Cuvântul Libertății, martie 2011 (Anul 23, nr. 6488-6514)

2011-03-26 / nr. 6510

www.cvlpress.ro sâmbătă, 26 martie 2011 *16 pagini • 0,80 lei Anul XXII, Nr. 6510 actualitate / pag. 3 Istoricul Gheorghe Buzatu publică: IP Craiovenii * își pot testa gratuit sănătatea Președintele PNL, Crin Antonescu, la Craiova. Prezent, vineri, la Casa Studenților din Craiova, unde a fost așteptat atât de membrii partidului pe care îl conduce, dar și de foarte mulți simpatizanți, președintele PNL, Crin Antonescu, a spus încă de la început că vine “cu gânduri bune”. In calitate de copreședinte al Uniunii Social-Liberale (USL), Antonescu a anunțat că se urmărește armonizarea structurilor uniunii, adăugând că efectele se vor vedea în momentul în care USL va prelua guvernarea, acest lucru urmând să se întâmple “cel târziu la alegerile parlamentare de anul viitor”. In ceea ce privește câștigarea președinției, liberalul a declarat că încă nu știe dacă va candida sau nu la alegerile prezidențiale, dar a ținut să precizeze că și în acest caz va funcționa tot principiul alianței. Crin Antonescu a fost, ieri, și la Filiași, unde a vorbit despre greutățile de zi cu zi cu care românii se confruntă din cauza “promisiunilor mincinoase” ale actualului Guvern. ____________________ în premieră, un document inedit Pamfil Șeicaru a fost grațiat în... 1966 restitutio / pag. 8 Studenții, între * negocieri și grevă pentru aprobarea * Statutului educație / pag. 10 OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Asta e viața lui Popescu: nevastă-sa mereu moartă de oboseală și el mereu mort de beat. România trece la ora de vară în noaptea de sâmbătă spre duminică. România va trece la ora oficială de vară, ceasurile urmând să fie date înainte cu o oră, astfel că ora 3.00 va deveni ora 4.00. Duminică va fi cea mai scurtă zi din an, având numai 23 de ore, iar diferența dintre ora oficială a României și Timpul Universal (numit și GMT) va fi de trei ore. Pe perioada lunilor de vară, când soarele răsare la ora 4.30 și apune la ora 20.00, s-a recurs la această convenție, aplicată în România din anul 1979, pentru folosirea optimă a luminii naturale și reducerea iluminatului artificial. eveniment / 4 Manifestări cu ocazia Zilei Poliției Române, la IPJ Dolj Disponibilizări la Spitalul Municipal „Filantropia” Mai mulți angajați ai Spitalului Municipal „Filantropia” din Craiova își vor pierde în următoarea perioadă locul de muncă, după ce conducerea unității medicale a hotărât să treacă la disponibilizări pentru a respecta normativul de personal impus de Ministerul Sănătății. Deocamdată, lista de concedieri nu a fost aprobată și de reprezentanții Primăriei Craiova, în subordinea căreia se află spitalul, un răspuns în acest sens fiind așteptat să sosească în urma ședinței de Consiliu Local din 31 martie a.c. social / 7 cultură / 9 Pagini de istorie a scenei lirice craiovene