Cuvântul Libertății, ianuarie 2011 (Anul 23, nr. 6441-6463)

2011-01-14 / nr. 6449

Și mărțișorul se reorganizează puțin Mihai Fifor, potențial candidat la Primăria Craiova Aseară. Mihai Fifor, președintele PSD Craiova, și-a anunțat oficial candidatura, în fața Comitetului Executiv al Organizației Municipale, pentru funcția de primar al municipiului Craiova, la scrutinul din vara anului 2012. O decizie definitivă însă în această privință va fi luată numai în urma unor sondaje de opinie edificatoare pentru conducerea PSD Dolj. Dascălii își vor împuternici liderii la notar Manuscrisele facsimilate ale lui Eminescu, expuse la Biblioteca Județeană 9 cultură / pag. 11________ actualitate / pag. 7 actualitate / pag. 9 Agitație mare, ieri, la Tribunalul Dolj, la prima ședință de judecată în procesul lui Dan Rommel Voicu, tânărul care l-a înjughiat mortal pe Andrei Goreci în urmă cu aproximativ trei luni și care este judecat pentru omor calificat, tentativă de omor calificat și port ilegal de cuțit, înainte ca Rommel să fie adus din penitenciar, mai mulți colegi de-ai lui Andrei Goreci împreună cu sora acestuia s-au strâns în curtea Tribunalului, au îmbrăcat tricouri cu inscripția “Vrem să nu mai moară tineri ca Andrei” și au afișat un banner cu mesajul “Noi am pierdut un prieten, cerul a câștigat un înger”. Seara, târziu, complotul s-a pronunțat: 16 ani și 8 luni de închisoare pentru Rommel Voicu, plus interzicerea unor drepturi timp de 6 ani după executarea pedepsei. Sentința nu este însă definitivă. Ultima oră Centru medical după standarde europene în Catargiulie Pășcălău - arestat în Venezuela Un presupus traficant de droguri, craioveanul Pășcălău Ile Tudor, a cărui arestare era cerută de Interpol, a fost capturat vineri, 7 ianuarie, de poliție în Venezuela, a anunțat, ieri, ministrul Venezuelan de Interne, Tareck El Aissami, pe Twitter. Pașcalău a devenit cunoscut după ce, în 1999, în clubul său de noapte au fost filmați doi procurori în timp ce se distrau cu prostituate. Prin rechizitoriul Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj, din 3 iulie 2000, în Dosarul cu nr. 418/P/ 2000, Tudorlie Păscălău fusese acuzat de comiterea infracțiunilor de proxenetism, corupție sexuală, evaziune fiscală, fals intelectual și spălare de bani. Cei aproximativ 15.000 de locuitori din cartierul “Lascăr Catargiu” nu vor mai fi nevoiți să meargă la cabinetele medicale din oraș atunci când trebuie să consulte un medic, acum an dispensar renovat și modernizat ,conform standardelor europene. administrație / 3 eveniment / 5