Cuvântul Libertății, august 2011 (Anul 23, nr. 6615-6639)

2011-08-02 / nr. 6616

www.cvlpress.ro Declarația 112 se va depune numai on-line economie / pag. 7 . In 2011, Constantin Mateoiu, din comuna Braloștița a aflat cu stupoare, la șaptezeci de ani, că în unele documente figurează ca fiind decedat. Așa și-a explicat și cum o altă persoană a pus mâna pe cei 5.200 de mp de teren extravilan care îi aparțin. Acum încearcă să își recupereze terenul, dar îi este greu, pentru că aceea care i-a luat pământul, Maria Crîngulescu, este soră cu mama primarului din Braloștița, Amza Dumitru, iar cei din Primărie nu sunt deloc dispuși să își facă treaba. 25 de dascăli din Dolj au ales posturi din alte județe educație / pag. 9 Rolul Tea Party în criza datoriei americane externe / pag. 10 OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - învățământul nostru, Popescule, trebuie să mai învețe ca să ajungă învățământ de-adevăratelea. Cresc sau nu salariile bugetarilor anul acesta? Premierul Emil Boc a declarat, ieri, că în Coaliție nu s-a discutat despre o eventuală majorare a salariilor începând cu luna octombrie 2011, el precizând că obiectivul este ca de la 1 ianuarie 2012 să înceapă recuperarea diminuării salariale. „Legat de eventuala majorare a salariilor începând din luna octombrie, nu a fost o asemenea discuție în cadrul Coaliției. Obiectivul nostru este ca de la 1 ianuarie să începem recuperarea salarială, dar aceasta depinde de creșterea economică...”, a declarat premierul Boc, actualitate / 2 eveniment . A ajuns în arest după ce a accidentat un bicicliste și a fugit. ________ 4\ Oprea: “Politica e populată de suficienți mincinoși” Senatorul liberal Mario Oprea e de părere că ..politica e populată de suficienți mincinoși” și a ținut morțiș să le transmită mesajul lui și colegilor de pe scena politică, astfel că aceștia au primit o scrisoare deschisă prin care sunt îndemnați să promoveze practica socială ce servește democrația și nu intoxicarea electoratului cu acțiuni dramaturgice. Senatorul consideră că politicienii au uitat scopul pentru care au ales această cale și că au lăsat deoparte alegătorul. politică / 8 social / 5 Vacanță la bibliotecă pentru copiii de la Centrul „Aripi de Lumină”