Cuvântul Libertății, februarie 2011 (Anul 23, nr. 6464-6487)

2011-02-14 / nr. 6475

www.cvlpress.ro Campanie gratuită de testare a auzului și a văzului actualizate / pag. 5 Razie rutieră în județ cu dosare penale și permise suspendate eveniment / pag. 4 Calculatorul afectează dezvoltarea psihică a copiilor educație / pag. 11 in cauza datoriilor Dacă pentru unii dintre craioveni criza se resimte în coșul zilnic, limitându-se la mai puține alimente, pentru alții a devenit un adevărat coșmar. Datoriile vechi s-au adâncit și mai mult, ajungând acum aproape imposibil de plătit. Sunt mii de cazuri de proprietari care, în contul restanțelor către furnizorii de utilități sau bugetul local, sunt pe punctul de a-și pierde cele mai prețioase bunuri, locuințele. » Numai în această săptămână Direcția de Impozite și Taxe a Primăriei Craiova scoate la vânzare 15 apartamente, aflate în toate cartierele orașului, dar și case, terenuri și mașini de lux. Bunurile urmează să fie licitate pe data de 16 februarie. Dacă nu se vând la prima licitație, valoarea lor scade cu 25% la cea de-a doua licitație și cu 50% la cea de-a treia, devenind un chilipir pe piața imobiliară. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - Stăm bine cu exportul. Popescule, majoritatea prostituatelor din Europa sunt românce. Solomon, candidatul principal pentru Primăria Craiova Candidatul democrat-liberalilor pentru funcția de primar al Craiovei, la alegerile din 2012, va fi ales dintre Antonie Solomon - actualul primar, Mărinică Dincă și Teodor Sas - cei doi viceprimari. Afirmația a fost făcută sâmbătă, 12 februarie, de senatorul PD-L Radu Berceanu. Un adolescent și-a pierdut viața într-un tragic accident rutier Un tânăr de 15 ani și-a pierdut viața, ieri după-amiază, într-un tragic accident de circulație. Evenimentul s-a petrecut în jurul orei 17.00, pe drumul care leagă localitățile Cârcea și Coșoveni. O femeie de 29 de ani, din comuna Teslui, în timp ce conducea un autoturism Cielo în care se mai aflau alte cinci persoane, a pierdut controlul direcției de mers, s-a răsturnat în afara părții carosabile, izbindu-se violent de un pom, în urma impactului, nepotul conducătoarei auto, un tânăr de 15 ani, a decedat, iar restul ocupanților au fost transportați la Spitalul Clinic Județean de Urgență din Craiova. Polițiștii Serviciului Rutier Dolj au ajuns la fața locului și au demarat cercetările pentru a stabili circumstanțele producerii tragediei. p\ CARMEN ZUICAN