Cuvântul Libertății, octombrie 2011 (Anul 23, nr. 6666-6691)

2011-10-18 / nr. 6680

Dublă crimă îngrozitoare la Cerăt Le-ai luat gâtul pentru o dublă crimă, deosebit de violentă, a îngrozit comunitatea din Cerăt. Un localnic de 82 de ani și concubina sa, cu câțiva ani mai tânără, au fost găsiți morți, duminică, în locuința comună, ambii cu gâtul tăiat. Femeia era în casă, iar bărbatul fusese târât în pivniță. Toată locuința era vraiște, semn că ucigașii au căutat ceva și, din câte se pare, au și găsit, pentru că rudele celor doi spun că aceștia ar fi avut în casă în jur de 80 de milioane de lei vechi, iar mare parte din bani nu mai este de găsit. Polițiștii și procurorii încearcă acum să dea de urma făptașilor, care au acționat în noaptea de joi spre vineri, după cum s-a stabilit în urma necropsiei. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Eu cred, Popescule, că maimarii noștri ne țin în frig în apartamente ca să scoată din noi căldura de astă vară. în lupta între viață și moarte. Bolnavii sunt condamnați să trăiască din 250 de lei pe lună Greu încercați de viață, pacienții cu cancer se luptă în fiecare zi pentru a supraviețui boalii care îi macină, dar și sărăciei în care sunt lăsați să se zbată. Statul român nu le oferă decât o retribuție lunară de 250 de lei, în condițiile în care mulți dintre ei nu-și mai pot câștiga singuri existența din cauza bolii. Cheltuielile sunt însă uriașe. Din buzunarul propriu, aceștia trebuie să suporte medicația pe care o urmează acasă, transportul lunar la spital, dar și analizele medicale. social / 8 actualitate . Colectarea selectivă a deșeurilor a început promițător la Craiova La nouă luni, bugetul Craiovei se naște cu handicap După nouă luni de execuție bugetară, autoritățile locale reclamă o lipsă de 40 de milioane de lei la bugetul local. Diferența aceasta nu provine de la craioveni, aceștia dovedindu-se buni plătitori de taxe și impozite, ci de la autoritățile centrale, care nu au mai cotizat la vistieria municipală, cu subvenții și alte sume defalcate. Bugetul este tras în jos și de faptul că nici proiectele cu finanțare europeană nu prea au adus fondurile nerambursabile scontate. administrație / 3 cultură 9 Biserica „Sf. Gheorghe Nou” din Craiova, într-o monografiealbum Nepotul pictorului Eustațiu Stoenescu, invitat, astăzi, la lansarea lucrării