniei. Astfel, în intervalul orar 6.00-14.00, circulația rutieră va fi închisă pe strada „Theodor Aman” între intersecțiile „Al.I. Cuza”, „Olteț” și „Mihail Kogălniceanu administrație / 3