Cuvântul Libertății, septembrie 2011 (Anul 23, nr. 6640-6665)

2011-09-12 / nr. 6649

www.cvlpress.ro in-Dolj—6..1 000 de copii intră astăzi în clasa I Clopoțelul sună astăzi de intrare în noul an școlar, 2011-2012, în Dolj, 107.000 de elevi sunt așteptați la clase. Din aceștia, 6.100 de copii testează primele emoții din viața de școlar, fiind înmatriculați în clasa I. La nivelul județului, rețeaua unităților de învățământ a trecut printr-un nou val de comasări, astfel încât au rămas 195 de școli și grădinițe cu personalitate juridică. Anul școlar debutează cu noutăți atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice. ■ Inspectorii și directorii intră la clase ■ Elevii vor fi evaluați după primele două săptămâni de școală ■ Primul semestru va fi mai scurt, iar vacanța de iarnă mai mare OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - De azi, Popescule, gata cu șueta, gata cu berea, gata cu tablele, început la micu’ școala. PD-L Dolj îi dă ultimatum lui Antonie Solomon Antonie Solomon trebuie să decidă, în această săptămână, din partea cărui partid va candida pentru al treilea mandat la Primăria Craiova. Președintele Organizației județene a PD-L Dolj, senatorul Rădu Berceanu, a transmis, ieri, în cadrul unei conferințe de presă organizate la sediul partidului, că Biroul Permanent Municipal Craiova, respectiv Biroul Județean Dolj au luat decizia ca, până vineri, 16 septembrie, la ora 16.00, să se depună candidaturile pentru funcția de primar al municipiului Craiova și al celorlalte localități din județ, în ceea ce-l privește pe Antonie Solomon, senatorul Radu Berceanu a recunoscut că măsura îl vizează în mod direct, ca urmare a declarațiilor sale din ultimul timp, acesta anunțând că, în 2012, va candida din partea UNPR, politică / 5 X educație . Au început înscrierile la Palatul Copiilor. Cursurile sunt gratuite! Sergiu Drăgancea, arestat pentru luare de mită După ce l-au luat, vineri dupăamiază, din Craiova, pe directorul executiv de la APIA Dolj, Sergiu Drăgancea, procurorii DNA, în urma audierii acestuia, au emis pe numele său ordonanță de reținere pentru 24 de ore. în cursul zilei de sâmbătă, Drăgancea a fost prezentat Tribunalului București cu propunere de arestare preventivă, în baza probatoriului administrat magistrații instanței dispunând arestarea preventivă a bărbatului pentru 29 de zile, pentru comiterea infracțiunii de luare de mită. Potrivit anchetatorilor, directorul APIA a fost prins imediat după ce primise 10.000 de euro de la reprezentantul unei societăți agricole din Dolj. eveniment / 4 externe IO Zece ani de la 11 septembrie 2001, L— |_____ fara Din Laden